mamma-til-katharina<3 Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 har selv prøvd pampers og libero, min favoritt var absolutt pampers uten tvil! det er fordi den satt best på, og den virket ikke stiv og trang og ha på seg. jeg syntes også at den absorberte best det er min mening=) hva er deres? Lillejenta er kun 2 uker så jeg har jo bare prøvd de minste bleiene foreløpig
Lemonia Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Pampers er helt klart favoritten. Libero er så harde og klumpete, Pampers er mykere og ser rett og slett mer behagelig ut. Har heller aldri opplevd lekkasjer med Pampers selv om han om natten har på samme bleie i 12 timer i strekk (vekker jo ikke en sovende baby for bleieskift).
saltogpepper Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 Pampers. LIbero er harde og vonde. Babyen får gnagsår i navlen av kanten
lykkelig78 Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 pampers. De er tynne og ikke så klompete. Virker som om de sitter bedre på også!
Girlygirl83 Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 Går i mot strømmen og sier Libero. Har vært kjempefornøyd med de hele veien. Fikk noen prøver på Pampers i Rimi-pakken. Slik bleier som ser ut som truser, man bare trer på liksom... De er helt utrolig upraktisk!! Har babyen bæsjet så er det umulig å få av bleien uten at babyens bein blir full i bæsj.
eplejente Skrevet 19. mai 2009 #6 Skrevet 19. mai 2009 hm, trodde man bare rev opp bleia på sidene jeg, når man skal ta de av altså. Da blir ikke beina fulle av bæsj..
Itsrejk Skrevet 19. mai 2009 #7 Skrevet 19. mai 2009 Stemmer, eplejente. Man river opp bleien i sidene (de er laget for det, og er lette å rive), og så tar man den av på samme måte som en "vanlig" bleie. Vi har brukt mest Libero, men nå har vi gått over til Pampers. De er som flere skriver myke og tynne, og vi har opplevd færre lekkasjer med dem enn med Libero. Har også prøvd Landlord sine, men da ble det lekkasjer i fleng. Tror de suger opp væske tregere enn Libero/Pampers. Noen som har erfaring med Coop sine egne bleier? Har ikke rukket å prøve dem ennå.
Squirrel79 Skrevet 19. mai 2009 #8 Skrevet 19. mai 2009 Garantert Pampers! Fikk en del gratis i prøvepakker på forhånd, så vi brukte de en stund. Så kjøpte vi en pakke med Libero, og tenkte ikke noe over forskjellen til å begynne med. Men så syntes vi at vi fikk en del mer lekasjer, så kjøpte Pampers igjen. Da vi et par uker kom hjem til foreldrene mine som hadde en Libero pakke stående så jeg forskjellen. De var jo steinharde, stakkars stumpen til mini. Så da bar det ut for å kjøpe Pampers der og.
Gjest Skrevet 19. mai 2009 #9 Skrevet 19. mai 2009 Går mot strømmen og sier Libero jeg også. Eller, det er det eneste vi har prøvd og vi har vært veldig fornøyde. Ingen lekkasjer. Men ser at alle mener at Pampers er mykere... Det har jeg merket meg nå som hun har begynt å røre på seg, virker som om bleia er "i veien"... Tror jeg skal prøve en pakke med Pampers jeg:))
Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 19. mai 2009 #10 Skrevet 19. mai 2009 Knotten er snart 8 mnd og vi sverger til Libero. Har prøvd Pampers noen ganger og likte dem ikke...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 19. mai 2009 #11 Skrevet 19. mai 2009 Har fram til nå bare brukt Libero, fordi de har vært billigst, men mulig at jeg bytter over til Pampers snart, bare for å teste de ut. Har vært strålende fornøyd med Libero fram til nå egentlig, ingen lekkasjer eller problemer av noe slag. Synes ikke de er spes stive heller.
Mamman til M&E Skrevet 19. mai 2009 #12 Skrevet 19. mai 2009 Vi bruker Libero, ganske enkelt fordi vi prøvde Pampers til han største vell og merke da han var baby og han fikk utslett av de. De har visstnok noe lotion i seg som han tydeligvis ikke tålte. Har ikke prøvd pampers til lillemann men synes ikke Libero er så stive jeg.
Gjest Skrevet 19. mai 2009 #14 Skrevet 19. mai 2009 Vi bruker libero og er veldig fornøyd med det. Prøvde pampers også, men opplevde lekkasje et par ganger, så var ikke fornøyd med dem.
CMH Skrevet 19. mai 2009 #15 Skrevet 19. mai 2009 Bruker Pampers active fit, også har vi prøvd sånne my first pants fra libero, de var ganske greie
minni08 ♥ Skrevet 19. mai 2009 #16 Skrevet 19. mai 2009 Her bytter vi litt på det.. Liker pampers pga at de ikke er så klupete og libero synes jeg holder bedre på stumpe om natta.( lekker skjeldent). Prismessig er vel Pampers billigst fra str 4. Tenker da på jumbo pakken som koster 70 kr for 88 bleier på rema, Libero koster kr 47 for ca 30 bleier..
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 19. mai 2009 #17 Skrevet 19. mai 2009 Er fortsatt litt usikker her jeg... Har prøvd både Libero og Pampers. Libero lekker innimellom, men om det er pga bleien eller vi som ikke er flinke nok til å sette den på vet jeg ikke.. Og lillegutt er blitt litt rød på magen. Bleieutslett eller bare varmen tro? Pampers synes jeg satt fast i huden hans når vi skulle skifte bleien. Jeg måtte liksom væte av bleien med en våt klut for ikke å lage sår i huden.... Så jeg vet ikke hva som er best jeg da... Men nå har vi bare prøvd newborn, og de er ikke så dyre, både pampers og libero koster ca 13 kroner for 27/28 bleier. (Kiwi og Rimi)
Lemonia Skrevet 19. mai 2009 #18 Skrevet 19. mai 2009 For de som bruker fra str 4 og oppover er Rema helt klart billigst. Der selger de Jumbo-pakker. Pampersbleiene koster da 78 øre per stykk og Libero 1 kr. Det var ellers en test av bleiepriser for ikke så lenge siden der det kom fram at det var dyrest med slike "ta 4 betal for 3", mens de butikkene (som f.eks. Rema eller Coop) hvor man får rabatten med en gang var billigst.
tomat15 Skrevet 19. mai 2009 #19 Skrevet 19. mai 2009 Synes Libero er bedre enn pampers. Lukter så ille av pampers og synes de blir våtere på en måte. Nå har lillesnupp blitt klar for str 4 og da bruker vi kun first price. Ikke bare er prisen bra, men de lukter ikke, lekker ikke og sitter bra på. Hun har begynt å rulle og har god bevegelighet. Ikke blir hun sår heller. Brukte first price til eldste også og er super fornøyd, har bare gode ord om de bleiene.
MammaKos Skrevet 19. mai 2009 #20 Skrevet 19. mai 2009 Vi likte Pampers desidert best! Men desverre så fikk mini allergisk reaksjon på dem, så vi måtte bytte til Libero.. Det har gått helt fint med dem! Liker jo forsåvidt dem veldig godt og, er bare litt mer "papp"..
Septemberprinsen Skrevet 19. mai 2009 #21 Skrevet 19. mai 2009 Vi har prøvd både Pampers og Libero, og jeg holder en knapp på Libero. Synes Pampers har en ubehagelig lukt når gutten har tisset eller bæsjet. Synes heller ikke Libero er klumpete og stive, men det skal sies at jeg ikke har brukt Pampers i større størrelse. Noen som har prøvd first price sine?
minni08 ♥ Skrevet 19. mai 2009 #22 Skrevet 19. mai 2009 Enig i at Pampers lukter!! Synes de lukter uten noe i også, skikkelig plast/kjemikalie lukt....
Gjest Skrevet 19. mai 2009 #23 Skrevet 19. mai 2009 Kjøpte en pakke pampers i dag, siden den fikk så varm omtale her. Men helt enig med minni08 - det stinker av dem!!! Skikkelig kjemikalie-lukt, i grunnen ikke noe jeg har lyst til å ha inntil huden til prinsessa... De virket velig mye tynnere og mykere enn libero... men tror ikke det veier opp mot den grufulle stanken.
❤Trallalaa&lillepus❤ Skrevet 19. mai 2009 #24 Skrevet 19. mai 2009 Brukte først pampers, og likte de kjempegodt. Men han fikk skikkelig allergisk reaksjon på den lotionen som er i pampers. Så nå bruker vi bare libero. Og er kjempefornøyd med en frisk og fin stump:) Går aldrig tilbake til pampers nå. Prøvde en gang etterpå..og han ble rød igjen etter bare noen minutter med pampers på. igjen stakkars pusen min:(
MammaKos Skrevet 19. mai 2009 #25 Skrevet 19. mai 2009 Tigerlilly31 - akkurat det samme skjedde med oss!! Skummelt å tenke på hva slags sterke stoffer som er i bleiene....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå