Gå til innhold

Mc Cann på Operah


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skriver ikke at noen UNNER foreldrene dette.

 

Ja jeg skriver om manglende empati, noen av innleggene legger fokuset på hva forledrene gjorde feil. Hvis man prøver å sette seg inn i deres situasjon må man forstå at det er feil fokus når en liten jente er borte.

 

Alle gjør feil, noen ganger får det fatale følger, andre ganger ikke. Dette kan skje den beste...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vell i bunn og grunn derfor jenta forsvant, på grunn av hva foreldrene gjorde. Ganske normalt å sette fokus på det da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...