Gjest Skrevet 18. mai 2009 #26 Skrevet 18. mai 2009 Jeg skriver ikke at noen UNNER foreldrene dette. Ja jeg skriver om manglende empati, noen av innleggene legger fokuset på hva forledrene gjorde feil. Hvis man prøver å sette seg inn i deres situasjon må man forstå at det er feil fokus når en liten jente er borte. Alle gjør feil, noen ganger får det fatale følger, andre ganger ikke. Dette kan skje den beste...
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #27 Skrevet 18. mai 2009 Er vell i bunn og grunn derfor jenta forsvant, på grunn av hva foreldrene gjorde. Ganske normalt å sette fokus på det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå