Gå til innhold

Mc Cann på Operah

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som ser på?

Litt rystet egentlig hvordan de "passer" på barna sine!!!

Aldri i livet om jeg ville gjort det de gjorde!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, ikke sett på det nei, men ble nyskjerrig- hva er det de gjør/ikke gjør? fortell da

Skrevet

Jeg også tenker det. Hadde aldri gått fra barnet mitt på et hotellrom sånn. Bare tenk hvis det hadde begynt å brenne! Eller døren gikk i lås. Nei, da hadde jeg lagt barnet mitt i vogn og tatt det med på restaurant. Selvom det bare var 100 m bort.

Skrevet

De snakker om hva som skjedde den 3.mai 2007, da Madeleine ble kidnappet fra deres hotellrom mens foreldrene var på restaurant, og ga barna tilsyn hver halvtime.... Synes det er galskap å la barna være alene selv om de bare er 50 - 100 meter unna!!!!!

Skrevet

Synes det er ille nok om barna våkner og foreldrene ikke er der jeg da! Kommer hver halvtime liksom, så kanskje de må ligge å gråte i 20 -30 min før foreldrene kommer. Huff!

Skrevet

ja, jeg så på det. Men husk at det er lett å være etterpåklok!

Skrevet

Jo det er klart i enkelte saker, men hvem i huleste vil forlate 3 sovende barn på et hotellrom mens man selv er på restaurant da???

Kan ikke skylde på å være etterpåklok da! Var en sinnsykt dum handling fra første stund!

HI

Skrevet

Og dere er alle perfekte.....

Skrevet

Forlater iallefall ikke sovende barn alene på et hotellrom i et fremmed land!!

Alle kan nok gjøre feil, men synes denne saken er litt i drøyeste laget!

Hi

Skrevet

Enig, jeg hadde aldri gjort det. Jeg hadde rett og slett ikke greid å kose meg eller slappe av.

Jeg synes allikevel så synd i familien, ingen som tror at dette skjer dem. Stakkars stakkars foreldre.

Skrevet

Ja, unner dem ikke dette selv om jeg synes det var korttenkt gjort av de!

Skrevet

Jeg hadde aldri gjort det selv. Jeg er irritert over at alle fokuserer på foreldrene , det tar vekk fokuset på selve kidnappingen og barnet.

Skrevet

Fyyyy, så stygt det er å si sånn. Ja, det var en dum handling. Men hvis nå litt medfølelse da. De har tross alt mistet ett barn.!!!

Skrevet

Det er vel derfor Madeleine aldri blir funnet. Folk er mer opptatt av at de gikk fra barna på hotellrommet enn det faktumet at hun er kidnappet !!

Skjerp dere!

Skrevet

"Jeg hadde aldri gjort det!!"

Det er veldig farlig å si akkurat de ordene der. Du vet aldri når tunga di setter seg fast i munnen mellom tennene, og du selv finner ut at du gjør noe du aldri skulle ha gjort, når det gjelder barna dine.

Skrevet

Men hadde ikke foreldrene latt barna vært alene hadde det vell vært mindre sansynlig at kidnappingen har skjedd. Hvis det er noen som absolutt skulle ta henne kunne de godt gjort det på dagtid også, men da er det jo mer "vitner". Et vennepar av de hadde jo sett en mann bære på et sovende barn, men trodde det var Madeleines far! Ikke nok med det, men de sa jo også at de bare lyttet etter gråt da de hadde tilsyn! Var ikke innom rommene for å se om de sov heller!

HI

Skrevet

Kommer ALDRI til å forlate barn på et hotellrom i et fremmed land nei!!!!

Så de ordene har jeg ikke noe problemer med å si nei!!!

Skrevet

Kan ikke snakke for de andre her, men jeg kjenner meg selv og no way in hell hadde jeg reist fra mine 3 barn slik de gjorde og ihvertfall ikke i utlandet.

Skrevet

Man kjenner seg selv best anonym 19:56, så jeg kan si aldri. Det er mye som kan skje uansett hvor mye man passer på .Men dessverre så er det situasjoner man kunne vært unngått hvis man hadde tenkt seg om. Derfor kan jeg si aldri, til å la mitt barn ligge på et hotellrom alene, det ville ikke falt som en naturlig løsning for meg.

Men igjen, jo mer vi diskuterer foreldrenes valg jo mindre fokus blir det på Madeline og hennes kidnapper...ikke bra.

Skrevet

Saken er jo uansett henlagt av portugisisk politi!

Hun dukker vell opp om 15 år eller noe som natasha og fritzl-barna.

Synn og si det, men jeg tror ikke det var noen villt fremmede som bare tok en tilfeldig unge.

Skrevet

Som forelder gir man jo ikke opp fordi politiet har henlagt saken , hadde du ? Tviler sterkt på det.

Skrevet

Nei, så klart ikke!

Er jo fortsatt folk som leter etter henne som betales av findmadeleine.com som drives av foreldrene. Hadde aldri i livet gitt opp å lete etter mitt barn nei. Må være en enorm skyldfølelse de sitter igjen med

Skrevet

Det grusomme i denne saken er ikke at foreldrene forlot barna sine på et hotellrom 50 meter fra dem selv.

Det grusomme er at en person har gått og tatt ei lita jente på nesten fire år. Tatt henne bort fra familien sin, og jeg tørr ikke engang tenke på hva de har gjort med henne.

Det grusomme er at folk har feil fokus. Fokus på alle feil som foreldrene har gjort. Til og med beskylt foreldrene for å ha drept sin egen datter.

Dere er kort tenkte, eier dere ikke empati?

Skrevet

Signerer det Nougat, det er rett og slett horrielt .

Skrevet

tror du må lese innleggene litt grundigere Nougat!!

Ingen her som unner foreldrene det de har gjennomgått, så ikke snakk om manglende empati!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...