Gå til innhold

Dusteforeldre :-( Is til spedbarn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min skjærer grimaser hver gang hun får noe annet enn pupp i munnen,men hun liker det fordi,og viser tydelig fra hvis hun vil ha mer eller hvis hun ikke liker det..

En ting er å la en baby smake på is,en annen ting er å fore i dem mye is..

Men så skal de vel egentlig ikke ha så mye kumelkprod. før de blir året..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jeg den eneste som faktisk er enig med HI her? Høres utrolig idiotisk ut i mine ører å gi is til en så liten baby, spesielt dersom babyen ikke så ut til å like det engang. Skjønner godt du reagerte, det hadde jeg også gjort. Så er jeg også en av dem som klarer å BÅDE bry meg om store problemer i verden og la meg fascinere og irritere over små detaljer som hvor utrolig ugjennomtenke noen foreldre er til tider... Jeg er muligens unik som klarer å befatte meg med både de store og små problemene i livet? ;-)

Skrevet

Er enig i at dette er ikke all verden.....men jeg er litt sånn; FOR prinsipper. Slik som at man dytter ikke i babyer ting de ikke har godt av.

Skrevet

Da har du kanskje ikke så store problemer å befatte deg med, dersom du må henge deg opp i hva andre foreldre gjør?

Skrevet

Jo, jeg har mine ting jeg også, men det hindrer meg ikke å bli oppgitt over oppførsel til andre noen ganger. Aldri opplevd det selv? Er faktsik fullt mulig å ha store problemer selv, være opptatt av det som skjer rundt om i verden og _likevel_ la seg irritere over slike detaljer. Klarer flere ting på en gang jeg, rene kinderegget ;-)

Skrevet

Ha ha, kinderegget:-)

Joda, jeg klarer å irritere meg over mangt, jeg. Trafikanter etc. Det kvalifiserer nesten til et stort problem.

Men, er jeg i butikken eller andre steder henger jeg meg ikke opp i hva andre gjør med sine barn. Helt sant. Men, jeg klikker om noen kjører opp i ræva på meg når jeg kjører bil, eller de som er så sindige at de tror de skylder staten å kjøre 10 km under fartsgrensen.

Kanksje jeg er et kinderegg jåg med:-)

Skrevet

Hehe... Vi har alle våres ting. Er mange ting jeg ser folk her inne irriterer seg over som jeg aldri har tenkt over en gang, men så irriterer jeg meg gjerne over slike ting som dette til gjengjeld.

Er også en lett irritabel billist, det må innrømmes, verste ejg vet er sinker, folk som kjører i 70 i 80-sonen, brmser ned til 60 i enhver sving og tunnell, men plutselig gasser opp til 90 på de få rette strekningene der man kunne kjørt forbi...grrr... Kjenenr blodtrykket mitt øke bare ved tanken! ;-)

Skrevet

He he, aner jeg en del hormoner? Selvfølgelig kan man være uenig i om babyer skal få smake på is, men det var ikke akkurat som om de matet babyen med is vel? Små babyer vræler stort sett høyt hvis de blir utsatt for noe ubehagelig, grimaser kan de skjære av hva som helst.

Jeg lar datteren min smake på både is, kake og sjokolade (bare en bitteliten smakebit) og ting i andre delen av skalaen som pesto, oliven aioli etc. Hun får knapt i seg melk eller sukker men blir introdsert for veldig mange ulike smaker.

Skrevet

Jeg er mer fascinert over ALT du greide å få med deg ved at du bare gikk forbi de jeg. At de ga ham is flere ganger, alderen, og at du som ikke en gang er babyens mor forstod at han ikke likte det, mens dustemora som faktisk er med babyen hver dag ikke forstod det.

Imponerende!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...