lucky_mom Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Gikk forbi et par i butikken idag som hadde en liten baby på noen måneder (?) i sånn liggestol i handlevogna. De spiste is, og puttet den i munnen til babyen flere ganger. Babyen skar grimaser og så ikke altfor fornøyd ut, og de humret og lo. Blir så provosert av sånt :-( Hva er vitsen liksom..?
Gjest Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 De er kanskje en av de som klager og klager til hs eller noe sant om at barnet gråter så mye og fortsatt viser tegn til kolikk uten at de kan skjønne hvorfor. Mor har heller ikke spist noe "galt".
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 Hvordan vet du at den bare var noen måneder? Noen barn er mindre enn andre...kan være store forskjeller. Når det er sagt, så er jeg i utgangspunktet enig med deg, men du skal være litt forsiktig med å rope for høyt, uten å vite hvor gammelt barnet faktisk er. Har en datter som straks er ett år, og hun er like stor (liten) som storesøster var da hun var 7-8 mnd.
lucky_mom Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2009 Nei, jeg kan jo ikke vite det. Men tro meg, denne babyen var LITEN. Og lydene den lagde var også bittelitenbaby-lyder...
solstråle69 Skrevet 18. mai 2009 #6 Skrevet 18. mai 2009 Gud bedre - har dere virkelig ikke "større" problemer? :-)
lucky_mom Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. mai 2009 Merkelig kommentar. Det er vel lov å reagere på ting man ser..?
Ajasto Skrevet 18. mai 2009 #8 Skrevet 18. mai 2009 Slutt å glo på hva alle andre gjør på når du er ute å handler...makan
Gjest Skrevet 18. mai 2009 #9 Skrevet 18. mai 2009 En ettåring har heller ikke godt av is! Spar ungene for snop og tomme kalorier så lenge som mulig.
mamarama og lille banan Skrevet 18. mai 2009 #10 Skrevet 18. mai 2009 synes ikke det er rart at hun glor jeg. jeg glor også på folk som ikke eier matvett overfor ungene sine. noen gir spedbarn brus fra de er noen måneder. det er også ille.
Gjest Skrevet 18. mai 2009 #12 Skrevet 18. mai 2009 Jeg har aldri forstått meg på folk som passer på hva alle andre gjør. Dessuten skal man være forsiktig med å henge ut noen før man har alle fakta på bordet....
Gjest -<<- Skrevet 18. mai 2009 #13 Skrevet 18. mai 2009 Krise, ass. Du burde nok skjelt dem ut der og da.
lucky_mom Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #14 Skrevet 18. mai 2009 He he der kom piggene ja :-) Du er vel en av de som liker å more seg på bekostning av uskyldige små bebiser.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 18. mai 2009 #15 Skrevet 18. mai 2009 Hadde jeg latt min lille på 6 mnd prøvesmake is så hadde det vært mitt problem... Kan du ikke heller bry deg med de som ikke fester barna riktig i bil eller de som pakker ned barna i skinnpose og koker dem inne på kjøpesenter om vinteren??
Den heldige eier av ett barn Skrevet 18. mai 2009 #16 Skrevet 18. mai 2009 Helst skulle noen noen sendt inn en bekymringsmelding...
lucky_mom Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #17 Skrevet 18. mai 2009 Hadde du likt å stått bakbundet mens noen puttet tran (for eksempel) i munnen på deg, og lo når du skar grimaser og spyttet det ut..? Og gjorde det om og om igjen..? Og nei, det er ikke rart det blir krig i verden. Så mange som blir sure og usaklige fordi jeg bare kommenterer noe jeg så i butikken :-) Hadde jeg enda stoppet og skjelt dem ut, eller glodd surt på dem, hadde jeg forstått reaksjonene deres...
lucky_mom Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #19 Skrevet 18. mai 2009 Jeg bryr meg om de også, jeg :-) Men nå var de ikke de jeg skrev om denne gangen :-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 18. mai 2009 #20 Skrevet 18. mai 2009 Huff, det er jo bare helt forferdelig da... Eller ikke....
lucky_mom Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #21 Skrevet 18. mai 2009 Jeg får mer og mer vondt inni meg jo lengre denne tråden blir. Poenget her var igrunnen ikke engang det at babyen spiste is. Hadde babyen smattet og kost seg hadde det brydd meg midt i... Poenget var at babyen helt tydelig ikke likte det, og det syntes visst foreldrene var rasende festlig. Ja ja.
lilly of the walley Skrevet 18. mai 2009 #22 Skrevet 18. mai 2009 min ettåring skjærer grimaser når broren putter isen i munnen hans. Men 3 sek etterpå vil han ha mer og skjærer grimaser igjen ;o) Men is til spedbarn ser jeg ikke helt poenget med....
Piken på landet Skrevet 18. mai 2009 #23 Skrevet 18. mai 2009 Kommenterer?! "Dusteforeldre" er vel kanskje litt i overkant av en kommentar, er vel heller det jeg vil kalle et angrep. Å nei, jeg føler meg overhodet ikke truffet, men syns det er fantastisk alt dere klarer å gjøre til nærmest et verdens problem....
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 18. mai 2009 #24 Skrevet 18. mai 2009 Helt enig med deg jeg, Skypeme, hva er vitsen liksom. Babyer har ikke godt av iskrem, og hvorfor i all verden gjøre det gang på gang når baby mistrives med det?
Gjest Mylian blir trebarnsmor.. Skrevet 18. mai 2009 #25 Skrevet 18. mai 2009 De syns vel det var koselig å gi is til babyen da. Den døde sikkert ikke etterpå og de slo den mest sannsynlig ikke i skjul. SYK ting å henge seg opp i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå