*julybirth* Skrevet 18. mai 2009 #26 Skrevet 18. mai 2009 ja, og har aldri angret. men jeg vil ikke anbefale det til noen dersom der er den minste antydning til usikkerhet. selv var jeg sikker fra føste stund. men idag ville jeg nok ikke gjort det nei. andri tenkt noe særlig på det i ettertid. har idag en datter, og ønsker meg flere. lykke til til alle uansett valg :-)
Gjest Skrevet 18. mai 2009 #27 Skrevet 18. mai 2009 Hvorfor i helvete steriliserer su deg ikke da??? "Tåler" du virkelig ingen prevensjon? Beklager, men det tror jge ikke noe på... Du er nok bare veldig lett å få til sengs, sprer bena så fort du kan... Æsj...horer kaller vi slike og de burde ikke hatt retten til å få barn...
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #28 Skrevet 18. mai 2009 til anonym 13.35 jeg hadde nok sliti om jeg hadde tatt abort, jeg ble så påvirket av kjæresten min den gang fordi han ikke ville ha barn. ble slutt mellom oss når barnet var 1 år og han ville tilbake til meg helt til nå(han har finni seg ny) jeg hadde ikke jobb, hus bil osv og så hadde ikke typen heller noe jobb. nå har begge det stabilt men vi er ikke sammen. jeg trudde jeg var for ung og ikke ville klare meg. alle prøvde å si at jeg måtte beholde og er så takknemmelig for det nå i dag! kunne ikke hatt det bedre. nå håper jeg at jeg finner meg en koselig mann snart;)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #29 Skrevet 18. mai 2009 Ja, du hadde sikkert slitt mer enn du aner 13:51! Du var ung, du hadde livet foran deg, du hadde (med rette) bekymringer for om du ville klare deg, du manglet elementerære ting som fast inntekt, bolig, faren ville ikke ha barnet. ALT lå jo her til rette for abort! En riktig "ønskesituasjon" for å foreslå en anbefaling av abort. Denne gutten gikk jo en høyst usikker fremtid i møte..... Heldigvis hadde du selv og dine (gode) venner et annet menneskesyn, og vågde å ta konsekvensen av det. Og derfor har du i dag en HELDIG 3-åring! Det eneste han synes å mangle nå er en "pappa" som er daglig sammen med han.... Og kanskje dukker han opp han også snart! Håper det, både for din og hans del! (Og inntil da tror jeg du rikelig klarer å kompensere for guttens behov, så langt det er mulig med "feil" kjønn) "Kunne ikke hatt det bedre" sier du i dag. Heldige du! Og heldige gutt!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #31 Skrevet 18. mai 2009 unnskyld meg neffi, men du virker veldig trangsynt. Du er nok en av dem som absolutt ikke burde hatt rett til å få barn!
SuperSizeMe Skrevet 18. mai 2009 #32 Skrevet 18. mai 2009 Fy flate, Neffi. Den var drøy! Korleis hadde DU reagert på å bli gravid etter voldtekt???! No veit eg lite om historia til folk her, men fordi nokon blir mykje lettare gravide enn andre har du INGEN rett til å kalle nokon horer på dette grunnlaget! Kven veit, kanskje du sjølv har spredd beina for mange fleire enn dei fleste av oss her inne?? Og å sei kven som har rett eller ikkje rett til å få barn synes eg er ekstremt trangsynt! Blir kvalm!
Gjest Skrevet 18. mai 2009 #33 Skrevet 18. mai 2009 Har kun hatt to sexpartenere så tror nok de aller fleste her har hatt fler enn meg...
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #34 Skrevet 18. mai 2009 Har tatt abort 2 ganger. Første gangen angrer jeg ikke på overhodet, andre gangen angrer jeg ikke på i den forstand, men jeg tenker litt på det. Mye fordi jeg hadde barn fra før da.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #35 Skrevet 18. mai 2009 Jeg har tatt abort og aldri angret, men etterpå var jeg fast bestemt på at dette ville jeg aldri gjøre igjen, for det var en "lang" prosess for mitt vedkommende og hadde det ganske vondt fysisk etter operasjonen. Nå er jeg gravid igjen og skal selvsagt beholde barnet. Gleder meg. Føler meg allerede veldig knyttet til barnet i magen, men det gjør ikke at jeg angrer på at jeg tok abort. Der og da var det helt riktig for meg.
serin@ Skrevet 18. mai 2009 #37 Skrevet 18. mai 2009 Neffi: det er DU som ikke burde ha fått barn, så trangsynt og enveis kjørt du er i meningene dine! Mammen til Willam, håper du driter en lang marsj i hva hun sa!! Tatt abort en gang, var 18, på masse stoff og på ingen måte klar for å ta vare på et lite barn. Tenker på det i dag, men har aldri følt anger eller noen negative følelser rundt valget mitt.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #39 Skrevet 18. mai 2009 jo da,det har jeg flere ganger,ikke angret ett sekund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå