Gå til innhold

Har dere et like godt forhold til svigerforeldrene deres, som deres foreldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jo mine egne foreldre så mye bedre, og det er på den måten lettere å forholde seg til dem, kan være helt meg selv, og er selvfølgelig glad i dem på en annen måte. Men svigerforeldrene mine er kjempefine mennesker, om enn ganske ulike fra meg, men jeg setter stor pris på dem, de er flinke til å stille opp! Mine foreldre er litt for travle, og er litt skuffet over hvor "lite" de stiller opp...Blir vel bedre når de blir pensjonister:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også bedre forhold til svigers enn mine..Trist,men sant

Skrevet

Nei!

Jeg ELSKER mine foreldre. Ja, jeg elsker dem faktisk, og kan ikke tenke meg livet uten dem. Jeg liker svigers (de beste man kan få), men kan aldri få et sånt forhold til dem som jeg har til mine foreldre, og kommer aldri til å bli så glad i dem.

Skrevet

Nei.

Det er mer avslappet sammen med mine foreldre og vi er mer like, men så har jeg kjent de i 35 år og svigers i kun 8 år.

Skrevet

Nei, men det er jo fordi jeg kjenner mine egne foreldre så uendelig mye bedre. I tillegg har jeg et mye bedre forhold til svigerfar og hans samboer enn jeg har til svigermor. Rett og slett fordi jeg har mye mer til felles med svigerfar enn svigermor. Svigermor er kjempesnill, men vi har nokså forskjellige interesser og har nokså forskjellig syn på mange saker så vi "klikker" ikke like bra.

Men dette betyr overhode ikke at jeg ikke liker svigerfamilien min. De er hyggelige, snille folk som har tatt veldig godt imot meg og som er uendelig glad i meg, mannen min og barna mine, og det er absolutt gjensidig. Det er bare snakk om hvem man kjenner best og har mest til felles med.

Og da skal det jo også nevnes at mannen min har et bede og nærere forhold til sine egne foreldre enn til mine. Synes egentlig ikke det er så rart.

Skrevet

Nei har ikke så godt forhold til mine svigerforeldre som mine foreldre det skulle da bare mangle mine foreldre har jeg kjent i MANGE år, mens svigers i bare 4år! det bor 23 mil unna også så vi ser de kanskje 2 ganger i året!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...