Gå til innhold

Har dere et like godt forhold til svigerforeldrene deres, som deres foreldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Videoannonse
Annonse
Skrevet

neeeei... laaaaangt i fra

Skrevet

Har et bedre forhold til mine foreldre enn svigers.. Skulle igrunn bare mangle..

Men har null problemer i forholdet til svigers, så det er sagt =)

Skrevet

De er søte og snille mennesker som jeg trives godt hos og kommer bra overens med! Men de vil for meg aldri kunne matche mitt forhold til mine egne foreldre.

Skrevet

Nope, ikke i det hele tatt.

Skrevet

Har et utrolig godt forhold til begge parter på vidt forskjellige områder, så vil i grunnen svare ja. er kjempeglad i svigers, de er godheten selv. Foreldrene mine er helt supre, men er jo glad i dem på en litt annen måte i og med at de er foreldrene mine..

Skrevet

Har bedre forhold til svigers en til mamma og pappa....

Skrevet

Nei, men jeg har et veldig godt forhold til mine eks-svigerforeldre

Skrevet

Har et bedre forhold til svigers enn til egne foreldre (bare en av mine i live, men om begge mine hadde vært i live hadde jeg fortsatt hatt bedre forhold til svigers).

Har SUUUUPRE svigerforeldre, takk og lov! :)

Skrevet

Ja dei er like gode, men veldig ulike på samme tid.

Skrevet

Har ett bedre forhold til mine foreldre enn min svigermor. Min svigerfar har jeg enda ikke møtt, men det jeg har hørt om han og det lille jeg har pratet med han i tlf så tror jeg det blir ett fint forhold. Han bor jo på andre siden av landet, så ikke så stort forhold man får av det.

Mine barns besteforeldre, altså mine ex-svigerforeldre har jeg ett bra forhold til. Har bedre forhold til de enn med min nåværendre svigermor. Hadde ikke hatt noe problemer med å være med de noen ukers ferie på hytta feks, uten å gått hverandre på nervene. Men min nåværende svigermor hadde det holdt med noen timer. Helt greit i små doser, ikke noe spesielt. Men ser min mann også ikke orker mer enn i små doser.

Min manns ex-svigerforeldre kan jeg omgå uten problemer også, ikke at vi er så veldig mye sammen med de men i noen sammenhenger.

Men har best forhold til mine foreldre, virker som min mann har ett bedre forhold til de enn med sine også. Funnet min far som har lik form humor som han, kan slenge beina på bordet og drikke vin til sent på natt sammen med. Og de kan stå på hue i jorda og grave etter rare ting, eller irritere seg over ting som ikke fungerer og jeg fikser på fem min etter at de har brukt en uke på å tenke på hvordan de skal reparere den.............. de er rare.

Skrevet

nei, svigerforeldrene mine er i 80-årene, svigermor bor på sykehjem og er pleietrengende. Ser mer på dem som et ekstra sett besteforeldre, men har aldri blitt kjent med dem slik de "egentlig" er. Min samboer er en skikkelig attpåklatt, mens jeg er eldst av mine søsken. Mine foreldre er i 50-årene og litt mer i "vår tid" når det gjelder interesser, normer, barneoppdragelse osv. Dermed blir det mest bare høflighetsbesøk hos svigers fra min side, men de er koselige mennesker, for all del.

Skrevet

NÆI absolutt ikke. de bor heldigvis 65 mil unna.

Skrevet

Ikke like nært forhold, men like godt. De er supre, snillheten selv begge to.

Skrevet

Nei. Har greie svigerforeldre (eks svigers), og har et godt forhold til min svigerfar. Svigermor er ok, men hun har sine sider som jeg ikke liker. Hun er meget ulik meg som person.

Skrevet

har nok ikke det.. men ikke noe galt har bare ikke så god kontakt.

mannen har nesten bedre forhold til mine foreldre som sine egne:)

Skrevet

JA, og egentlig litt bedre også ;)

Skrevet

Spørs kanskje litt i hva som ligger i "godt forhold". Jeg er glad i svigermor og hun er ufattelig snill og generøs, men det blir aldri det samme som det jeg har med mamma. Det er lettere å spørre om ting, lettere å sette grenser og sånn med henne, men det er jo fordi jeg kjenner henne ut og inn. Det vil jeg nok ikke med svigermor men det er vel mest meg selv det er et "problem med" enn henne. Vi har et godt forhold, men på grunn av personligheter og interresser blir det nok aldri _like_ godt som det jeg har med mamma. Og motsatt for mannen min :o)

Skrevet

Ja det har jeg :))

Supre svigers, ingen tvil om det :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...