Christina:) Skrevet 19. mai 2009 #26 Skrevet 19. mai 2009 Jeg er i uke 36 og har på de 36 ukene har sex 1 gang. Og det var da jeg ble gravid.. Kanskje en gang etter det og, men det var før jeg fant ut i såfall.. Så her er det virkelig tørke, men det er selv valgt på en måte. Har vært gravid 3 ganger og første gangen så fikk jeg blødninger under samleie, og 4 uker etter var barnet dødt. Så da fikk vi skrekken begge to. så svangerskap nr 2 var vi livredde så da og var det 9 mnd tørke.. Denne gangen er grunnen til det rett og slett at jeg ikke klarer det, med store bekken smerter så blir det ingenting. Det sier seg selv egentlig.. Men føler da heller ikke noe behov for det, 9 mnd er ikke no problem for meg for og si det slik.. Men mannen min har det heller ikke vondt, jeg gjør min "jobb" ang han så han har det ikke vondt. Men det der med at grvide kvinner er umettelige tror jeg er en ren myte, har ikke til dags dato møtt ei som sier det. Alle sier det samme, at det er ubehagelig og de ikke føler seg no særlig under "akten".... Så sliter du vennen, gi han ei hand;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå