Gå til innhold

Null sex..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 34, og nå er det ingen action på soverommet.. Blitt bare mer og mer sjelden, og nå er det ingenting..

Mannen min "maser" om sex hele tiden, og dette gjør at det ihvertfall ikkje blir sex!

Men grunnen til at jeg ikke "gir meg hen" er at det er ømt og ekkelt der nede, mellom klitoris og åpningen. Derfor får ikke han lov til å ta der nede.. Og jeg synes ikke jeg blir ordentlig våt, og da blir det bare tull..

Flere som sliter? Noen tips?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slet også med at jeg ikke ble ordentlig våt. Og det tok hele lysten fra meg. Prøvde med glidekrem, men da ble det så teknisk og planlagt at det ikke var noe moro...

Men så kjøpte jeg Vivag på apoteket. Og det var noe helt annet. Den kan du bruke dagen før, eller to dager før, og bruker du den jevnlig, så varer effekten ganske lenge.

Og det å være tørr gjør faktisk noe med hele lystfølelsen. Akkurat som om kroppen bare ikke ville være med. Så mulig at alt løser seg hvis du får litt orden på akkurat det...

Verd å prøve i hvert fall, den er ikke så fryktelig dyr. 70,- ca...

Skrevet

hmm..skulle tro det var meg som skreiv det innlegget..

har hatt det sånn leenge jeg..

glidemiddel er ett must når man først har energi og krefter til å

"gi seg hen"..

men sliter en del med lystfølesen når man er øm og "opplåst" som jeg kaller det nedentil..pluss at jeg har en unge som blir veldig aktiv når vi begynner å da er det også en liten turn off for min sin del..han kunne ikke brydde seg mindre.. :P er 34+1

Skrevet

Jeg må mase selv, og det er MYE værre!!!!

Skrevet

akkurat som om jeg også skulle ha skrevet dette selv... Min mann har tilogmed sluttet å mase..og det har aldri skjedd før. Så gale er det. Jeg er skikkelig øm nedentil, og får vondt når han tar på meg. Å utføre samleiet i seg selv gjør også vondt... vet at det kommer til å gjøre vondt så jeg klarer ikke å slappe av heller...og det gjør jo bare ting verre. Vet at han blir sur når han ikke får seg noe(selv om han ikke mener det), og jeg får jo litt dårlig samvittighet. også med tanke på at han ihvertfall ikke kommer til å få seg noe etterpå heller på en god stund... Har nå også fått UVI på toppen av det hele. "jippi"...

Godt å høre at det finnes noe som kan hjelpe

Skrevet

Øysteinbaby2: vil ikke si at du har det verre.... vi har det faktisk VONDT der nede! Du bør vel bare være glad for at du fungerer?? Og du kan vel tilfredstille deg selv hvis han ikke er med på det?? ;)

Skrevet

Hehe... Godt å høre det er flere. Her er jeg så øm og hoven nedentil at ethvert forsøk på sex blir avsluttet i det noe skal til å skje. Han blir skuffa fordi det ikke blir noe, mens jeg blir skuffa fordi da kan vi ihvertfall ikke sette noe i gang med sex:P Er bare å holde ut. Det går heldigvis over!

Men kjenner igjen det at det er vondt, så er bare å gi klart utrykk for dette til mannen, så skjønner han nok det. Jeg forklarte alt ganske så grafisk for min, så han tar det helt med ro at han ikke "trenger" å ha seg til med meg:)

Skrevet

"Ei hand og holde i" er et veldig bra uttrykk for tiden...hehe ;)

Skrevet

Øm der nede er ikke god nok grunn til å nekte mannen sex! Det er min mening.. Vet om menn som har blitt så frustrerte at de til slutt fikk seg noe andre steder.. Han er nok ekstra tolmodig nå, men det er ikke en god syklus å komme inn i. Bare som en liten advarsel.. Han vil nok sette pris på en god massasje eller håndjobb :) Man må ikke gjøre det tradisjonelt.. Hva med å tilfredstille deg uten penetrering? Hva med noen lekesaker.. Stå på jenter.. Når babyen kommer blir det i alle fall ikke mye ork og tid.

Skrevet

Helt enig, jeg har også hatt problemer med at jeg er tørr og har vondt, men bestemte meg ganske enkelt for at nå MÅ jeg få lyst igjen, så fram med glidekremen og rett innstilling. Det hjalp selvfølgelig veldig at sambo ikke har masa, og egentlig har vært for sliten selv.., men det er viktig å holde disse kjæreste-følelsene oppe, ikke minst nå som vi er i så lykkelige omstendigheter..!

Ungen forstyrrer selvfølgelig en del, men vi ler heller av det, enn å avbryte stundene.. Og glidekrem kan gjøre underverker med rett innstilling! Noen ganger er det faktisk utrolig deilig og befriende å hoppe over forspill og bare nyte en kjapp en.

Tips til å komme i gang igjen er faktisk å innstille deg på å gi han nytelse uten å selv være med, f eks en håndjobb? det å se hans glede over å bli satt pris på og elsket kan vel få lysten tilbake hos en hver,eller? ;)

Skrevet

Venter Juni prinsesse=)

Vivag hva da?

Vivag stikkpiller eller krem?

Har brukt stikkpiller før, men syntes de lukter litt mye....

Det du bruker hørtes ikke ut som stikkpiller?

Hater å være tør der nede så alt som kan hjelpe taes imot med stor TAKK!

Skrevet

nekte mannen sex? er det en rettighet at han SKAL ha sex da?

er ikke det noe man "gir" til hverandre??

dette er ett innlegg der HI spør om råd/tips til hvordan hun kan få opp tempen på det området...

hodet mitt kunne tenke seg sex,men kroppen min vil faktisk ikke "følge med" den tankegangen.. (og det finnes flere grader av "øm"..er bare en beskrivelse)

Skrevet

Vivag Gele

"Langtidsvirkende fuktighetsgele med glideeffekt"

Det er en Nyhet som nettopp er kommet på apoteket, og den lukter ingenting. I tillegg trenger du ikke tenke på å springe og bruke den "like før", fordi effekten av den varer såpass lenge. Jeg brukte den et par ganger i uken, og merket enorm forskjell. Nå bruker jeg den nesten ikke lenger, men om det er kroppslige forandringer, eller effekten av den skal jeg ha usagt...

Flaks at det var den jeg røsket med meg, da jeg skulle teste ut hva apoteket hadde... :o)

Skrevet

"nekte mannen sex" kva meiner du Jahoo? Skal ikkje sex vere noko begge har lyst til og glede av? Skal det ikkje vere mogleg for ei høggravid dame å seie at det gjer så vondt der nede at ho ikkje vil, utan at mannen då skal bli så ustyrleg at han går andre stader og får seg noko? Dei er vel ikkje så stakkarslege heller. Vert litt provosert her eg sit.

Men når det er sagt, så går det an å kose seg saman på andre måtar, eller prøve ut tipset over her med vivag. Det tek eg med meg og, for har vore "tørke" her og i det siste, heldigvis har mannen forståelse for dette utan å verte sur.

Skrevet

Skriv under på det siste "mann" seier..... Eg har ikkje brukt glidekrem el.l, men du så fornøgd mannen min vert når eg kryp inntil han og handa mi søker lemmen hans....det gjer noko med meg og, og plutseleg ligg eg på alle fire og han på veg inn i meg.....Så får smerter vere smerter. Dei gjer seg etterkvart. Så er me fornøgde begge to etterpå.... :)

Lukke til!

Skrevet

Hei!

Jeg synes du faktisk er heldig som har en mann som "maser litt" om sex og har lyst på deg. Selv har jeg en mann som ikke viser noen interesse for sex eller nærhet om dagen. Dette er også veldig frustrerende:( . Jeg ville satt SÅÅ pris på noen fremstøt fra hans side av og til... Dere har det beste utgangspunkt for å få et bra sexliv så snart graviditet og de første tøffe månedene er over! Trøst deg med det. Ikke bekymre deg for at han går til andre osv. Det er det et fåtall menn som gjør. Så lenge dere klarer å prate om det går det sikkert bra:) For min del vet jeg ikke hva jeg skal gjøre i forhold til min mann. Vi prøvde å bli gravide i to år og det gjorde at sexlivet ble rutinemessig og rimelig krampaktig. Nå er jeg i uke 36 og vi har kun hatt sex 5-6 ganger etter at jeg ble gravid. Siste gang i begynnelsen av mars. Jeg savner sånn intimiteten og nærheten, og har lyst selv, men det er akkurat som om jeg har en sperre for å ta initiativet når han viser så liten interesse. Dette går ut over selvtilliten min og gjør meg veldig trist. Kanskje du eller andre har noen råd til meg? I omvendt situasjon? Bør jeg ta en alvorsprat med han (ender ofte med grin og overdramatiskering fra min side) eller bare skjerpe meg å ta intiativ til sex og satse på at han "følger opp"?

Skrevet

Å så vondt du har det!!!

Det er jammen ikkje lett å ta ein alvorsprat heller, i all fall i desse hormonelle tider når tårene kjem når ein minst ønsker dei......men eigentleg: er det så farleg at han får sjå at dette er vondt for deg? Kanskje han treng å få vita kva du tenker? Kanskje han er redd for å skada barnet i magen? Kanskje han går med mange "vonde" tankar sjølv rundt dette, men får det ikkje til å snakka om det. Menn har som regel ikkje så lett for å snakka om kjenslene sine.....Kanskje det er det han ynskjer - å snakka om det. Kanskje han ikkje er så "kald" som du tenker? Eg veit ikkje, men berre set meg inn i ting som min mann tenker.... Eg hadde heller ikkje orka å vera den som må ta initiativ heile tida....det ligg litt hos mannen, det... Kanskje det går an å ha ei tilnærming til emnet som ikkje ender i tårer? Få han til å fortelja kva han tenker?

Eg har ikkje svar, men håper kanskje å koma med nokre "nøklar" til deg så han kan få opna seg.....utan at du virker bebreidande, men at dette er eit behov du har.....

Lukke, lukke til!!!

Så får me håpa på litt kos i senga dykkar.... :) Om ikkje anna enn at de tek på kvarandre og koser med kroppane til kvarandre.....spanande kva det kan føra til.... :)

Skrevet

Hei igjen.

Tusen takk for sympati og støttende svar! Jeg måtte gråte en skvett..

Jeg har en snill mann som stiller opp på alle andre måter, men akkurat denne siden av samlivet vårt fungerer ikke i det hele tatt. Jeg har forsøkt å snakke med han om at jeg savner intimitet i forholdet vårt en gang tidligere, men pakket det kanskje for mye inn. Jeg vil jo ikke såre han eller støte han lenger bort fra meg. Han blir som regel sittende å lytte, men åpner seg sjelden. Det er tydeligvis vanskelig å snakke om for han. Lurer på hva han egentlig tenker? Håper dette lar seg rette opp i. Akkurat nå virker det så håpløst. Det er som en kløft av usagte ord mellom oss. Det er tunge tema å ta tak i nå på slutten av svangerskapet, men jeg tror jeg må for ikke å ødelegge forholdet på sikt.

Lykke til du også! Både med sexlivet og kommende fødsel:)

Skrevet

Jeg henger meg på denne her. Hos oss er det også jeg som er mest ivrig. Jeg vet at mannen min er sliten fordi han jobber mye nå og står på. Jeg er i uke 33, og vi holder på å pusse opp badet ved siden av full jobb. Jeg prøver å ikke mase for mye, men så blir jeg irritert når det har gått to uker siden sist gang. Jeg har lufta litt om han kanskje synes det er lite attraktivt med en gravid kropp, men han sier at det ikke er tilfelle. Noen ganger mistenker jeg at han ikke helt klarer å tenke på kroppen min på en seksuell måte fordi han kun "ser" babyen i magen. Men i går så hadde vi lyset av, og jeg tok initiativ til en hyrdestund. Jeg tror faktisk at det hjalp litt at det var mørkt, selv om jeg liker at vi ser hverandre. Det blir liksom litt " som før".

Skrevet

Eg las ein gang eit innlegg her inne frå ein mann som svarte på det med at enkelte menn misser lysta ut i svangerskapet. Han fortalde at for han var det ikkje det at kona forandra seg som var problemet, men at det var eit barn tilstades inni der, og at han syntes det var problematisk å halde på så nær babyen. DetteaHadde ikkje tenkt på at det kunne vere ei problemstilling, men spurte mannen her. Han hadde gjort seg dei same tankane, og var på ein måte redd for å skade den vesle der inne, sjølv om han veit at det ikkje er slik. Kan jo vere at det er fleire menn der ute som reagerar på dette? Ellers kjenner eg meg litt att i slik du har det nalle. Me og prøvde i to år før spiren endeleg sat skikkeleg, og det var ein del pliktløp der av typen "må me gjere det i dag, eller kan me vente til i morgon?" Det tok jo litt luven av sexlivet for å seie det forsiktig, sjølv om det var gode stunder innimellom. Er litt spent på korleis dette vil verte etter svangerskapet, då det som sagt har vore litt tørke her og for tida.

Skrevet

huff, har ikke noen tips eller råd.

for her er det akkurat likt.

kjenner at det er et slit med denne sex'n også.

har ikke lyst på samme måte lenger, blir bare stress:

er vondt/ømt

finner aldri en god stilling

kynnere i et smala kjør

ubehagelig å bli penetrert..

så ja, hipp hurra for sex.

slik var det ikke sist gang, da var vi jo rene kaniner.

Skrevet

Hos oss er det også slik at mannen ikke vil ha sex.. Han har sagt det rett ut, når vi har snakket om det, og grunnen er at det blir for rart å ha sex så nærme babyen.. Spesielt når magen er såpass stor som den har blitt! Jeg må si jeg skjønner han litt jeg, så jeg respekterer han for det :-) Men det betyr jo ikke at vi ikke kan være intime på andre måter for det ;-)

Skrevet

Ble litt provosert ove det jahoo skriver.

"Nekte mannen sex?" "Pass på eller så finner han seg noe andre steder?"

Vet du hva? Jeg håper da virkelig at de fleste menn er modne nok til å forstå at smerter ER god nok grunn til å ikke gjøre det, at sex bør være noe som er godt for begge! Og om disse mennene da ikke takler det i noen måneder og må ha sex med noen andre, så er det faktisk DE som er fryktelig enspora og såpass dumme at de egentlig ikke fortjener noenting.

Jeg har ikke tenkt å ha sex med mannen med motivasjonen "ånei, må trosse smerter så ikke han er utro". Det blir for teit.

Og dessuten: menn kan da virkelig ta hånd om seg selv også! De trenger ikke være utro for å få utløp for lysten sin.

Jeg er veldig glad min mann er en forståelsesfull mann som ikke presser meg til ting jeg ikke vil. Hadde han vært det motsatte ville jeg nok revurdert basisen for forholdet vårt.

Skrevet

Takk for alle innlegg og råd, selv om noen var helt bak mål.. (NEKTER ikke mannen min sex!!)

Skal prøve å kjøpe vivag på apoteket, har glidekrem, men synes også at det er tungvindt og et ork å hente osv..

Og ja, jeg gir han "handjobber", men er det ordentlig sex vi vil ha begge to.. :-)

Hender at vi koser oss og jeg tar på meg og han på seg selv, da jeg ikke liker at han tar på meg pga er øm og sånn.

Men likevel, har ikke den imtime sexen..

Sist gang hadde vi ikke problemer, denne gangen synes jeg det er ubahagelig også pga mye bevegelse fra babyen i magen når vi holder på, og da er det vanskelig å fokusere..

Skrevet

Mange gode råd her. Både de hvor mannen ikke har lyst eller hvor det er vi damer som sliter. Godt å se at vi er flere i samme båt. Det er ikke så lett å snakke med venninner om dette i og med at jeg ikke vil henge ut kjæresten min. Han er jo tross alt en super type.

Oppsummeringen må vell bli at det viktigste er å få pratet om det! Skjønner at jeg ikke kan utsette det lenger. Så lenge man får forklart hvordan man har det er det lettere å ta hensyn til hverandre. Skjønner ikke hvorfor dette har blitt så vanskelig for oss. Vi er ok redde for å såre hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...