Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #26 Skrevet 16. mai 2009 Ok, det høres jo bra ut det da.. Men nyere forsknig sier jo og at kroppen kommer seg raskere etter vag. fødsel..? Og tar du bort hastekeisersnitt fra den forskningen må man og ta bort styrtfødsler og vaginale fødsler man ikke hadde tid til ks.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #27 Skrevet 16. mai 2009 å herregud, er dete noen som henger seg opp i det? Babyen er ute av magen, det er det viktigste. Kall det hva man vil, født elle forløst. Barnet er ut i verden som alle andre barn,.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #28 Skrevet 16. mai 2009 Å føde vaginalt er gammeldags. Det er høyst på tide at enhver baby blir forløst (FORLØST JA IKKE FØDT) med keisersnitt.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #29 Skrevet 16. mai 2009 Å, jeg er så glad jeg fødte vaginalt på nummer to. Keisersnitt var et helvete, så det ville jeg absolutt ikke igjen. Kom mye raskere igang med seksuallivet etter vaginal fødsel også. Og sexlivet er så mye bedre nå enn før, faktisk. Akkurat som jeg har fått mer muskelatur der nede. Og alt kjennes så mye deiligere ut. Dessuten koster keisersnitt samfunnet så sinnsykt mye. Når det er nødvendig, så er det nødvendig, men keisersnitt av forfengelighetsgrunner er bare tull og tøys. Hilsen en som sutret seg til keisersnitt med nummer èn, men som ikke hadde det med nummer to!
Gjest Skrevet 16. mai 2009 #30 Skrevet 16. mai 2009 Å FØDE ER GAMMELDAGS????? Hallo i luken.... Er du helt med? At man kan ta keisersnitt er da ikke ensbetydende med at det er beste løsningen for alle gravide! Jeg er operasjonssykepleier og INGEN skal fortelle meg at keisersnitt (operasjon) er noe jeg bør/må ta og at det er så forbannet fint og risikofritt! Dersom barnet (mitt) av medisinske årsaker må forløses slik, så stiller saken seg annerledes. Forøvrig respekterer jeg alle som velger keisersnitt! Men for guds skyld respekter mitt valg tilbake! Og ja, keisersnitt er også en forløsning/fødsel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå