Gå til innhold

Hva synes dere om folk som har Maclarentrille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gå inn på barnevognguiden.no

De viser flere hundre vogner på nøytralt grunnlag.

Maclaren ligger helt øverst på favoritter. Antagleg den vogna av alle med aller flest poeng.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker ofte vognene når vi skal på tur jo.. Men dette er en liten bhg med mange ansatte, så når det er få barn så bruker vi ikke tvillingvognene men de som skal sove bruker sine egne vogner da. Denne vognen har vi kun brukt på tur en gang, mulig egner den seg bare ikke til bhg bruk.

Føler du at du har prøvd alle vognene i Norge?

Å trille en vogn rundt om på bhg område dag etter dag gir uansett ett bedre innblikk enn rundt i butikklokalet.

Og nå ga jeg MITT inntrykk av vognen, som sagt kan det ha vært slik jeg oppfattet den fordi de fleste opter for en litt større vogn til å sove i bhg. Muligens er inntrykket mitt farget av det. Men det var i alle fall ikke prislappen som gjorde utslaget og aldri hadde jeg hørt om merket før heller.

Skrevet

Når jeg hadde behov for kjøpe trille var MacLarren trillene det trauste alternativet. Så skulle de lansere den nye modellen som han Starck designet, og den var jo ikke noe da den så kom ut. Den skyggen var litt for svær, og ellers var modellen litt for plastik fantastik.

Da var det Carena reisetrille som var tingen her på DIB.

Så det er vel det jeg tenker nå også, at det er litt traust. Har aldri tenkt på det som noe status symbol i alle fall. Ikke vet jeg hva den koster heller, mulig de er dyre, jeg vet ikke.

Skrevet

Hva koster den da?

Jeg ante ikke hva maclaren trille var engang før jeg leste denne debatten.. :P men syns de ser rare ut egentlig og ikke fine, men smaken er heldigvis som baken.. :)

Skrevet

De har nettopp steget til 3299.

Bugaboo Bee koster 3999.

Peg Perego Pliko Completo koster 3400.

Så Maclaren er ikke den dyreste.

Skrevet

Jeg har en Maclaren paraplytrille vi kjøpte inn til å bruke på reiser der vi tar fly. Det er en veldig god paraplytrille, men det er ikke noe annet enn en paraplytrille med god kvalitet. Altså ikke noen turvogn eller sovevogn for barnehage.

Det jeg tenker om de som har maclaren trille er at de enten er fra Storbritannia eller er over middel interessert i vogner, eller har kjøpt den i den tro at den kan erstatte en vanlig vogn. Etter min mening kan den ikke erstatte en vanlig vogn, men den gjør det nesten når de viktigste kriteriene er vekt, størrelse sammenlagt og hvordan den er å håndtere i sammenslått tilstand.

Skrevet

MacLaren trille ser ut som hvilken som helst annen trille, bare at det star MacLaren med store bokstaver. Synes ikke det er noe statussymbol, noen er gode noen er darlige. Synes det er verre med de som kjoper , fendi eller burberry vogn, da snakker vi pris, men hadde aldri brukt sa mye pa noe man drar med seg pa buss, bil, regnvaer,snovaer osv

Skrevet

Vi har den og er veldig fornøyd med den, men visste ikke at det var noe status å ha den????

Skrevet

Aner ikke hva en McLaren-trille er for noe eller hvordan en slik ser ut. Bryr meg ikke om hvilken vogn folk har.

Skrevet

Maclaren techno xlr koster 3990 kroner!

Skrevet

Var akkurat inne på linken fra barnevognguiden.no (måtte jo det....) og syns det så ut som en solid trille, etter min mening er de fleste paraplytriller noen skrangleverk. Er egentlig på jakt etter en trille (ikke til bhg eller planlagt soving, men småturer, bussen osv).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...