Gå til innhold

Hva synes dere om folk som har Maclarentrille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt ærlig, kom igjen! Er det overprisete triller som brukes som statusymbol, eller hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bryr meg ikke de spøtt om hva slags trille folk har.

Sikkert derfor jeg ikke hadde aning om at denne var et overpriset statussymbol......

Skrevet

At de er heldige.

Jeg har også lyst på den på grunn av utformingen og komforten for ungen, men jeg syns den blir litt for dyr for oss nå så ser etter annet alternativ som ikke er så mye dårligere.

Skrevet

Jeg har nettopp fått en Techno xlr i hus, og føler ikke at den er et statussymbol. Jeg ante ikke hva den kostet, siden vi fikk den i gave. Super trille er det uansett, og minsten elsker den. Bruker den med god samvittighet, jeg. Det geniale er jo kalesjen med ekstra visir, som kan vippes lengre over og skygge helt for skjemmende sol. Da slipper jeg å tenke på å huske å ta med den ekstra solkskjermen til trillen vi hadde.

Skrevet

Er det et snobbesymbol??

Så på en da jeg skulle ha trille til jenta, men droppet den pga teite jul, kort rygg og diverse andre ting jeg ikke likte med den i det hele tatt.

Endte opp med en trille til 800 som jeg er suuuuperfornøyd med.

Skrevet

Du vet at du får den 25% billigere (selv med levering og MVA) om du bestiller den fra pingpong-online.com?

Skrevet

Ja, "julene" kan være veldig teite, de!

Skrevet

Jeg hadde aldrig hørt om denne trillen før men kom over en på tilbud og fleska til og har nåen maclarren trille på 2 år og en carena trille på 1 år og den carena trilla er helt forferdelig å kjøre.. Vurdere å gi den bort... Jeg hadde glatt kjøpt ei til nå som eg har kjendt forskjellen..

Skrevet

Synes den er for snobbete kjerringer!

Skrevet

Ikke med mindre de har bestilt den i skinn og gull, til den nette sum av 26 000 kroner. Da kan vi snakke om statussymbol!

Skrevet

Ser ikke ned eller opp til noen pga vogn/trille de har valgt. Smaken er som baken.

Skrevet

Jeg hadde neppet merket det siden jeg aldri har hørt om merket før engang og i hvertfall ikke visste om at disse var dyre. Er utrolig sjeldent jeg ser noe særlig på vognene eller trillene til andre.

Skrevet

Det var jo et rart spørsmål. Merket meg tråden siden vi skal kjøpe Maclaren i dag. :-) Solgt den gamle. Men skal på ferie på mandagen og kjøper en ny siden det kommer et knøtt til som kan arve den så slipper vi å ta med citty vogna.

Statussymbol? Nei. Har fattige venninner med den trilla og rike vennepar i store villaer med de billigste carenatrillene.

Har nok med interesse å gjøre.

Skrevet

Jeg ville tenkt at jeg ikke kan begripe at folk vil bruke så mye penger på noe som ser ut som den koster 500 kroner.

Skrevet

Har aldri hørt om merket.

Skrevet

Synes da ikke den ser ut som den koster 500 kroner. En slik påstend kan kun komme fra noen som er misunnelig på de som har en!

Skrevet

Ja, det svaret ventet jeg jo ikke. ;-p Alt man ikke liker MÅ jo bare komme av misunnelse.

Skrevet

Jeg har Maclarentrille. Jeg har ikke Maclaren på grunn av status, men på grunn av kvaliteten. Har hatt flere triller, og ingen har kunnet måle seg med slitestyrken og kvaliteten som Maclaren har. Om hjulene er små, er de allikevel veldig gode og presise å trille med (i motsetning til mange såkalt billigtriller, uansett om de har store hjul...).

Ei paraplytrille skal kunne tåle litt røff behandling når man stadig har de med på farten, både i bilen og på flyreiser. Det tåler disse, og det er nok derfor folk velger å bruke litt ekstra penger på dem.

Skrevet

Jeg har null peiling på vognmerker og ihvertfall ikke hvilke er status å eie eller koster mye. Akkurat denne trillen husker jeg en av ungene i bhg jeg jobber i hadde med seg. Og reaksjonen min da jeg så den og skulle ta den i bruk var "hvorfor må folk ta med seg sånt søppel i barnehagen?"

Det var kanskje fordi jeg ikke synes det er supert at ungene sover i små triller der det er liten plass, men jeg hadde nok også inntrykk av at den var en av de billigere typene og virket litt "skranglete" :/

(og foreløpig er vi ikke der at vi har bruk for noen trille enda, så jeg er ikke misunnelig på noen! ;)

Skrevet

Anonym 15.29

Du har definitivt ikke peiling på vogner og triller :)))

Skrevet

Jeg har sikkert prøvd laaaangt flere triller enn deg, uten å ha sett på prislappen. I over 15 år har jeg sett det som kan sees. Så det vil jeg si jeg har jo! Jeg har vært borti maaaange triller og vogner som er langt bedre enn denne.

Kan være folk synes det er status, men prislappen samsvarer ikke alltid med kvaliteten på produktet!

Men en må få lov til å si sin mening uten at folk skal ta det ille opp fordi de eier en sånn og mener det er "da shitt" :P Og om du er uenig med meg så er jo det greit, men at jeg ikke vet hva jeg snakker om fordi jeg ikke er av samme overbevisning som deg er litt drøyt..

Skrevet

Men dere som jobber i barnehage, bruker vel ikke vognene så mye? De blir vel mest benyttet for når barna skal sove. Dere triller jo rundt i sånne barnehagevogner med plass til flere barn, når dere skal ut på tur.

Man kan jo ikke akkurat påstå at man virkelig har prøvd en vogn/trille når man bare har lagt et barn å sove i den, og kanskje trillet den litt fram og tilbake innenfor barnehagens område.

Skrevet

Hallo? Statussymbol? Det er vel langt fra den dyreste vognen man kan få. Du får jo vogner som koster over fem ganger så mye og vel så det.

Jeg er stor tilhenger av Maclaren. Det er faktisk en vanvittig god vogn! Har aldri tenkt på det som et statussymbol.

Skrevet

Kan noen legge ut en link av vognen, slik at vi som ikke vet hva dette er kan få et innblikk???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...