Gå til innhold

Jeg har gjort noe dumt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gift og har 2 gutter (tvillinger) med mannen min...

Guttene er snart 4 år.

I barnehagen jobber en fryktelig kjekk ung mann...

Jeg var en tur på byen i januar, og da møtte jeg tilfeldigvis på han som jobber i barnehagen. Det ene førte til det andre (vi ble veeeeeldig fulle, vet det ikke er noen undskyldning....), og han ble med meg hjem, og vi hadde sex... (jeg var alene hjemme, ungene var på tur med pappaen)

I ettertid angrer jeg selvsagt, men det verste er at jeg ikke klarer å treffe på han i barnehagen! Han jobber jo på avdelingen til guttene mine, så jeg ser han jo hver dag.. Er skikkelig ekkelt, jeg vet ikke hva jeg skal si, og det gjør nok ikke han heller, så vi snakker ikke med hverandre, bare med ungene:/

Han har nå fått seg dame, og jeg er livredd for at han skal ha sagt noe til henne slik at det kommer ut og mannen min får høre det... Da er det ikke godt å si hva som skjer...

Huff... måtte bare tømme hodet litt... Trenger ikke fordømmelse, måtte bare få det ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er glad for at jeg ikke er deg.

Skrevet

For en ekkel situasjon. Sånn sett bortfra at jeg i utgangspunktet har null sympati for dem som er utro, så er råde mitt at du bare må flytte. Jeg hadde ikke kunnet gå med den angsten og klumpen i magen i b.hagen hver dag, bli minnet på stadig vekk hva du har gjort.

Jeg hadde flytta langt vekk og bytta barnehage. Samtidig, så synes jeg vel egentlig at du fortjener å ha det slik, det er straffen.

Skrevet

Slik man reder sånn ligger mann!

Skrevet

som man reder ligger man.......

Si det til mannen din før han får høre det av andre! Du må stå for det du har gjort, selv om fylla har skylda. Dette kommer du til å gå å tenke på hele tiden, og når du endelig tror det er glemt kommer det fram i lyset.

Lykke til! :)

Skrevet

HUff, en fryktelig situasjon, som du selv er skyll i.

Men uansett, fortell det til mammen din! SLike ting kommer ut før eller siden uansett, og da er det vell bedre at han hører det i fra deg enn i fra andre?

Skrevet

Signerer hun over.

Fortell mannen din!!

Mannen min var utro, og det fikke jeg høre av andre. Det gjorde virkelig vondt at han ikke selv fortalte det! Tror det hadde gjort det lettere mtp å stole på han igjen...

Skrevet

Det er så piss det der med at slike ting kommer ut før eller senere. Det stemmer ikke. Ikke si noe til noen! Han har garantert ikke sagt dette til dama si!

Skrevet

Haha nn 09.58!! Er du født i går eller???

Så klart det kommer fram i en eller annen setting! Spesiel når fyren er en så useriøs BHG onkel som puler rundt på gifte småbarnsmødre!!

Skrevet

Uansett om det kommer ut eller ikke.. Kan du leve med deg selv uten å fortelle ham det? Har du samvittighet til det? Legge deg i samme seng med ham hver natt, å vite hva det er du har gjort i mot ham? Skal du resten av livet gå å være redd for at han skal finne det ut?

Anbefaler deg virkelig å fortelle ham det!

Bryt sammen å tillstå!

Skrevet

Uff, for en kjedelig situasjon!

Men tror du virkelig dette er noe han er så stolt over at han forteller det til den nye dama si? Tror ikke det ville vært det første jeg hadde sagt til en ny kjæreste, hvis jeg var han.

Ærlighet varer som regel lengst, men hvis du angrer og ikke kommer til å gjøre det igjen, kan det bare såre mannen din unødig om du sier det.

Kjenner den nye dama til denne fyren noen dere kjenner? Er det noen reell sjanse for at mannen din får vite det av andre?

Skrevet

Syns faktisk mannen fortjener å få vite dette. Han stoler nå på ei dame som ikke går an å stole på. Har hun vært utro en gang, så skjønner jeg ikke hva som hindrer henne i å gjøre det igjen. Hvor var samvittigheten sist gang, og hvorfor skal hun plutselig bli hindret i å gjøre det igjen? At dette har vært en lærepenge for at hun ikke skal gjenta det, tror jeg ikke. Hun visste jo da det skjedde at det kom til å gjøre vondt, så hvorfor i helvete var hun utro i utgangspunktet?

Så at mannen hennes bør få vite det, syns jeg er rett og rimelig. Da vet han hvor han har henne, og kan ha noen forhåndsregler.

Hilsen ei som har opplevd utroskap!!!!

Skrevet

Hi ender muligens opp med å fortelle det uforvarende mens hun har mareritt om natten. Sjansen for mareritt om det er ganske stor, når man går med konsant angst for at det skal komme ut. Kanskje like greit å bare tilstå?

Skrevet

10:01! Hva vet du om han flyr rundt å knuller mødrene i bhg,eller om det kun har skjedd denne gangen? Det er ikke garantert at dette kommer ut. Tror du alt som skjer av utroskap kommer ut du eller? Jeg støtter ikke utroskap,men skulle det skjedd meg,hadde jeg ikke sagt noe. Noen ganger er det faktisk bedre å holde kjeft!

Synes jeg ser alle dere som svarer henne guffent her,har rent mel i posen. Hahaha! Hva er det med damer å rakke ned,rakke ned og atter rakke ned på folk?

Skrevet

Klart dette kan være en lærepenge!

Er faktisk ikke sånn at man garantert er utro igjen om man har vært det en gang. Vi mennesker er ikke perfekte. Vi gjør feil. Og noenganger lærer vi faktisk av dem! Heldigvis!

Hvis det er liten sjans for at hun kommer til å være utro igjen, og sjansen for at mannen får vite det av andre er liten, syns jeg ikke det er noe poeng i å risikere forholdet ved å fortelle det.

Skrevet

10.10:

Jeg har selv aldri vært utro, men mannen min har vært det, og det er bare så ufattelig sårende.

Jeg tror ikke at alt av utroskap kommer ut (da hadde jeg visst om utroskapen til mannen min før det gikk nesten to år), men OM DET GJØR DET så vil dette være mye mye mer sårende enn om han får vite det av noen andre.

Og ja: Jeg rakker ned på folk som er utro. For det er faen med så respektløst som det går an å bli! Jeg ville heller blitt banka opp av en tilfeldig på gata enn å oppleve utroskap igjen, for det ville ikke vært halvparten så vondt! Så da spør jeg deg: hadde jeg ikke hatt rett til å rakke ned på en voldsmann? Jeg rakker ned på de som gjør andre vondt, og utroskap er VONDT!!!!!!!

Skrevet

Jeg tenker jo på hva han har sagt til kollegaene sine. De har kanskje lønningspils, de som mange andre, og da snakkes det sikkert en del om foreldrene i bhg. Jeg hadde skammet meg så dypt om jeg var deg....der skal du være en seriøs og oppegående mamma for barna dine, og så ender du opp med å knulle en mann som jobber med barna dine daglig, mens barna og pappaen deres er bortreist.

Skrevet

10.10. Jeg vet jo ikke om han knuller rundt på alle mødre, men som bhg ansatt bør du ha visse sperrer. Og det gjelder flere yrker det! Lærere feks. Tror du virkelig at de oppnår respekt med den type oppførsel??? Nei, vettu hva...

Og ærlighet varer lengst. ALLTID!!

nn

10.01

Skrevet

Nei, du har ikke rett til å rakke ned på en voldsmann!

Du kan si at du ikke respekterer handlingene hans, men ingen har noen rett til årakke ned på andre!

Ja, utroskap er vondt. Men du vet ingenting om personligheten til denne damen (eller noen andre som er utro). Du vet ikke hvorfor hun er som hun er eller hvorfor hun gjorde som hun gjorde!

Skrevet

Tror du virkelig det er noe han sier til kollegaene sine?

De er vel de siste han sier det til! Tror ikke slik oppførsel er så veldig akseptert blandt de ansatte. Såpass tror jeg han skjønner!

Skrevet

Ja, det tror jeg så absolutt. Det er ingen regel som sier at man som ansatt i bhg ikke har lov til å gå til sengs med en forelder. Kanskje ikke noe han skryter av på lunsjen i bhg, men de har vel som sagt lønningspils/fester, de også. Da blir man løs i snakketøyet, og det virker jo uansett ikke som om han har særlig god impulskontroll når han drikker, i og med at han knullet dette mennesket. Dermed er jeg overbevist om at han har fortalt det til minst en person, og sånt sprer seg som ild i tørt gress på en arbeidsplass.

Skrevet

Hvis du vet med deg selv at du aldri kommer til å gjøre noe lignende igjen, og at det ikke finnes noen følelser mellom deg og denne barnehageonkelen (noe jeg går ut i fra det ikke finnes), så syns jeg rett og slett at du skal lide i stillhet. Det finnes ingen logisk grunn til at mannen din skal ha det jævlig, bare fordi at du skal lette din svarte samvittighet. Du får lide alene. Det du har gjort, det har du gjort, og det kan du ikke gjøre noe med. Jeg vil tro at det er lite sannsynlig at mannen din kommer til å finne ut av dette, med mindre dere er omgangsvenner med hans nye kjæreste, det er bare du som er paranoid fordi du vet du har gjørt noe du ikke burde. Vi er bare mennesker, og mennesker gjør feil, men du du får lide alene. Det er min mening.

Skrevet

Utroskap er noe faenskap,men det virker ikke som dere er annet enn naive. Fordi man jobber i en bhg så gjør man ikke slikt osv. Tror dere politifolk,leger,advokater +++ er noe bedre mennesker enn vaskehjelper f.eks når alt kommer til alt? Den verden vi lever i nå,er helt syk! Null respekt for hverandre. Ikke alle,men mange.

Skrevet

Selvfølgelig kan man rakke ned på en som er utro,på en voldsmann,på en barnemishandler osv. Er dritt lei det fjaset om at det er ikke personen,men handlingene! Get a grip her a. Folk får ta ansvar! Handling eller ikke handling,det er like herlig MENNESKET som utfører handlingen!

Skrevet

Takk 10.30! Så enig, så enig!!!

Hilsen 10.16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...