Gå til innhold

Hvilken barnevogn kjøper du?


*Nikoline*

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

vi har kjøpt en svart og grå emmaljunga smart duo:) visste hvilken sko ha før begynte lete:) veldig fornøyd!! men det er mange bra og flotte vogner velge mellom!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi endelig bestemt oss, og det blir en Urban Jungle Mountain Buggy :-) Den er bare så bra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt Emmaljunga Edge Duo Combi!!

 

Utrolig bra vogn,med god plass. har flere venninner som har valgt denne. kjempe fornøyd alle sammen! + at den er lekker og se på ;)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var barnevogna i hus og det ble en EasyWalker SKY,

Virker veldig bra, stor plass i bag, store kraftige hjul (3 hjuls),

lett å legge sammen, tar ikke stor plass.

Så vi får se når lille knøttet kommer om hun blir fornøyd=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt emmaljunga city cross brukt men som ser ut som ny! Er kjempe fornøyd! Lett og fin vogn! Gleder meg til å bruke den--....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har bestilt Bugaboo Cameleon til lillebror i magen. Har en OTH fra før som storesøster foreløpig bruker. Kombinasjonen av de to vognene liker jeg, da jeg har hatt buggis før også. Digger buggisen og alle dens finesser, men elsker også OTH vognen vi har, så jeg klarer meg ikke uten noen av de:)

 

Til storesøster hadde vi Emmaljunga Duo Edge (eller motsatt), og var godt fornøyd hele bagperioden, men likte ikke sportsdelen på denne noe særlig. Stor og tung og klumpete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest påtjukken

EASYWALKER SKY !!!

 

Men vi vil vente til 2010 modellen kommer. Forskjellen på 2009 og 2010 er at det er myyye lettere å klipse på hardbag/sportsdel i understellet. Tidligere har det vært klips som må åpnes og lukkes, på den nye er det er håndtak en kan dra i. Mye enklere.

 

Ellers har denne vogna en stor hardbag til å være en trehjulsvogn.

 

Vi holdte nesten på å ende opp med Quinny sin 3-hjuls vogn, men så har vi hørt så mye dårlig om den. For det første er det en billig vogn, og jeg tror at også her henger pris og kvalitet sammen. En kollega av meg er supermisfornøyd, og ei venninne kjøpe ny i mars og allerede nå har hun hatt en problem med hjul i tillegg til at den har begynt å lage ulyd når den triller. Barnas Hus har måtte ta mange vogner i retur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikek kjløpt vognen enda, tenkte at vi skulle gjøre det nå i slutten av måneden. Men jeg skal ha Simo-kombivogn i brun :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har nå solgt både OTH (redd bagen fort blir liten) og Emmaljunga Edge Duo (ble for tung for meg). Venter nå på en Hartan Skater SF 2009...hadde en skater xl for 5 år siden også og var superfornøyd! Den er solid, lun, har stor bag mm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi har nettopp vært og kjøpt svart Simo Kombi vogn. Fikk den kjempe billig. Barnas Hus hadde kampanje på den med diverse utstyr med i prisen. Før pris 7500 kr, vi fikk den for 4600 kr. Ikke dårlig pris på en helt ny vogn + utstyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har planer om BEBE CONFORT HIGT TREK....der kan bærebagen brukes til vogge...lett understell, slås lett sammen, god hjuler...som og kan brukes til trallen....mange kule farger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har kjøpt en TFK twinner twist duo vogn. Håper både mor, far, storebror og lillesøster i magen blir fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, derimot, har ikke kjøpt noe bagvogn... :P har ei Emmaljunga duo-vogn jeg kjøpte brukt til lillemor, er ikke så fornøyd med sportsvogn-delen, men bagen er jo fin fremdeles...! :) Derfor bestemte jeg meg for at jeg fint kan bruke den noen mnd til lillebror. I stedet har jeg kjøpt en Carena Easy sportstrille til storesøster, siden hun blir fri for vogn når jeg skal bruke bagen. Er kjempefornøyd med den...!

 

Og i dag kjøpte jeg en GT tvilling/søskenvogn jeg skal kjøpe en softbag til som lillebror kan ligge i :) Prøvde den ut med en gang jeg hadde kjøpt den, med snuppa mi og søskenbarnet hennes. mi fylte to i juni, og søskenbarnet blir to i september. Vogna var kjempelett å trille, selv med de to rakkerne i...! ;) I tillegg var begge vognene på tilbud, trillen kostet 980 kr og søskenvogna 1990 kr :) Så med softbag og regntrekk til GT-vogna blir det vel ca 3568 kr til sammen ;) Absolutt til å leve med, og da har jeg vogner til de hver for seg og sammen..! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...