Gå til innhold

Hvilken barnevogn kjøper du?


*Nikoline*

Anbefalte innlegg

Vi har kjøpt Bugaboo Cameleon, stødig, lett, tar liten plass når en slår sammen understellet, stor bag og med sittedel så lenge jenta vår trenger å sitte i vogn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har kjøpt Mountain buggy, urban jungle, det fikk bra på tv 2 testen, har også en venninde som har anbefalt den ! Skal være god å gå på tur med på forskjellig underlag. brostein, grus etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det TFK - Joggster Twist ..

Forelsket meg i den med en gang... er den eneste vognen vi får inn i bilen og det er noe som er veldig viktig for oss, og den er lett å få med seg på bussen ...

Dette tar jeg nesten dagli så det er veldig viktig for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her står det mellom en Mountain Buggy og en Quinny Freestyle. Skal se på de i butikken før vi bestemmer oss... Quinny har jeg hatt lyst på i mange år nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har kjøpt brukt Emmaljunga duo edge, og fikket stellebord på kjøpet :-D Kjempefornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har arvet en brio dypvogn etter en av tantungene mine jeg :-) Er egentlig veldig fornøyd med den :-) Kjøper sportsvogn senere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belly : den blir det nok på oss også.Tenkte også på skinnimmitasjon..den var superfin.

Vippefunksjon og alt på den bagen jo.

Den ser super ut.Godt å høre at er fornøyd...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en OT fra tidligere, men har kjøpt "ny" bag til den (da vi ikke hadde dette) + at vi kjøpte en brukt Emmaljunga Edge Duo som også passer lillesøster nå selv om hun begynner å bli lang (hun er 2,5 år).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emmaljunga city cross, i fargen pro ocean (mørk blå med lysblå detaljer) har ikke fått den ennå, men forelsket meg helt i både vogna og fargen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte Emmaljunga City Jet. Den er brukt til en unge før, men det hverken synes eller merkes på vogna (måtte jo ut å prøvetrille litt utenfor huset). Vognen er lett å slå sammen, veier lite og både sportsdelen og bagdelen kan snus etter ønske. Hjulene er to bak og fire små vendbare, som kan låses etter ønske, foran. Vi kjøpte både bagdel og sportsdel som settes på samme understellet til 3500,- og gleder oss skikkelig til at vi kan begynne å trille vognen med babyen vår oppi, og ikke bare tom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt svart Emmaljunga City Cross med mykbag og fotpose. Vi bor i blokk uten heis, så var avhengig av en bag som lett kan fraktes opp og ned trapper. Skal skaffe oss en gammel billig vogn til å ha på verandaen i tillegg, slik at vi kan ta mykbagen over i den,når ungen sover etter å ha vært ute å trillet. Ei lett og praktisk vogn, som jeg håper vi blir fornøyd med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...