Gjest Skrevet 13. mai 2009 #26 Skrevet 13. mai 2009 Har Gudbrandsdalens festbunad i svart, liker hardangerbunaden godt.
Hva skjer'a?♂ Skrevet 13. mai 2009 #27 Skrevet 13. mai 2009 Har vest telemarksbunad, syntes den var fin
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 13. mai 2009 #28 Skrevet 13. mai 2009 Hardangerbunad her i gården. Det er vel nesten obligatorisk å synes at den er finest også? ;-)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 13. mai 2009 #29 Skrevet 13. mai 2009 Har den gamle valdresbunaden, sort, og synes nå den er finset også da =))) Men jeg liker også den fra aust-agder, men den har jeg ingen tilknytning til =))
mto2 Skrevet 13. mai 2009 #30 Skrevet 13. mai 2009 Nordfjordbunad med svart liv. Kjedeleg, men kunne ikkje hatt noko anna bunad. Er nordfjording i alle ledd. Veit ikkje kva bunad som er finast. Er så mange fine...
Verdens tøffeste mamma Skrevet 13. mai 2009 #32 Skrevet 13. mai 2009 Jeg har svart Rogalandsbunad. Er kjempeglad i bunaden min og synes den er veldig fin.. Liker også godt Bergensbunaden...
litakine og Theodor Skrevet 13. mai 2009 #33 Skrevet 13. mai 2009 jeg har lierbunad og synes den er knallfin...
cherry coke Skrevet 13. mai 2009 #34 Skrevet 13. mai 2009 Nordfjordbunaden er nydelig! Enkel og flott. En av mine favoritter iallefall=)
Djoolia 07+08+12 Skrevet 13. mai 2009 #35 Skrevet 13. mai 2009 Jeg har lofotbunad,og synes den er finest. Den blå nordlandsbunaden på en god andreplass.
ツ Skrevet 13. mai 2009 #36 Skrevet 13. mai 2009 Jeg har Grafferbunaden http://bellacordelia.tripod.com/Graffer/id13.html Min mormor brukte den første gang (og siste..) i min dåp i -72. Jeg selv brukte den første gang i mitt eget bryllup. Det var litt spesielt de jeg synes er finest? Jeg synes Østfoldbunaden til menn er råstilig!! http://www.norskflid.no/fileshare/filArkivRoot/felles/Bunader/ostfold_mannsb/bunad_s_450x1169.jpg Skulle helst gjerne hatt en Løkenbunad i hvit etterhvert.. da jeg er fra Østfold lissom;0) http://209.85.129.132/search?q=cache:xzTYnnF5HYgJ:www.lokenbunaden.no/+l%C3%B8kenbunad&cd=12&hl=no&ct=clnk&gl=no
Mamma til tre gutter Skrevet 13. mai 2009 #38 Skrevet 13. mai 2009 eg har hardangerbunad og selfølgelig er den den fineste av dei alle.. både sommer og vinter bunad... =)
Blind Gudinne Skrevet 13. mai 2009 #39 Skrevet 13. mai 2009 Har blå sør-trønder bunad. Er så mange fine bunader at jeg ikke klarer å bestemme hvem som er finest!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå