Gå til innhold

Hvilken bunad har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvilken synes du er finest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har trønderbunad.

Synes ikke den er så fin,men kommer herifra=)

Synes mange er så fine,men kan ikke skryte på meg at jeg vet hvor alle kommer fra=)

Skrevet

Jeg har Gudbrandsdals festbunad.

Liker den grønne Nordlandsbunaden jeg:)

Skrevet

har fana bunad å syntes den e en av de fineste=)

Skrevet

Har blå nordlandsbunad. Den henger i skapet... Passer ikke etter ett vekttap på ca 30kg... Men å somle seg til å sy den inn??? Neida...

Fineste synes jeg er vossabunaden. Og er så heldig at min mann kommer derfra, så minee barn skal ha den når de blir konfirmert. (jentungen har no og, 6 år).

Skrevet

Sykkylvsbunaden... Veldig lik Sunnmørsbunaden, bare litt finere! ;-)

Skrevet

Har en blå Nordlandsbunad som jeg elsker. Og synes faktisk at det er den fineste bunaden av dem alle :-)

Skrevet

Er fra Fredrikstad og har derfor Löken-drakt (blå)

Skrevet

men den fineste bunaden som finnes er en av Telemarks-bunadene, husker ikke om det er öst- eller vest- ...

Skrevet

Jeg har nord-trønderbunaden - den mørke blå - og synes den er av de flotteste her til lands!

Skrevet

Sunnmørsbunad, den er helt grei, ikke kjempefin, men det er her jeg kommer fra:)

Fineste er jeg ikke sikker på hvor er fra, men har sett bilde av en beltestakk med lilla liv? kan det stemme? Var hvertfall noe lilla på den:p Synes alle beltestakker er fine, men den var helt nydelig.

Skrevet

Jeg har vossabunad, den er den fiiineste ja!! =)

Skrevet

Min bunad er fra Vest Oppland..

Skrevet

Jeg har Bergensbunad og sambo Fana bunad. Litt moro siden han er østlending =)

Skrevet

Solør Odal:) Synes ikke den er den fineste, men det er nå her jeg er i fra;)

Skrevet

Har svart buskerudbunad

liker best blå nordland og blå lier, kanskje mest blå lier

Skrevet

jeg har også svart buskerud bunad.. jeg er fra bunad, å jeg syntes den er veldig fin =)=)

Skrevet

Jeg har Rogalandsbunaden. (Synes den er ganske fin også, da!)

Men min favoritt er Hallingdalsbunaden, den har så flott blomstrete forkle og intet liv, så man kan gå ut og inn som man vil...

Skrevet

Lierbunaden har jeg, syntes kanskje som prebs at Hallingdalsbunaden er finest!

Skrevet

Har sort Rogalandsbunad, syns den ser ut som et heksekostyme. Syns Hardangerbunad er finest.

Skrevet

Har blå Lundeby jeg. Vet ikke hvem jeg syns er finest..

Skrevet

Jeg har Dovre bunaden..

Er min oldemor som har sydd den.. hun sydde den til min mormors komfirmasjon for over 50 år siden.

Men har bare kjolen, og bunadveske.. det skal vel og være jakke og lue til, men den har jeg ikke.

Hadde skjorta og, men etter at min kusine fikk låne bunaden så såg jeg aldri skjorta igjen..

Skrevet

nordlandsbunad blå selvsagt;)

Jeg syns den er veldig pen, men syns også hardangerbunaden er fin:)

Skrevet

Valdresbunad. Jeg syns den er av de fineste.

Skrevet

Blå nordlandsbunad, syns den er veldig fin, men det er mange fine bunader da. Syns den vossabunaden (?) er fin, tror Kari Trå har den. Kjempevakker er den. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...