Gå til innhold

Førstegangs-gravide i Januar-klubben :)


Januarbaby2010 <3 Ailo <3

Anbefalte innlegg

Straks 26 år Oslo, gift med mann på straks 29. Første gang vi er gravide:) Prøvd i overkant av et halvår, så nå ble vi så glade! Og litt nervøse, haha:)

 

Moro å lese om dere andre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en jente på 21 år, min samboer er 22. Graviditeten var ikke planlagt, men vi er overlykkelige begge to, og gleder oss utrolig masse! Vi har ikke vært sammen så altfor lenge, men har kjent hverandre i en årrekke, og jeg er helt sikker på at han vil bli en fantastisk far:) Er i dag 8+6, og har termin 7. januar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble nylig 28, samboer er 30. Graviditeten var planlagt, men forventet egentlig ikke at ting skulle skje fullt så fort! Sluttet på p-pillen i januar, og startet å prøve rundt februar et sted, så det har tatt rundt 3 måneder. I følge kalulatorer ligger terminen min rundt 22.januar, og jeg skal til legen i neste uke. Kanskje litt i tidligste laget for en legetime, men jeg synes det er greitt å få en sjekk og gjerne litt mer info.

 

Bor i Bergen forresten.

 

Lykke til og gratulerer til alle dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle gravide kvinner :D

 

Jeg er en jente fra Trondheim på 24 år, bor med min samboer på 23 år. Vi er 5+2 uker på vei, har ikke helt regnet ut termin, siden jordmoren sa en og jeg mente en annen...

Skal på kontroll 12 juni, så nå går det fremover. Vi gleder oss veldig til uke 17-18, så vi kan se lille gull :D

 

Lykke til videre med svangerskapet jenter. Hvis noen er fra Trondheim hadde vært gøy å treffes og utveksle noen ord.

 

Vi snakkes jenter :o)

 

*En drøm*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mine snart vaggende medsøstre

!

Min første dag her inne og min første graviditet! Røyken og sommerpilsen har man vinket laaangt farvel til :)

Er 23 år, typen og. Er nå 7+4, og har termin rundt 10.-12. januar.

Dette var på ingen måte planlagt! Trengte et par dager å tenke på hva dette innebar. Men jo mer vi tenker på det, jo mer gleder vi oss! Skjer det noe uheldig nå så lager vi en ny unge med en gang :)

 

Har ikke vært dårlig, bare trøtt. Og hatt ømme pupper da. Men nå begynner det å komme tilbake til normalen og. Godt å kunne sove på magen igjen! Bor i Oslo foreløpig, men regner med vi flytter hjem til bygda. Vil la ungen vokse opp i trygge omgivelser med slekt og venner rundt seg :)

 

Skal på IL om 15. juni. Hvis alt står bra til da, forteller vi det til familien. Kan nesten ikke vente! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er akkurat blitt 28 år, og er fra Sandnesområdet. Jeg og min mann har ønsket å bli gravide en stund, og når testen ga et positivt svar nå, var gleden stor. Terminen er 24 januar, så nå er jeg 5 uker og 6 dager på vei.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Ser at vi har termin omtrent samtidig, og at du er fra Bergen. Jeg er 26 år, samboeren min er 27 og vi bor på Laksevåg. Jeg har termin ca 26. januar (etter beregningen her) og dette er vårt første barn.

Jeg avventer legebesøk og legger litt av gleden på hyllen om dagene, siden det er så tidlig enda. Vi ble så overlykelig for to mnd siden da jeg ble gravid, men vi mistet da jeg var kommet så langt som jeg er i dag med dette svangerskapet. Gleder meg til i morgen:)

 

Hadde vært kjekt å holde kontakten, om du vil selvfølgelig. Sikkert veldig godt med en "gravid-venninne" som bor i nærheten, hvertfal litt senere når vi er blir større og hormonene legger krøll på humør og følelser :D.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 26 og gift med en fantastisk mann på 33. Vi får vår første bebis i januar. Er i dag 5+4 og i følge babyverden er terminen 27.januar. Har bestillt legetime 11.juni, det var så sykt lang ventetid så det var det tidligste det gikk an å få, men er jo da i uke 7 så det går vel bra. Håper på å høre/se et eller to bankende hjerter da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer alle sammen:)

 

Jeg er 23 år, sambo er 25 år. Har vært sammen i over 6 år, og satser på bryllup neste sommer:) Har prøvd i litt over 2 år å bli gravid, endelig ble det full klaff.. :D Håper spiren klamrer seg fast..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...