Gå til innhold

Overvektige personer inspirerer meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

til å trene og spise sunt! Sitter og ser på alle som har giftet seg nylig i lokal avisen.....aldri sett så mange store (og stygge) mennesker. Slik vil jeg aldri se ut. Skjønner ikke at de tør å se slik ut på bryllupsdagen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at du blir inspirert da! Håper noen kan gjøre noe med mangelen din på hjerne også.

Skrevet

Takk for "koselig" ord. Hilsen en stor dame som SLITER ENORMT med å gå ned i vekt!!

Skrevet

Og når jeg ser andre mennesker generellt da tenker jeg over hvor pen og perfekt jeg er..

Jadda hi du virker smart. Da ville jeg heller vært overvektig enn å være som deg.

Skrevet

Man er da ikke hjernefri for det om man ikke har lyst til å være overvektig og gjør det som skal til for å unngå det?

Skrevet

Det er ganske mange av de øyeblikkene når jeg sitter på bussen, gjerne på en dag jeg ikke er helt fornøyd med mitt eget utseende, da kan jeg sitte å se på flere av de som går av og på og tenke. "Jaja, jeg ser hvertfall ikke SÅNN ut." Ikke stygt ment, og jeg sier det ikke høyt, men jeg føler meg litt bedre. Og jeg er ikke misfornøyd med utseende mitt på generell basis.

Skrevet

Skulle man ikke gifte seg bare på grunn av at ve er overvektige. Det er i allefall noen som vil gifte seg med oss.

Skrevet

Herregud hi, du må virkelig ha et kjedelig liv som gidder å henge deg opp i hva andre bedriver...Tragisk er du!

Skrevet

Herregud alle kritikere til dette innlegget.. Vi mennesker er og blir en inspirasjonskilde for andre. Ser du et herovrak på gata har du ikke akkurat lyst til å løpe og kjøpe heroin.. Ser du ei overvektig på macdonalds, frister kanskje ikke akkurat macdonalds. Er det veltrente kropper på et treningssenter, ja så setter jeg heller nesa dit og oppsøker det, rett og slett fordi det er veltrent jeg vil bli! Ingen som kan føle seg tråkket på som overvektig av den grunn? Det er jo tross alt ingen som VIL være overvektige!?

I motsetning til Hi er det å se overvektige for meg ingen inspirasjonskilde, men det å se vakre kropper gjør at jeg blir inspirert til å gjøre mer for å se best mulig ut.

Skrevet

Er det mulig........du har sikkert noen feil du også som andre er glade for ikke å ha....så syntes ikke du skal se ned på andre fordi de ikke er "perfekte"

Enig med hun over......tragiskt rett å slett......

Skrevet

Ingen som snakker om å se ned på, men det er utvilsomt en sammenheng mellom å være overvektig, for stort matinntak og for lite bevegelse. Da har man lyst til å gjøre det som trengs for å ikke havne i samme grøfta som andre har rotet seg opp i. Det er ikke stigmatiserende å si at det å være overvektig er usunt og noe man har lyst til å unngå om man kan. Det er ingen som har sagt at de ser ned på deg for det om du kanskje sliter med å gjøre det samme.

Skrevet

Enig med deg HI. De fleste som "lider" av overvekt idag gjør det pga fråtsing og mangel på selvkontroll. Når et menneske ikke har respekt for sin egen kropp, så er det veldig vanskelig å vise respekt synes jeg.

Skrevet

Men hvorfor bry seg om hvordan andre ser ut???? Med mindre overvektige kommer og setter seg på fanget ditt så bør ikke du ha noen problemer med at de er overvektig.

Skrevet

Det er vel ingen som har problemer med det vel?

Skrevet

Har du hørt uttrykket :"Jeg er feit og du er stygg, men jeg kan i alle fall gjøre noe med det!"?

Utrolig så lite respekt det går an å ha for andre mennesker. Tror du at alle som er overvektig har valgt det selv? Hørt om sykdommer?

Skrevet

"Tror du at alle som er overvektig har valgt det selv?" Er det en eneste ting i hovedinnlegget eller i tråden forøvrig som tyder på det?

Skrevet

Ja, jeg tror DE FLESTE overvektige har valgt det selv ;-) Man velger selv hvordan man vil leve. Noen få er overvektige pga sykdom.

Skrevet

Jeg er overvektig, har ikke vært det lenge. Men ble det pga lavt stoffskifte, depresjon og at jeg ikke kunne trene pga beina verket noe helt JÆVLIG!!!!

Jeg har ALLTID vært flink med mat, og er det enda!

Frotser aldri, Brus 2 ganger i mnd. Litt snop i helgene!!!

Så VENNLIGST ikke døm andre!!!!!!!!

Skrevet

Nei, men man mangler hjerne når man snakker/skriver nedsettende om andre mennesker.

Skrevet

Når en ser en overvektig på gata tenker man ikke at huff stakar hun er sikkert syk(om hun ikke er type bælfeit som man bare ser noen få ganger i løpet av livet) nei.. Man tenker at hun har andre prioriteringer enn de som ikke er overvektige. Og om det gir inspirasjon til å holde seg i form for andre sier jo bare litt om hvor forskjellig livsstil vi alle har, ingen trenger bry seg katta hva som inspirerer til noe bra vel. Det er vel bare bra at overvektige kan inspirere til noe bra, for de som blir det.

Skrevet

Så det er greit å mobbe stygge, som ikke kan velge? Men ikke feite, for de kan velge bort å være feit? Logikk, please?

Og det er jo ikke akkurat noe å skryte av at m,an kan slanke seg. Da innrømmer man jo at man har en svak personlighet, mens en som er stygg kan ikke gjøre noe fra eller til..

Skrevet

Akkurat som å høre meg selv, er enig med trådstarter på alle punkter..

MEN du skjønner det HI, det er nok av de rosa vemmelige grisene med doble låvedør rumper her inne, så man må passe kjeften sin litt..får pepper for å si sannheten om overvekt her inne skjønner du!

Skrevet

Bare hyggelig å hjelpe til =) Og, ja, jeg har spist meg feit. Prøver å være litt aktiv, men trener ikke. Prøver å endre spisemønsteret nå, men det er for min egen skyld, ikke for å slutte å vemme andre!

Men er det ikke litt trist å måtte måle seg mot andre for å føle seg vel selv?

Skrevet

Godt det finnes mange PENE overvektige jenter da, og at det MINST finnes like mange stygge slanke/tynne jenter.

Da snakker jeg om ansiktstrekk, propsjoner, hva man ser "bak fasaden"

For fyfaen å mange stygge jenter med normal kroppsbygning det er også!!! Heller noen kg for mye,enn et stygt ansikt og en stygg proposjon på kroppen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...