Gå til innhold

Hvilken vogn skal dere kjøpe??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det ble en sort Simi kombi... Har hatt samme type vogn til 2 barn før, og har vært kjempefornøyd. Begge jentene mine har sovet i vognbagen oppi senga de første par mnd, så kjekt med en stor og romslig bag som lett kan tas ut av vogna... Den er også veldig god å trille. Tror vi blir like fornøyd denne gangen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte masse tid på å velge vogn, og endte opp med Emaljunga Mondial duo. Har jo ikke prøvd den enda, men er veldig fornøyd med valget. Den er veldig praktisk ser stor ut men er lett og pen å se på. Understellet er lite og får plass i min lille bil, vogndbagen er stor, kjekkt til vinteren for oss augustmammaer

 

kjøpte i Sverige og sparte en del på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endte til slutt opp med en TFK Joggster Twist. Sto lenge mellom den og en Tautonia S3. Jeg har skrevet et ganske langt bloggeinnlegg hvor jeg sammenligner de to, så er bare å gå inn dersom noen av dere andre skulle være i samme situasjon... Har beskrevet både pluss og minus sider ved de begge.

 

www.prego.blogg.no

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Emmaljunga Edge Duo etter guttungen, og kommer til å bruke den som bag vogn nå også. elsker bagdelen på denne vogna, men kommer ikke til å bruke sportsvogn delen igjen, da jeg ikke likte denne i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...