Gå til innhold

hvordan går det med kiloene jenter?


kruta78

Anbefalte innlegg

Hii er 22 pluss 5 og har godt opp ca 3,5 kg. Var kraftig fra før så er kjempe fornøyd med dette=)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 22+6 og har gått opp 6 kg. De fleste kiloene ramlet inn de tre-fire siste ukene. Magen bare vokste .. Og puppene oxo.. Har mått gå opp i BH str, ble lei dobbel pupp i alt jeg hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca 6 kg opp og uke 24 med tvillinger.

 

Siden de er toeggede med hver sin morkake, hver sin pose m fostervann, 2x baby etc så er jeg veldig førnøyd med det. Kiloene kommer når de kommer og det blir garantert flere kilo opp de neste ukene, håper formen holder seg bra slik at jeg får fortsatt å gå mine daglige turer for det gir meg overskudd, energi og glede :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å vite det er en rekord man kan sette, i alle fall! ;)

Jeg er i uke 26 og har gått opp 13-14 kg. (Fra ca 59 kg til 73 kg.) Dere vil sikkert ikke tro det, men jeg ser allikevel ikke overvektig ut, selv om jo magen er ganske stor... Og jeg er ganske lav.

Men kiloene har fordelt seg ganske jevnt, så jeg sier meg fornøyd jeg! Bare puppene har blitt "enorme" (i mine øyne), jeg har gått fra 75B til 85D!!! Og de ser ut til å fortsette å vokse. Jeg ser det som et lite plaster på såret for bekkenløsningsplagene, hehe! Og regner med at kiloene blir borte etter fødselen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uke 25+2 opp 9 kg...

 

spiser hele tiden, og ikke akkurat sundt så jeg kan for det selv..

men SKAL skjærpe meg nå.

(som jeg har sagt flere ganger før) *kremt*

 

men, jeg har hørt at vi legger på oss mest mellom uke 17-24..

HÅPER dette stemmer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått opp 6 kg og er i uke 25 og 2 dager.. er ikke såå veldig bekymra..synes det er ei deilig tid å koser meg stort.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har gått opp 6 kg og er 22 + 4 på vei..

la på meg bare sånn plutselig!! men tror det bare er magen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo godt å høre=) og jeg tror du har rett. nå er jeg 24 uker på vei (6 mnd) og har kanskje gått opp en kilo siden sist jeg skrev. det syns jeg ikke er så galt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest påtjukken

Er i uke 25 og har gått opp 8 kilo!

 

Jeg gidder ikke bruke en kalori på vekt-bekymring! Så lenge jeg er sunn&frisk og babyen sparker og har det bra, så er vi begge fornøyde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 uker på vei i dag.. opp 10 kilo.

men jeg har mistet mange kilo før så det er ikke noe problem å trene av seg de 10 + de senere kilone.

mye kommer jo ut samtidig med den lillle:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 uker og + 9 kg. Det har fordelt seg jevnt. Langt større pupper enn tidligere. Jordmor syns det er fin vektøkning, for jeg var slank fra før. Man må ha litt å gå på etter fødselen hvis man skal amme, og de og regner med at livmoren øker (1 kg )i tyngde, vann, morkake og babyen er samlet ca.7-8 kg i seg selv når man er ferdig gått, ifølge legen min.

 

Jeg la på meg 17-18 kg sist og det var borte før ungen var 3 mnd.

Jeg er ikke bekymret, men stapper ikke i meg heller. Jeg spiser helt normalt og er litt forsiktig med fett og sukker. Jeg legger ikke vekt på at jeg skal gå opp minst mulig. Kg som kommer fort på - går veldig fort av også. Den vekten som kroppen din er mest vant til å ha, strever den mye med å komme til. (Det er jo bare på godt og vondt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kommet i uke 24 nå.

Gikk ned 4,5 kilo i starten, men dette har tatt

seg opp igjen, så nå veier jeg bare 0,5 kilo under

det jeg gjorde da jeg ble gravid.

Jeg er kjempefornøyd med dette :)

Godt å se at formene kommer tilbake.

 

Spiser heller ikke mye sukker,men har fått

kikk på frukt og melk.

Det er vel ikke det verste :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går inn i uke 28 i morgen og var på kontroll igjen i dag. Gått ned 200 gram fra siste kontroll for 4 uker siden. Rare greier- spiser jo vanlig jeg. Så totalt nå har jeg gått opp 3,8 kilo fra jeg ble gravid..

Babyen har det bra og er som den skal være så dette er jo helt topp ;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...