Gå til innhold

hvordan går det med kiloene jenter?


kruta78

Anbefalte innlegg

Jeg er 24 uker på vei og + 6 kilo.

La på meg mye forrige svangerskap, så prøver å tenke meg om hva jeg dytter i meg - men ikke lett...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er uke 24 og veier det samme som før jeg ble gravid. Gikk litt ned rundt 4 mnd, og nå er jeg tilbake i "normalvekt", antakelig fordi babyen er blitt større :) Nå skal det sies at jeg har dilla på frukt og grønnsaker, så blir endel av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 uker på vei og 3,7 kg opp. Mye mer enn på samme tidspunkt forrige gang. Æsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 24uker på vei og gått opp 3kg.. men synes ikke, er bare litt mer mage, jeg synes selv den er liten enda.. hmm.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24+1 og veier rundt 2-3 kg mindre enn før jeg ble gravid. Hadde vert deilig dersom jeg ikke gikk opp noe mer heller, med tanke på at jeg hadde en del for mye før jeg ble gravid. Hadde gjort meg overlykkelig dersom jeg kunne havnet i minus etter fødsel. Hadde gitt meg en deilig start på vektnedgang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 24+4 og har gått opp 4 kilo. Har stoor mage,så er nok bare på magen de kiloene ligger;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23+3 og er 1 kg lettere nå enn i uke 5, men magen er stor så babyen tar det den vil ha og trenger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå i uke 21, og har gått opp ca 7 kg.. huff:s.. høres VELDIG mye ut i forhold til dere andre som har skrevet. Men jeg veide bare 63 kg før graviditeten.. så det er kanskje ikke så galt... eller?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 23+3, har vel gått opp ca 2 kg fra startvekt, vil jeg tro :) og fornøyd med det..! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke noe galt i å ha gått opp litt mer i kg, nei, syns egentlig det nesten var rart at ikke flere har gått opp mer..! eller, det er det nok sikkert, bare at de ikke har skrevet her enda;) vi legger på oss ujevnt, noen mye i starten, og noen mye i slutten. jeg har bare akkurat begynt å legge på meg, så da regner jeg med at det fort kommer noen kg til, mens du kanskje heller ligger mer stabilt en stund :)

 

det meste er normalt, alt i mellom 10 og 20 kg totalt er jo "godkjent", så du har jo enda en del å gå på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21+3 og har lagt på meg 5kg. La på meg 25kg totalt i forrige svangerskap men det forsvant innen 5mnd etter fødselen så er ikke så veldig bekymret :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veier 3 kg under det jeg normalt pleier, men har den siste mnd lagt på meg ca 2 kg:) Og glad er jeg for det. Håper bare jeg får lagt på meg i allefall 5 kg over min "normal" vekt, slik at jeg har litt å gå på når ammingen og barselperioden starter:) Koser meg med min gravide kropp jeg, og kommer helt sikkert til å gjøre det med noen ekstra kilo også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 24 og har gått opp 11 kg!!! dette bekymrer meg veldig, og prøver å gjøre noe for å stoppe vektøkningen. Prøver å spise sunt og går tur i 1 time hver dag... Jeg var ingen sylfide før jeg ble gravid heller.Ikke sånn veldig overvektig, men hadde lite å gå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 24uker på vei og har vel gått opp 8-9kg!

Er ikke stor fra før, men lika vel.. Må kanskje begynne å bevege meg litt mer.. (skulle passe på visst i følge jordmor..:/ )

 

Gikk opp 20kg med snuppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21 uker på vei og har gått opp 3,6 kg. Er fornøyd med at jeg ikke har gått opp mer enda.

 

Sist gikk jeg fortere opp og endte med å veie 18 kg mer enn ved start, selv om det var mye vann pga svangerskapsforgiftning så var det ikke noe ålreit, fikk jo strekkmerker bak på leggene til og med!! De forsvinner jo ikke igjen, så håper jeg unngår å gå opp like mye denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 24+1 og har gått opp ca 7 kg... men var undervektig før jeg ble gravid, 5 kg under normalvekten min:( klarte ikke legge på meg etter jeg fikk min sønn i 06.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i slutten av uke 25, og har lagt på meg usannsynlige 11-12 kg. Fatter nesten ikke at det er mulig, men på den andre siden så har jeg slitt veldig med kvalme - og gjør det fremdeles. Gikk litt ned i vekt til å begynne med også, for da kastet jeg opp så mye, men nå som jeg ikke kaster opp blir det nok totalt sett i meste laget med mat. Må rett og slett prøve å skjerpe inn noe voldsomt.... :-( Synes kiloene har rast på veldig fort i det siste, og det er nok allerede en del vann i kroppen. Fikk mye av det sist også, så da endte jeg på +28 kg. Grøsser bare ved tanken på hvor stor jeg var den gangen, men heldigvis gikk jeg ned alt + 5 kg ekstra innen et år. Satser på at alt forsvinner denne gangen også, uansett hvor mange kilo jeg legger på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i 24.uke og har gått opp 4 kilo.. Happy med det og håper det holder seg sånn! Går tur en gang eller to i uka og prøver å få svømt 2000 meter en gang i uka i tillegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 21, har gått opp ca 6 kilo. Eg er ikkje bekymra, føler meg ikkje tung, har ganske stor babymage. Har i tillegg fått mykje meir energi de siste to vekene, så eg trur ikkje det vil stige så mykje som det har gjort framover:O) Storkoser meg som gravid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...