Gjest Skrevet 10. mai 2009 #26 Skrevet 10. mai 2009 Jeg ser ikke ned. Bare om jeg ligger liksom. Eller om jeg bruker andre sin data, siden jeg har laptop er bokstavene og tegnene bare SÅNN på min data, såå Jeg kan ikke touch-metoden, men er født på 90-tallet:P
Gjest Skrevet 10. mai 2009 #27 Skrevet 10. mai 2009 Ser på skjermen, gløtter gjerne ned på aller første bokstaven, sånn at jeg vet jeg har plassert fingrene riktig. Men skriver absolutt ikke uten feil, hehe
Monajenten Skrevet 10. mai 2009 #28 Skrevet 10. mai 2009 Jeg ser i grunnen aldri på tastaturet, kun på skjermen! :-)
du og jeg og vi to Skrevet 10. mai 2009 #29 Skrevet 10. mai 2009 Jeg ser alltid på skjermen. Men så er jeg veldig vant til å bruke touch da.
Sjefsmegga Skrevet 10. mai 2009 #30 Skrevet 10. mai 2009 Jeg skriver best når jeg ser på skjermen. Da går det kjappest og blir minst feil.
Arb.ledig husmor Skrevet 10. mai 2009 #31 Skrevet 10. mai 2009 Etter et par mnd på skolebenken(høgskolen) lærte eg touchmetoden (må av og til se ned, spesielt når eg skal skrive x, c, q, w og z for de vet eg ikkje helt kor e, og sjelden eg bruker dem.. Eg skriver dobbelt så sent når eg må se på tastaturet, enn når eg bare kan holde auene på skjermen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå