bimc Skrevet 26. mai 2009 #26 Skrevet 26. mai 2009 Jeg har svart på et innlegg på BIM-treff sidene, men har ikke skjedd stort der Det er samme for meg når på dagen det blir, men jeg har ikke mulighet før på kveldene på hverdager. Derfor er helgene fine da. Jeg vil veldig gjerne også bli kjent med fler, har ingen fra før da, men får jo
*1+1=2 små* Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #27 Skrevet 26. mai 2009 lagde en annen tråd med påmelding:)
He.Ek. Skrevet 29. mai 2009 #28 Skrevet 29. mai 2009 Vil gjerne være med. Har en gutt på 2 1/2 år og venter neste midt i september. h-griffe @online.no griffe
Bella_ Skrevet 29. mai 2009 #29 Skrevet 29. mai 2009 Hei Jeg er også fra Halden, eller bor i Danmark nå, men skal til Halden fra 16-25 juni, si om det er treff mellom der, for vill Veldig gjerne med!!
*1+1=2 små* Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #30 Skrevet 29. mai 2009 vi MÅ jo klare å få til noe:P Kan ikke alle skrive opp datoer som passer også ser vi hvilken dato de fleste kan? Jeg har nå ferie og er sykemeldt så jeg har tid "hele" tiden(også mitt på dagen for de som ønsker å finne på noe da). Eneste var helga 12.-13. juni da skulle svigermor ha lille bærta. vet liksom ikke hvordan vi kan organisere det bedre enn her:P
mirre78 Skrevet 30. mai 2009 #31 Skrevet 30. mai 2009 Jeg jobber hovedsakelig tirsdager og torsdager. Ellers har jeg stort sett mulighet. Men jeg er i danmark fra 14-17 juni...
He.Ek. Skrevet 5. juni 2009 #35 Skrevet 5. juni 2009 Kan vi ikke bare velge en dag. Er det noen det ikke passer for kan jo den personen komme med et annet forslag ? Hva med mandag ettermiddag 29 juni ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå