Gå til innhold

BIM treff i Halden


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har svart på et innlegg på BIM-treff sidene, men har ikke skjedd stort der :P

Det er samme for meg når på dagen det blir, men jeg har ikke mulighet før på kveldene på hverdager. Derfor er helgene fine da.

Jeg vil veldig gjerne også bli kjent med fler, har ingen fra før da, men får jo :)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lagde en annen tråd med påmelding:)

Skrevet

Vil gjerne være med. Har en gutt på 2 1/2 år og venter neste midt i september. h-griffe @online.no

griffe

Skrevet

Hei :)

 

Jeg er også fra Halden, eller bor i Danmark nå, men skal til Halden fra 16-25 juni, si om det er treff mellom der, for vill Veldig gjerne med!! ;)

 

Skrevet

vi MÅ jo klare å få til noe:P

 

 

Kan ikke alle skrive opp datoer som passer også ser vi hvilken dato de fleste kan?

 

 

Jeg har nå ferie og er sykemeldt så jeg har tid "hele" tiden(også mitt på dagen for de som ønsker å finne på noe da).

 

Eneste var helga 12.-13. juni da skulle svigermor ha lille bærta.

 

vet liksom ikke hvordan vi kan organisere det bedre enn her:P

Skrevet

Jeg jobber hovedsakelig tirsdager og torsdager.

Ellers har jeg stort sett mulighet. Men jeg er i danmark fra 14-17 juni...

 

Skrevet

på uke dager kan jeg stort sett når som helst

Skrevet

Kan vi ikke bare velge en dag. Er det noen det ikke passer for kan jo den personen komme med et annet forslag ? Hva med mandag ettermiddag 29 juni ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...