Gå til innhold

BIM treff i Halden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg tenkte jeg skulle starte en ny tråd og spørre om noen ville være med på å møtes en dag!

Det er f.eks kjempe fint oppe på festninga(lekeplassen der) kanskje man kan avtales å møtes en dag?(eller et annet sted om noen har noen forslag)

Noen som vil komme med forslag?

Jeg har ei på 17mnd. og hun vil sikkert like å bli kjent med deres små barn. Har også en i magen og er ca 17 uker på vei(termin 20.oktober).

Jeg har eksamen i ukene som kommer, men en dag/ettermiddag/formiddag kan jeg helt sikkert sette av!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytt*

Skrevet

Hei :-)

Hadde vært kjempe kost med et BIM treff i Halden :-)

Jeg jobber for tiden 40 %, så det skal nok la seg gjør å finne en dag som passer. Er 22 uker på vei nå, termin 15. sept.

Skrevet

så koslig, dytter litt på den så vi ser om flere har tid:)

Skrevet

Jeg vil veldig gjerne være med! Men jeg jobber da, så da må det eventuelt bli en ettermiddag(kveld...) eller kanskje en søndag?

Eller så har jeg jo fri den 21 mai da.

Jeg har ingen utenfor, men termin 15. sept jeg også :)

Skrevet

jeg har en jente på 14 mnd og en på 13 uker i magen. hadde vært hyggelig med ett treff.

Skrevet

*dytt*

Hvilke datoer ville passet? En søndag slik at de som har små barn kan ta de med?

Skrevet

Ja! Jeg er med en søndag. Hva med søndag den 7. juni? Eller den 14.?

Skrevet

Skal vi prøve å si 14.juni og håpe at mange har tid?:)

Skrevet

Søndag 14 juni er i alle fall jeg bortreist...

Skrevet

usikker fordi jeg endelig er ferdig med eksamen rundt da og mest sannsynlig er i oslo:P

Skrevet

hmmm, greit å ta det en dag alle kan da... Noen andre forslag til dager? Hva med lørdagene 6. eller 13.? Er dere borte da også?

Skrevet

dytter igjen jeg... Noen fler som kan 6 eller 13 ?

Skrevet

Må jo være mulig å få til noe den 13.kanskje:)

Jeg kan ikke love meg bort fordi jeg ikke vet hvor jeg er men i utgangspunktet er jeg med på 13.!!

Skrevet

Blir det den 13.?

Og hvem er med? Det er jo egentlig mange fra Halden her, gi lyd fra dere! :)

Skrevet

hva med å lage en BIM treff tråd på de dere BIM-treff sidene?

Mitt forslag er å møtes på dagen, et sted hvor de som har små barn eventuelt kan ha med de?(men kan også la vær å ha med snuppa)

Jeg har såå lyst til å bli kjent med dere som har barn fra før av OG de av dere som får en samtididg som meg:)(jo fler jo bedre)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...