Gå til innhold

Fortell meg livssituasjonen deres!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 28 og samboer er 23. Har ei lita på fem mnd.

Vi jobber som pilot og designer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 31 år og gift med en på 29 år. Lykkelig ekteskap.

Vi har et barn på tre år. Prøver på barn nr to, men fortsatt uten hell..

Eier hus og to biler.(volvo+toyota)

Ingen husdyr.

Håper på å bygge hus snart..

Fritiden blir brukt til familie, litt venner, musikk og teater.

Skrevet

Er 21 år og samboeren min er 21år.Har en datter på 5mnd og en stor hund..Eier vår egen enebolig.

Samboeren min jobber innenfor håndtverker bransjen,mens jeg er selger.

Fritiden min går med på å være hjemme med datteren min,gå turer med hunden,farte rundt,være med venner og familie.Holde huset vedlike,Kose meg med samboern min.

Skrevet

Jeg er 25 og til nå vært samboer med en sykepleier på 27. Vi har sammen en datter på 1,5.

Nå flytter eks-samboeren ut og jeg og vesla blir boende her.

Vi eier hverken leilighet, bil, hytte eller noe som helst som kunne minne om luksus.

Skrevet

Jeg er 25, samboer/forlovet med mann på 38. To jenter på 2 år og 2mnd. Jeg er student, han jobber i byggebransjen. Er på jakt etter å kjøpe hus, leier imens. Kjører Volvo (ehhh? skal du vite type? den er svart ihvertfall)

Skrevet

Jeg er 45, mannen min er 24. Har ei jente på 16mnd. Jobber som vaskehjelp og mannen er bartender. Har ei rotte som heter julius. Bor hos min gamle mor som trenger mye hjelp. Eier ikke eget. Kjører på rollerblades mellom vaskejobbene mine. Bruker fritiden på mor og datteren min.

Skrevet

ler meg skakk i hjel

Skrevet

Jeg er 35 år,har 3 barn og er gravid med det 4. Mannen min forlot meg nettopp for en annen dame.

Leier,og har en gammel bil,men kommer meg fra A til Å med barna.

Skrevet

Jeg er 55 og mannen min er 18. Har trillinger på 1,2 og 3 år.. (laaaang fødsel, ja!) Jeg er førtidspensjonert barnehage-tante (var der vi møttes!!) og lever ellers på mannens pokergevinster.

Skrevet

Jeg er 34 år, jobber i privat sektor og tjener gode penger. Det gjør mannen min også, han er 40 år og er snill. Vi har to barn under 5 år som er skjønne og nokså bortskjemte. Jeg er irriterende nok forelsket i en kollega, men det er det ingen som vet (unntatt dere da).

Skrevet

Jeg er 23, og gift med mannen min som også er 23. Sammen har vi en datter på 20 mnd, og skal straks begynne å prøve på nr 2. Vi eier enebolig og stasjonsvogn. Jeg jobber innen økonomi, mens han er mekaniker. På fritiden er vi mye sammen med venner og familie =)

Skrevet

Jeg er31 år og giftet meg med mannen i mitt liv for snart 4 uker siden - han også 31 år. Vi har to barn, en gutt på snart 4,5 år og en jente på 21 mnd. Jeg er jurist og jobber i staten, mannen min er eiendomsmegler. Vi har enebolig, og planlegger å bygge ny enebolig. Kjører 2xAudi A4. Elsker å tilbringe tid med familien og venner, trene og reise.

Gjest Sauen er høygravid :-)
Skrevet

Jeg er 22, mannen er 25. Har en jente på 20 mnd og er høygravid med en jente til. Er i permisjon fra studier/deltidsjobb, skal ta økonomi og administrasjon. Mannen jobber. Bor i egen leilighet i Bergen, kjører VW Touran. Planlegger å kjøpe enebolig, men ikke helt enda.

Bruker tiden på familie, lese gode bøker, dibbe, se filmer, kose meg med mannen og småen...

Skrevet

28 år, samboer er 31. Har ei jente på 4 år venter nr 2 i mai en gang. Er daglig leder og samboer driver eget firma. Nå er det vel strengt tatt banker som eier huset vårt hehe vi er millionærer på minus sida. Har både bikkje og katt, og kjører ford mondeo, og den eier vi :) fnis

Skrevet

jeg er 28,samboer er 29,og vi har ei jente på 3.eier egen bolig,bor i en stor by,og har gode jobber begge to.har kun en bil,for jeg kjører kollektivt!

Bruker fritiden på familie og venner.

Er veldig fornøyd med livet!!

Skrevet

Dette er jo en liste over livsstatus, og ikke livssituasjonen til de enkelte. Tror de fleste har misforstått spørsmålet. Det er ikke hva en eier/har som avgjør livssituasjonen.....

Skrevet

Jeg er 32 år og jeg er gift med en fantastisk mann på 29 år. Vi har en sønn på 9 måneder, og planlegger å begynne på nr to snart. Han jobber innen IT og jeg jobber i et stort internasjonalt firma innen administrasjon (er i mammaperm ennå). Vi eier halvparten av en tomannsbolig, har to biler (opel corsa og toyota avensis), hund og hytte på fjellet. Bruker fritiden mest på mann og barn, men treffer venner innimellom. Er utrolig tilfreds med tilværelsen.

Skrevet

Jeg er 26, samboer med mann på 26. Jeg er sykepleier, han er mekaniker. Venter barn nr to.

Har hund, kjører Volvo 740 stasjonsvogn. Eier enebolig på landet.

Fritid brukes på familie, venner, planlegging av videre oppussing/renovering og interiør, av og til litt av mine hobbyer, men det er ikke ofte akkurat det blir prioritert.

Skrevet

De fleste har svart akkurat sånn HI la opp til. Kanskje det er du som misforstår?

Skrevet

Hei!

Jeg er 26 år jobber som sykepleier. Leier 3 romsleilighet i Oslo. Kjører helst ikke men vi eier en passat 99. Ønsker meg katt. Mannen jobber som lege og er 33 år. Vi har vært gift i 4 år og har en datter på 2 og en som kommer til høsten.

Bruker fritiden vår mye på hytta til svigers, er på mange skog og fjellturer. Til hverdags er vi mye hjemme.

Har lyst å kjøpe oss hus etterhvert men vil ut av storbyen.

Skrevet

Jeg er 26 år, samboer blir 25 (jada, er på barnerov vettu) og vi er forlovet. Venter vårt første barn i oktober. Vi jobber som fengselsbetjenter begge to og bor i et kjempekoselig hus på idylliske landsbygda. Eier ikke ennå,fordi vi har ikke ønsket å kjøpe ennå. Har liksom ikke passet.

Kjører Audi A4 og har en mazda 626 som nr 2. bil.

Fritiden går til fjellturer, cafebesøk, treffer venner innimellom og slapper litt for mye av på sofaen med tv'n på.

Har en kjempesnill og engasjert samboer, som gjør husarbeid og kokkelerer :) Er ganske fornøyd med livssituasjonen min slik den er idag :)

Skrevet

Jeg er 33 og mannen min er 34.

Jeg er rådgiver i staten, og han jobber i Forsvaret.

Vi har 2 jenter på 4.5 og 1.5 år. Vi har katt.

På fritiden går det i trening, kor, dans, være med barna, familie, venner osv:)

Skrevet

Glemte å ta med at vi eier enebolig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...