Gå til innhold

Fortell meg livssituasjonen deres!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 22år,samboer med en på 23år..Har en datter på 6mnd.Jobber som bartender og resepsjonist.Samboeren er tømrer.Har en hund.Eier vårt eget hus.Kjører Audi A6.

Bruker fritiden min på jenta mi,samboeren,hunden og venner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 23, gift, mannen er 29.

Prøver å få barn, vurderer ICSI nå.

Jeg har akkurat mistet jobben, han er butikksjef.

Eier eget rekkehus, kjører seat cordoba.

Bruker fritiden på mannen min, venner, familie og ellers annet..

Skrevet

Jeg er 28 år og gift med en på 30 år. Har tre sønner på 6,5 år, 4,5 år og snart 2 år og venter jente i august, ingen husdyr. Vi eier et hus og skal bygge ett nytt hus i løpet av høsten og neste år. Kjører Caravelle. Jeg er lærer på ungdomsskole. Mesteparten av fritiden går med til barna, men nå er jeg i ganske dårlig form, så blir en del dibbing :-/

Skrevet

Jeg er 24 år og det er samboeren min og, har ei datter på 17 md og venter en til i desember. Vi har eget hus og to biler og en hund. Jeg er for tiden hjemme med datteren vår og blir det fram til august når hun begynner i banehage.

Skrevet

Jeg er 20 år, samboer er 27 år.. Vi kjøpte leilighet i dag (!), venter en datter i september. Jeg studerer, sambo jobber innen transport. Kjører Land Rover freelander. Bor i en bygd.

Bruker fritiden min på samboeren og diverse hobbyer. I allefall nå før jenta vår kommer til verden.

Skrevet

Jeg er 48, gift med en på 21, tvillinger på 4 år, hund, hytte. Lottomillionær (ikke tull).

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg er 24, han er 36. Eier hus, har hver vår stasjonsvogn, hund (som er til utlån nå) katt, hytte på fjellet (omtrent, haha) og fast jobb begge to. Jeg i helsevesenet, han innen It

Skrevet

Jeg er 34 år og har vært gift i 9 år med mannen min som er 39 år. Vi har 4 barn sammen, de er 8 år, 5 år, 2 år og minste er nesten 3 mnd.

Jeg er butikksjef, mannen jobber i industrien. Vi eier vårt eget hus, kjører en Ford S-max og en Toyota Starlet.

Fritiden brukes stort sett med familien, men treffer selvfølgelig venninner også. Min store hobby og lidenskap er å lese (kunne startet bibliotek med boksamlingen min ;)

Skrevet

Jeg er 27 år, gift med en flott mann som også er 27. Vi har 2 barn, jente på snart 3,5 år og gutt på 1 år. Jeg er hjemmeværende nå, men har en utdannelse. Men det er litt vanskelig å få jobb innenfor det jeg er utdannet.. Vurderer å få en deltidsjobb snart. Mannen min jobber innen IT. Vi eier egen bolig. Bor på ett tettsted.

Skrevet

Jeg er 19 år, begynner å studere medisin til høsten. Har en gutt på seks måneder og er alene med han. Jeg har verken egen leilighet eller bil, men planlegger å kjøpe det en dag pengene strekker til;)

Skrevet

Er 25, har en datter som snart blir tre. Er nesten-nabo med pappaen hennes, (huns;)) Har en kjæreste på 20 som kanskje flytter inn til høsten, han er for tiden i Afghanistan. Eier hus, bil, båt og hytter. Kjører en Nissan X-Trail. Er evighetsstudent, jobber som lærer og er sauebonde;)

Skrevet

30 år gamle, er gift, vært sammen siden vi var ganske unge, for å si det mildt... bare et par år igjen til vi har vært sammen halve livet mitt.

Vi har to felles barn (4 &6.5 år) og ingen særkullsbarn, heldigvis. Men vi har et besøksbarn og er omplasseringshjem for katter i nød! :-) Det er veldig lite jobb og mye kos.

Jeg er student (barnevernspedagog), han jobber fulltid (kontorrotte). Vi eier eget hus i et meget okay strøk, har to biler og alt det materielle på stell, takket være at en av oss tjener godt (og det er ikke meg, hehe).

Ekteskapet er bra og vi har det veldig godt med hverandre *bank i bordet!*

Det lille man har av fritid brukes på hverandre og familien, frivillig arbeid, samt venner når man får tid til det. Jeg er veldig glad i å lese (annet enn fag) så ved ledige stunder finner du meg i godstolen med en bok.

Skrevet

Jeg er 25 (ok, snart 26 år !! ), gift med min mann som er hele 1 mnd yngre enn meg. :P

Vi har 3 sønner.

6,5 år, snart 3 år & en på snart 1 år.

Vi bor i ett rekkehus som vi eier, har hund, katt & 2 biler.

Han jobber i en butikk som selger tv, mobiler o.l

Jeg var ass.butikksjef i Lidl, nå som Rema har overtatt er jeg bare butikkmedarbeider :(( Så jeg søker ny jobb :))

Fritiden min går såklart til gutta mine & vennene mine.

Mer har jeg ikke tid til !

Skrevet

Må le litt av denne tråden, her er det viktig å få fram hva man eier av både hus og bil!

Er dere virkelig opptatt av hva slags bil folk kjører?

Skrevet

Og der kom den misunnelige fattiglusa frem, hun som verken eier sin egen bolig eller har råd til bil! :-P

Skrevet

Jeg er 29 år og er gift med en flott mann på 30 år som jeg har vært sammen med i 12 år. Vi har en sønn på 2,5 år og venter baby nå snart. Vi eier tomannsbolig og stasjonsvogn. Jeg er utdannet sosionom og jobber på Nav. Han er lærer på ungdomsskole. Fritiden bruker jeg sammen med familie og venner. Jeg er kjempesosial, og finner stort sett på noe hver dag. Har mange venner med barn som vi tilbringer tid sammen med. Er veldig tilfreds med livet mitt:)

Skrevet

Du lottomillionær, var duden din liksom 17 år og du 44 og du ble gravid med en gang da eller? Juicy stuff! Hva sa familien? Du er jo ratt eldre enn mor hans! :P

Skrevet

Jeg er 28 år og mannen min er 35 år, vi giftet oss for 4 år siden og har tvillinger på 2 år, eneggede jenter. Våre herlige prinsesser.

Vi bor i enebolig, men er også mye på hytta ved sjøen.

Akkurat nå jobber jeg ikke, mannen min har eget firma og vi klarer oss fint med hans inntekt.

Mannen min er forfengelig på bilfronten, det er Porche til jobb, men til familiebruk har vi Mercedes GL Offroader.

Fritiden bruker vi med barna og venner, tennis, seiling og er veldig glade i god mat og vin.

Skrevet

Familien fikk hakeslepp. Ikke tvil om det. Lang historie som ikke egner seg i detalj på dette forumet dessverre.

Vi har det fint. Var lærer (hans lærer!). Fikk luksusen av å ta lang perm fra jobben da jeg vant i lotto (av alle ting). Og jeg tilstår gjerne at det er godt med pause fra jobb med to veldig aktive 4-åringer! :)

Heldigvis ser jeg ikke ut som jeg er moren hans :)

Skrevet

Blir 24 i september, har en gutt som blir 3år i september og venter en til gutt i september. Eier leil i borettslag, studerer markedsføring på bi(sisteåret nå:), har vært alenemor til gutten min leeeenge, men har funnet sammen igjen med pappsen hans og vi venter som sagt nr2:) Han blir 35 i september og flytter inn til sommeren, før terminen;) Jeg har en drittbil, hehe, men den går fremover og bremsene funker;) Mazda 626 LX '96modell. Har 4 deltidsjobber jeg balanserer ved siden av studiene;)

Skikkelig septemberfamilie kan man si!;)

Skrevet

Er 23, 2 barn med to forskjellige fedre--Bor med ene barnefar nå.

Men jeg flytter, vil finne meg selv og studere.Flytter fra et flott hus, en ny bil..Jeg havner i en sokkel.Men får det sikkert flott, jeg!

Skrevet

Jeg er da 21 år, gift med en på 38 år. Har en sønn på 2 år (20.06.07) og skal snart ha ei/en med termin 14.06.09.. Bor på egen gård uten dyr, de er erstattet med en haug med biler som han mekker på ;-) Hehe:)

Skrevet

Jeg tror nok ikke anonym 19:00 snakker sant!

Jeg er 26, har to barn på 6 og 4 år. Samboer like gammel som meg. Jeg studerer og han er lærer.

Skrevet

jeg er alenemor på 26, gutten min blir snart tre. ellers har jeg fast jobb som terapeut, hus en liten gåtur fra sentrum, med en overgrodd hage som skriker etter oppmerksomhet, og en toyota stasjonsvogn:)

fritiden går hovedsakelig til trening, ellers går tiden min på sønnen min, venner, familie og min fantastiske kjæreste...

Skrevet

Ungdomskolelæreren eller vgs? Hvor gammel var han da den uskyldige flørten begynte? (hihi ser for meg dawsons creek med han som hadde seg med den hotte lærerinna si:P)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...