Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har 13 desember!

Så blir vel ei lita Lucia :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Jeg har klart å få menstermin 1.januar, og er veldig spent på hvilken dato babyen faktisk bestemmer seg for å komme ut!

 

Kanskje det blir årets nyttårsbarn?? Spennende!

Skrevet

Termin 9.januar her, forige kom 29.desember, to dager før termin :)

Skrevet

Foreløpig termin 15-17.januar, ei gang mellom der. Sist fødte jeg 3 uker før termin, og om jeg gjør det denne gangen også blir det midt i jula. Gleder meg masse uansett! ;)

Skrevet

Jeg oxo! Pluss/minus, ikke helt sikker jeg heller...;)

Skrevet

12.12.09 i følge meg, legen og babyverden. Men 13.12 i følge barn i magen.. Så får se hva de sier på ul`en;) Men det er leeeeeeeeeenge til desember ennda da...Men gleder meg noe helt sinnsykt mye til og bli mamma igjen;)

Skrevet

Når er det man får beregnet termin igjen? I mors uke 40 eller?

Skrevet

Du kan beregne termin på siden her ved å taste inn dato for siste mens. Min termin er foreløpig 27. november. Gleder meg : )

Skrevet

Ligger an tll 1. januar da faktisk!:)

Skrevet

Hei! 16.januar her, fikk positiv digital cb idag!!!!!!! :D

Skrevet

cornelia76: Ja, det er akkurat det jeg har gjort før, men nå vil ikke den infoen komme på profilen min.. Irriterende!

Skrevet

Hei! Jeg har termin 14.01.2010 i følge babyverden:) Spiller INGEN rolle for oss når barnet kommer, det er så etterlengtet og vi er så lykkelig atte... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...