tesseliten Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Har faktisk termin så langt frem som 18 januar:) Såå lenge da;)
tesseliten Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 7. mai 2009 Har et september barn også Så her blir de tette:) Januar er perfekt, de mnd går såå treigt mot sommeren, og når sommeren er her så er jo den lille nesten et halvt år:) Og det er en veldig fin tid;)
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Jeg har 6. januar. Håper bare at dette blir et januarbarn og ikke et seint desemberbarn. Får bare klemme igjen:)
snart.trebarnsmor Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Jeg har termin 9 desember, ikke den beste måneden så jeg håper han kan komme litt før:)
tesseliten Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. mai 2009 Uff jeg gruer meg til nok den sommer på tjukka:P var jo det i fjor også så dette blir jo kult:) men i fjor var jeg ganske stor på sommeren da, hadde termin i september. Helt gull:) Julaften hos svigers i år, med den super svææære magen og en som løper rundt:P
<3 lilletroll <3 Skrevet 8. mai 2009 #8 Skrevet 8. mai 2009 04 januar. Får krysse bena sammen og håpe at bebisen ikke kommer før tiden ;-)
LykkenErTre Skrevet 8. mai 2009 #9 Skrevet 8. mai 2009 Har foreløpig termin 17. januar. Er ikke helt 100% sikker.
Vil-bli-mamma! Skrevet 8. mai 2009 #10 Skrevet 8. mai 2009 Forreløpig termin 23.des... Veldig spennende dette her, 7+4 i dag! Håper alt går bra, og gleder meg enormt til uke 12, så jeg kan fortelle om den gledelige nyheten! Lykke til alle sammen!
prins 07, prins 10 Skrevet 8. mai 2009 #12 Skrevet 8. mai 2009 1 januar.... Satser på å komme i vg med årets nyttårsbarn, hehe. Neppe, siden 1 mann kom en uke på overtid:(
Lykkebabis! Skrevet 8. mai 2009 #14 Skrevet 8. mai 2009 Jeg har 13. janaur. Hipp hurra!!!!!!!!!!!!!! Kunne gitt meg julaftaen og nyttårsaften samtidig; any date er helt topp. Bare det går fint, så. Lykke til alle sammen.
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 8. mai 2009 #15 Skrevet 8. mai 2009 Jeg har termin 19 desember. Det er ul termin. Min egen utregning er 18 så det er ikke så galt. Gleder oss stort til verdens beste julegave! Det blir en stoooor glede. Lykke til alle sammen.
sol-måne Skrevet 8. mai 2009 #17 Skrevet 8. mai 2009 hei jeg har termin den 7.desember håper den kommer litt før hehehehehe
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 8. mai 2009 #18 Skrevet 8. mai 2009 Jeg har termin 13. januar Har ikke vært hos legen enda, men regner med han kommer fram til det samme
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 8. mai 2009 #19 Skrevet 8. mai 2009 Jeg har termin 9.januar. Fikk forrigemann 13 dager over termin, så regner uansett ikke med at det blir et desemberbarn, og det er jeg veldig fornøyd med! Lykke til alle sammen
lykkelig_85 Skrevet 8. mai 2009 #20 Skrevet 8. mai 2009 Jeg har forleøpig termin den 29 desember, så håper at den lille venter til etter nyttår med å komme ut=)
ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 8. mai 2009 #21 Skrevet 8. mai 2009 Ifølge internett har jeg termin 07.01.10
arachnia Skrevet 8. mai 2009 #22 Skrevet 8. mai 2009 jeg har termin 4.desember... gleder meg til jul:)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 8. mai 2009 #23 Skrevet 8. mai 2009 Har termin 09 januar 2010, men skal ha keisersnitt, så da blir det nok romjulsbarn - desember 2009 istedet!! Er bare kjempeglad for å få en liten baby jeg da - så spiller ingen rolle hvilken måned han/hun kommer, hehe =) Forrige gang hadde jeg termin 07 februar og datteren min kom den 08 februar - jeg vil si hun kom på termin da riene/fødselen startet den 07 februar - som da var UL termin!!!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 8. mai 2009 #24 Skrevet 8. mai 2009 Har nå 31. desember.....hehe, men dette kan jo endre seg:)
edition Skrevet 8. mai 2009 #25 Skrevet 8. mai 2009 28. desember .... Men vil ikke ha den før i Januar!! (Helst enda lenger ute i januar, så den ikke blir en veldig sta steinbukk som meg... Hehe...Kan ikke være godt å leva med..) Ble litt glad da jeg hørte ei fortelle meg at de fleste førstegangs blir litt ekstra inne i magen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå