Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har faktisk termin så langt frem som 18 januar:) Såå lenge da;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har et september barn også:) Så her blir de tette:)

Januar er perfekt, de mnd går såå treigt mot sommeren, og når sommeren er her så er jo den lille nesten et halvt år:)

Og det er en veldig fin tid;)

Skrevet

Jeg har 6. januar. Håper bare at dette blir et januarbarn og ikke et seint desemberbarn. Får bare klemme igjen:)

Skrevet

Jeg har termin 9 desember, ikke den beste måneden så jeg håper han kan komme litt før:)

Skrevet

24. november

Skrevet

Uff jeg gruer meg til nok den sommer på tjukka:P var jo det i fjor også så dette blir jo kult:) men i fjor var jeg ganske stor på sommeren da, hadde termin i september.

Helt gull:) Julaften hos svigers i år, med den super svææære magen og en som løper rundt:P

Skrevet

25 desember.. hehe

Skrevet

04 januar. Får krysse bena sammen og håpe at bebisen ikke kommer før tiden ;-)

Skrevet

Har foreløpig termin 17. januar. Er ikke helt 100% sikker.

Skrevet

Forreløpig termin 23.des... Veldig spennende dette her, 7+4 i dag! Håper alt går bra, og gleder meg enormt til uke 12, så jeg kan fortelle om den gledelige nyheten! Lykke til alle sammen!

Skrevet

Termin 29 nov ;)

Skrevet

1 januar.... Satser på å komme i vg med årets nyttårsbarn, hehe. Neppe, siden 1 mann kom en uke på overtid:(

Skrevet

termin 12 januar :))

Skrevet

Jeg har 13. janaur. Hipp hurra!!!!!!!!!!!!!! Kunne gitt meg julaftaen og nyttårsaften samtidig; any date er helt topp. Bare det går fint, så. Lykke til alle sammen.

Skrevet

Jeg har termin 19 desember. Det er ul termin. Min egen utregning er 18 så det er ikke så galt. ;) Gleder oss stort til verdens beste julegave! :) Det blir en stoooor glede. :) Lykke til alle sammen.

Skrevet

jeg har også 12 januar foreløpig:)

Skrevet

hei jeg har termin den 7.desember håper den kommer litt før hehehehehe

Skrevet

Jeg har termin 13. januar :)

Har ikke vært hos legen enda, men regner med han kommer fram til det samme :)

Skrevet

Jeg har termin 9.januar. Fikk forrigemann 13 dager over termin, så regner uansett ikke med at det blir et desemberbarn, og det er jeg veldig fornøyd med! :)

Lykke til alle sammen :)

Skrevet

Jeg har forleøpig termin den 29 desember, så håper at den lille venter til etter nyttår med å komme ut=)

Skrevet

Ifølge internett har jeg termin 07.01.10 :)

Skrevet

jeg har termin 4.desember... gleder meg til jul:)

Skrevet

Har termin 09 januar 2010, men skal ha keisersnitt, så da blir det nok romjulsbarn - desember 2009 istedet!! Er bare kjempeglad for å få en liten baby jeg da - så spiller ingen rolle hvilken måned han/hun kommer, hehe =)

Forrige gang hadde jeg termin 07 februar og datteren min kom den 08 februar - jeg vil si hun kom på termin da riene/fødselen startet den 07 februar - som da var UL termin!!!

Skrevet

Har nå 31. desember.....hehe, men dette kan jo endre seg:)

Skrevet

28. desember ....

Men vil ikke ha den før i Januar!! (Helst enda lenger ute i januar, så den ikke blir en veldig sta steinbukk som meg... Hehe...Kan ikke være godt å leva med..) Ble litt glad da jeg hørte ei fortelle meg at de fleste førstegangs blir litt ekstra inne i magen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...