Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #26 Skrevet 7. mai 2009 Jeg tror du vil gå tilbake til gamlejobben din etter permisjonen, og jeg ser mange nye muligheter der da:) Jeg ser en kvinne med mange ideer og ønske om å "utvikle" seg på mange måter, og jeg tror du vil trives med gamlejobben men forsette å søke deg ut i noe nytt, og jeg tror det kan være noe veldig positivt og noe du kommer til å nå langt med;)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #27 Skrevet 7. mai 2009 jeg og vil 20 08 85 jente hvordan har jeg det fortiden ? hvor mye kan du si om meg ? flere barn ?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #29 Skrevet 7. mai 2009 hvilke hører til hvem sitt ? sjønner ikke helt hvilke som hører til min.. hilsen 20 08 85
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #30 Skrevet 7. mai 2009 Jente 261088 Jeg ser ikke en spesiell mann i nær framtid, men jeg ser at du vil treffe en del, du er en ung kvinne med mye å tenke på alt;) Jeg tror du vil treffe en som du bør være litt forsiktig med, kanskje bli skikkelig godt kjent med ham og "Test" ham litt.. Jeg tror han er en vannmann som kan være ganske impulsiv.. Og du er en som er litt sårbar... Hilsen A jente 050583 Jeg tror du vil gå tilbake til gamlejobben din etter permisjonen, og jeg ser mange nye muligheter der da:) Jeg ser en kvinne med mange ideer og ønske om å "utvikle" seg på mange måter, og jeg tror du vil trives med gamlejobben men forsette å søke deg ut i noe nytt, og jeg tror det kan være noe veldig positivt og noe du kommer til å nå langt med;)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #31 Skrevet 7. mai 2009 eg og vil 20 08 85 jente hvordan har jeg det fortiden ? hvor mye kan du si om meg ? flere barn ? Hei, jeg ser at du har det ganske greit for tiden, men du sliter kanskje med jobb/utdannelse? Du er usikker på hva du vil bli/ jobbe med? Du er en jente som liker oppmerksomhet, på en positiv måte.. I forhold er du en som man kan stole helt på om man har vunnet ditt hjerte, du har kanskje såret noen i din fortid og blitt såret, men du er en sterk jente som går videre.. Du vil få flere barn men ikke i nær framtid, du vil også oppleve mye nå framover, de årene foran deg vil bli preget av store forandringer og tillpassinger. Ønsker deg lykke til.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #33 Skrevet 7. mai 2009 Hvordan vil det bli med tanke på jobb til høsten? Kommer jeg til å bli værende der jeg er? Vil jeg bli gift? hehe.. finner dem noen gang ut av hva som er galt med "magen" min? Kvinne 291183
Daquiry Skrevet 7. mai 2009 #35 Skrevet 7. mai 2009 Jeg vil gjerne! Kvinne, 11.01.1978. Kommer det flere barn? Får vi nytt hus? Jobb?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #36 Skrevet 7. mai 2009 Hei! Så spennende! Jeg vil gjerne også.. Har jeg valgt riktig ang studier fra høsten? Hva ser du i fremtiden med tanke på barn og nåværende samboer? Hvilke sterke personlighetstrekk har jeg? (Okei da, den siste der var bare for å teste litt, men jeg skal skryte masse hvis du treffer!) Hilsen jente, 051086
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #37 Skrevet 7. mai 2009 Karriere, sats på det du vil gjøre, selv om det kan være lett å velge noe som kan virke greit å jobbe med i øyeblikket, ikke vær redd for å gå den tunge veien men tryggeste veien til ditt mål, oppsøk folk rundt deg som kan være til støtte for deg på veien. Kjærlighet, for øyeblikket ser det ikke så lyst ut og det kan være som du går igjennom en berg og dal bane for tiden, fokuser på framtiden, du har mye å se fram til, om noen år vil ting være mye lettere.. Og ser du har en fin familie rundt deg:)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #38 Skrevet 7. mai 2009 Det første jeg får inn er det med magen din, du har slitt med det ganske lenge og det virker som en ond sirkel, du bekymrer deg over plagene og det forværres, jeg tror du kanskje vet hva som er galt, men du kanskje velger å se bort fra det? Jeg får inn at du sliter med magesmerter, du kanskje har veldig følsom mage eller du sliter med smerter når du står opp feks? Har du prøvd forskjelle kosthold? kutte ut brød? vil også anbefale deg å ta av deg masse tid for deg selv til å lære deg å "slappe av" og finne en ro innom deg, det virker som du har en ubalanse hos deg som kan lett bli en ond sirkel. Du gjør rett i å forsøke å finne løsninger! Du vil bli gift, med en mann som er født kanskje i mai/juli ( får sånn impuls på det) Jobb til høsten.. Jeg tror du kommer til å søke på nye jobber og du trives kanskje ikke på jobben din nå? Og da er det viktig å følge dine insikter, du virker som en kvinne med litt bekymringer og er følsom, da er det viktig at du gjør alt for a du skal trives på jobben og spesielt med tanke på helsen din! Jeg tror du kommer fint til å få deg en ny jobb om du vil det.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #39 Skrevet 7. mai 2009 Jeg er åpen for spåing :-)))))))))) Får vi flere barn ? 090771 - kvinne Tusen takk hvis du orker :-))
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #40 Skrevet 7. mai 2009 Hei, skal prøve så godt jeg kan,... Minner alle på engang til at jeg er nybegynner og er takknemlig for at jeg får "prøve" meg ut på dere, er veldig glad for tilbakemeldinger og synes dette er spennende:) Først her ser jeg en sterk jente, en typisk skorpion tenker jeg først:) Du er en som er veldig smart og er fult av lidenskap. Du er også hemlighetsfull, det er ikke alltid lett å vite alt om deg, men du har også samtidig litt vanskligheter for å vite hvordan du skal finne din egen lykke, som akkurat dette spørsmålet; har jeg valgt riktig ang studier fra høsten, jeg tror du er en perfeksjonist, jeg tror du har valgt riktig studie fra høsten om det er et studie der du får utvikle deg og de sterke sidene du har, du er veldig smart og trives med å ha mye å gjøre ( får brukt hjernen )... Du og sambo har et fint forhold, ser ikke noe barn i nær framtid men ser at du og din samboer vil holde sammen lenge:)
Skyfrihimmel Skrevet 7. mai 2009 #41 Skrevet 7. mai 2009 300482 kvinne Blir vi gravid snart? kjønn? Evt annet? Takk)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #42 Skrevet 7. mai 2009 Hei, Håper du har tid til meg og, hadde satt pris på det. Jente, 10.03.1984 Hvis du ser de to..., hva er deres intensjoner? Hva bør jeg gå for ang jobb/studier? Hva ser du i fremtiden for meg og samboeren? Kan du si en ting (navn, plass, etc.) som vil endre ting drastisk for meg? På forhånd tusen takk! Hilsen villevan
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #43 Skrevet 7. mai 2009 Wow! Jeg leste det høyt for samboeren min, og hun måtte le fordi det stemte så godt. Utrolig gøy at det stemmer så bra. Enten kan du spå, eller så er du rett og slett usannsynlig god på å gjette! Gratulerer med denne, du traff spikeren på hodet! (Rent bortsett fra at jeg er vekt da, men pytt sann!) Masse lykke til videre
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #44 Skrevet 7. mai 2009 Hei, først skjønte jeg ikke helt spørsmålet, men nå får jeg på følelsen at det er noen som er ute etter å gjøre ting vanskelig for deg? er det noen som går bak din rygg, eventuelt med på å ødelegge for deg og din samboer? Jobb du bør gå for noe som du vil føle deg trygg i, jeg tror trygghet er veldig viktig for deg, noe du kan jobbe med lenge, da tenker jeg kanskje at du kunne tenkt deg å jobbe med mennesker. Evt studere innom et helsefag? Jeg ser et litt turbelent framtid for deg og din samboer, men jeg tror noe vil forandre seg drastisk for deg, jeg vet ikke hvorfor men jeg får inn et jentenavn som begynner på H eller K?? Hilsen A.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #45 Skrevet 7. mai 2009 kan du være så snill spå meg. 160484. jeg kranglet med bestevennine fordi hun lå med eksen min og nå er de sammen, kan du spå om de er forelsket i hverandre eller om hun er drømme damen hans . takk vil gjerne vite.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #46 Skrevet 7. mai 2009 Hei:) Jeg ser en rolig kvinne her, som er svært familieglad, du har et stabilt liv og du har et lykkelig ekteskap?? jeg tror dere får flere barn kanskje alt neste år:) Hilsen A.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #47 Skrevet 7. mai 2009 var til 090771 - kvinne Hei:) Jeg ser en rolig kvinne her, som er svært familieglad, du har et stabilt liv og du har et lykkelig ekteskap?? jeg tror dere får flere barn kanskje alt neste år:) Hilsen A.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #48 Skrevet 7. mai 2009 Takk for at du tok deg tid. Kan gi litt tilbakemelding: det er ingen som går bak ..min.. rygg, men jeg har to som ønsker at jeg heller skal være med dem enn med samboer, han ene vil "ødelegge" mellom meg og samboer ved å friste meg til å være utro- noe som ville ødelagt vårt forhold. Han andre venter... bare venter i kulissene og er ikke ute etter å ødelegge. Lurte på hva intensjonene til disse to er. En fling eller the real thing? Trygghet er viktig ja, og jeg kunne tenkt meg å jobbe med mennesker- stemmer helt. Blir nok lærer eller førskolelærer av meg. Ang meg og samboer er det alltid turbulent, hehe.. men trygt og fint. Jeg ..vet.. noe vil endre seg drastisk for meg, er derfor jeg lurer sånn på om du får inn noe mer.. Definitivt jentenavn på H eller K? Synes du er kjempeflink! Hilsen villevann
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #49 Skrevet 7. mai 2009 Takk :-) stemmer at jeg er rolig, fam.kjær og har et lykkelig ekteskap :-) spennende, får se om det blir flere, vi er litt ubestemt der..... hilsen 090771
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #50 Skrevet 7. mai 2009 Meg nåå Meg (jente:)) : 31.12.84 Kjæresten : 08.12.80 Hvordan blir det med oss nå i nermeste fremtid? Skjer det noe nytt? Christina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå