Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil bli spådd? :) Er nybegynner men prøver meg gjerne..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja gjerne!!

Blir jeg graivd snart?? Kjønn?

Andre opplysninger du trenger?

Skrevet

jeg vil! hva slags opplysninger trenger du om meg?

H-H

Skrevet

Trenger kjønn, fødselsdato :-)

Skrevet

18.06.1979. Jente

Skrevet

Spennende!! Jeg lurer på når den lille har tenkt seg ut i verden? Har termin 18.mai, trenger forsåvidt ikke eksakt dato, men kommer hun før eller etter?

fødselsdato 241186, kvinne

Skrevet

Kvinne 29 11 1983 :) :)

Skrevet

Hei, hun kommer ut etter, cirka noen dager etter terminen, en frisk liten skjønn jente:) Har dere bestemt et navn ? hvis ikke så virker det som dere tenker på et navn som noen i deres familie har?

Hilsen A

Skrevet

Trenger også et spørsmål fra dere;)

-A

Skrevet

Kan du spå meg??

Min fødselsdato: 121277. Han: 090879

Blir vi gravide snart? Har prøvd i snart to år.. Men har et barn..

Skrevet

Hei, jeg ser at dere har en del bekymringer? får ihvertfall inn noe som kanskje plager dere litt, noe hverdagsligt som hus/økonomi eller kanskje dere jobber med forholdet? Dette virker som tar mye energi på dere å prøve å få barn igjen, jeg ser at dere vil få et barn i framtiden, men bruk mindre engeri på å bekymre og ta tid til å kose dere med prøvingen selv om det kan virke tøft iblant men dere er ikke langt unna;)

Skrevet

Jeg lurer bare på hva som vil skje resten av året her, med forholdet til samboer og med barna. Og hvis du kan "se" hvor mange barn vi har sp blir jeg imponert! :)

Er litt skeptisk til spåing, så du må overbevise meg! :) :)

Skrevet

Skjønner at du er skeptisk;) Det er ikke lett å forstå seg på hvordan noen kan bli spådd, tror ikke det er en magisk ting, når man spår noen så ser man de veier en annen har framfor seg, det er veldig avhengig av personen også, man velger sin egen vei, å spå noen kan hjelpe som litt "veiledning"...

Jeg trenger ditt fødselsnr om du vil oppgi det;)

Men jeg prøver, jeg tror du har to barn det er det jeg får inn:)

Skrevet

Takk for svar, så flink du er! Det blir jente ja, kjenner en klarsynt som har jobbet som healer i mange år, han sier også et par dager etter termin, moro å få det "bekreftet" av fler :) Navnet vi har valgt er etter en tante langt bak i slekten ;)

Hilsen 21:52

Skrevet

Var meg over, 18 06 79.

Nei, to barn er feil ;)

Fortsatt skeptisk.................

Skrevet

Kan du spå meg? født 03.04.83. Hvordan blir fremtiden med tanke på helse ?

Skrevet

heisann, jeg er ei jente født 29.12.84, samboer 21.10.84. Har ei jente fra før er gravid nå... hva blir det, blir d tvillinger, hvordan blir svangerskapet? føder jeg før tiden? Har termin rundt 11 desember.

Skrevet

jente 050583

får jeg jobben jeg har søkt på?

eller går jegtilbake til gamlejobben min etter permisjonen? vil jeg da trives. om jeg ikke får ny jobb da :)

Skrevet

Bommet nok der;)

Jeg tror det blir et fint år for dere, for både deg og samboer, kan virke som dere har det noelunde tøft i den siste stunden, sliter samboeren din med helseproblemer? Jeg ser at du er en positiv person men du har er også veldig bestemt, du liker å være litt foran alle de andre og det kan skape konflikter der du føler deg misforstått med personer nær deg , kanskje sambo?

Jeg tror det kommer til å skje noen forandringer fra høsten av, jeg ser også en fin sommer for dere men jeg merker at det er en ubalanse mellom deg og din samboer, kanskje hvis dere legger noe problemer til siden noe jeg tror dere kommer til å gjøre vil nok mye løse seg, det hjelper ikke å henge seg opp i gamle problemer, dere har forandringer å se fram til om dere er med på å la dem skje.

Dette er hva jeg fikk inn:)

Hilsen A

Skrevet

Jente 261088

Får jeg en ny mann i livet mitt snart? :)

Skrevet

Hei, jeg ser ikke at du venter deg tvillinger, men jeg tror du får en gutt. Du plages med kvalme? Du føder rundt tiden, gjerne noen dager før. Jeg ser en normal svangerskap foran deg, du kommer nok til å være mye trøtt og sliten, og du må huske å ta det med ro når du er sliten. Ikke vær redd for å spør sambo om hjelp;)

Hilsen A

Skrevet

Takk for svar! Noe stemte, men ikke alt. Sikkert lettere å sitte ansikt til ansikt. :)

Lykke til videre! ;)

Skrevet

Jeg ser en ung og en ganske frisk person, du sliter gjerne med noe mangel eller stress, jeg tror om du ikke tar det med ro så vil det kunne påvirke helsen i stor grad, det er viktig at du spiser riktig, får nok søvn, kan se ut som du sliter mye med hodepine??

-A

Skrevet

Kvinne: 01.07.1983

kommer det en ny mann i livet mitt snart?

ser du flere barn på meg?

Skrevet

Jeg ser ikke en spesiell mann i nær framtid, men jeg ser at du vil treffe en del, du er en ung kvinne med mye å tenke på alt;) Jeg tror du vil treffe en som du bør være litt forsiktig med, kanskje bli skikkelig godt kjent med ham og "Test" ham litt.. Jeg tror han er en vannmann som kan være ganske impulsiv.. Og du er en som er litt sårbar...

Hilsen A

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...