meg & to små vampyrer Skrevet 9. mai 2009 #26 Skrevet 9. mai 2009 Nei, det gidder jeg ikke. Syns ikke det er noe bedre å legge seg i en oppredd seng heller gitt.
Mom2Two Skrevet 9. mai 2009 #27 Skrevet 9. mai 2009 Trodde seriøst at alle hadde sluttet å re senger, og at dette var noe husmødrene født på 50-tallet gjorde:-p
Linda-Kristin=) Skrevet 9. mai 2009 #28 Skrevet 9. mai 2009 nei, ser ikke vitsen jeg da... men så er jeg veldig rotete av meg;)
Gjest Skrevet 9. mai 2009 #29 Skrevet 9. mai 2009 Rer aldri opp vår seng. Dyner, puter og tepper ligger hulter til bulter. Velger å ikke re opp fordi jeg ikke ser vitsen (annet enn når vi har besøk som kanskje ser inn på soverommet når de skal til badet og eldste har vært der å åpnet døra inn til soverommet). Rer riktignok opp guttungen sin seng - rett før han kommer fra bhg. Dyna og puta luftes nesten hver dag, og så rer jeg opp og slenger et koselig teppe over rett før han kommer hjem, Gjør det fordi han bruker rommet sitt på en annen måte enn oss - han sitter der å leker og da synes jeg det skal være koselig for han der inne.
Gjest Skrevet 9. mai 2009 #30 Skrevet 9. mai 2009 Nei. Var fanatisk på det før, men ikke etter at jeg hørte det om midden. Da sluttet jeg å re opp med mindre vi får besøk (kan jo hende de av en eller annen grunn ser soverommet : ) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå