EnJente_m_2Jenter Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #26 Skrevet 11. mai 2009 Ja det har vi alt gjort, har god kontakt med meglerne egentlig så håper vel at det kan skje noe snart. Har lett siden desember, noe som i seg selv ikke er så lenge, men når man nå venter et barn og har vært på ja - gudene skal vite hvor mange visninger, da blir man lei. Søker enebolig i slemmestad, bødalen, sydskogen, østskogen, ødegårdslia etc. Veldig lite som blir lagt ut, og det er som regel enten falleferdig eller alt for dyrt da det ligger på toppen med den utsikten. Da legger de gjerne på 1 mill, noe som blir for mye når boligen i tillegg omtrent må totalrenoveres. Men vi ser og håper M vet nok hvem du er da ja
cec26 Skrevet 11. mai 2009 #27 Skrevet 11. mai 2009 Christiane ♣m/augustbarn... hehe,, da vet jeg hvem du er og, eller vet ihvertfall hvem søstren din er... Siw? kan ikke det stemme... hun gikk en klasse over meg, kjenner henne ikke personlig jeg heller...
EnJente_m_2Jenter Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #28 Skrevet 11. mai 2009 Men cec26, du som ser - ser du ikke hvilket kjønn jeg får ? Herregud jeg kunne gitt hva som helst for å få vite det nuh hehe ! Om du har en formening blir jeg superduperglad om du deler den !!!
EnJente_m_2Jenter Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #29 Skrevet 11. mai 2009 Christiane ♣m/augustbarn Er dine initialer noe med C.R.S ?
♣ Christiane ♣ Skrevet 12. mai 2009 #30 Skrevet 12. mai 2009 Nå har dere jammen vært flinke, hehe Initilaene mine er C.R.S og lillesøster heter Siv.
EnJente_m_2Jenter Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #31 Skrevet 12. mai 2009 Ja detektiver på fulltid - det er oss ! Hehe !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå