Gå til innhold

Noen fra Slemmestad her ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håååper :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Født og oppvokst i bødalen, men bor på hurum nå;) ikke så langt unna....;)

Skrevet

Jeg bor på grensen mellom slemmestad og bjerkås :) Tar meg 1 min å kjøre til f.eks Rortunet...

Skrevet

Oi så artig ! Hadde ikke trodd jeg skulle fått noen respons i det hele tatt. Samboer og vordende far er fra Slemmestad, sydskogen. Så vi har lett etter hus siden desember nå, men uten hell. Skal iallefall flytte dit før babyen kommer så nå må vi få fingrene ut ! Hvor gamle er dere da ?

Jeg er 26 blir 27 i juli, og samboer er 33. Snuppa er 2,5 år og den i magen kommer ut i midten av oktober ca.

Hadde vært gøy å bli kjent med folk i området da det jo hovedsaklig er sambo som kjenner folk der, ikke jeg :)

Skrevet

Heisann

Fra Slemmestad jeg også, men bor nå i Bærum.

Bodde 4 år på Sydskogen og 13 år i Slemmestad, mamma har butikk på Rortunet, hehe.

Selv er jeg 32 da, så noen år eldre enn deg, men har en bror på 25 og en på 28, og en søster på 30 så kjenner mange av de som er oppvokst der uansett.

Skrevet

Jeg bori slemmestad:-D Rett ved rortunet! FIkk sjokk når jeg så denne tråden, trodde ikke det var noen fra akkurat slemestad her;)

Jeg er egentlig fra Asker men flyttet til slemmestad for 2 år siden. Både jeg og gubben jobber i slemmestad også:-D Vi er 22 år gamle og venter vår første med termin 22 august:D

Skrevet

Jeg er 29. Har to barn fra før, og snuppa mi er 2 år og 3 mndr når babayen kommer i septemeber :)

Skrevet

Så artig ! Wow ! Da synes jeg vi må opprettholde kontakten, jeg flytter nok dit i løpet av sommeren, forhåpentligvis anytime these days !

Skrevet

hehe... detta var gøy, jeg er født og oppvokst på sydskogen jeg og..I Torsvei...;) jeg blir 30 i år også har jeg bror som er 34 år..

Vi bor på hurum nå da, siden mannen min er derfra.. Vi venter gutt nummer 3... har to fra før av på 2 og 4 år...

Skrevet

Ja, si fra når du har flyttet:) Alltid griet å treffe noen med barn på samme alder!!

Skrevet

Da kjenner garantert alle dere min samboer, eller vet hvem han er i det minste og motsatt, må innrømme at jeg og sambo ble litt nysgjerrige her haha ! Med tanke på at han er født i 76. Han har i tillegg en yngre søster på 30 ;) Oppvokst i gaupeveien TROR jeg ? Rett overfor beverveien et sted. hehe husker ikke adressen.

Skrevet

Hehe

Nå ble ihvertfall jeg nysgjerrig.

Er også født i 76 og det er jo felles ungdomskole for alle uansett om de har bodd på sydskogen, bødalen, slemmestad, morberg eller østskogen.

Og da har vel søsteren min gått på skole med søsteren hans også, hehe

Verden er ikke så stor nei

Skrevet

♣ Christiane ♣m/augustbarn

Var du fra sydskogen du og? hehe.. så morsomt, jeg er 79 modell, broren min er 75 modell... vi har begge gått på slemmestad ungdomskole...

Skrevet

Hehe moro moro ! Står nå her med samboer, kan jo bare si en ting, lillesøsteren hans heter Christine, kanskje det sier noe ? Vi orker ikke å legge ut våre egne navn, selv om det egentlig ikke er farlig det heller. Hans navn starter på M, noen ledetråder her som funker ? Hehe !!!

Skrevet

mmm... Christine..? er hun 78 eller 79 modell da? ... Du kan si til samboren din at Broren min Heter Jørgen, han er jo på alderen til samboren din..... hehe.. kanskje han vet hvem det er...;) hehe

Skrevet

Skal spørre han :) Reiste til Italia nå nettopp, så skal høre med han om jeg husker det på tlf i morgen. Søsteren er 78 modell om jeg ikke tar heeelt feil, blir 31 til sommeren, så da stemmer vel kanskje det ? Ja da bør de jo kjenne hverandre, min heter Michael :P født i 76. Og din Jørgen da ?

Skrevet

ja, du må gjøre det... de to er jo like gamle, .. Broren min heter Jørgen ja... ;) Søstren hans er 1 år eldre enn meg, er jo så mange christine rundt omkring så kan ikke si at jeg vet hvem hun er ... Men alltid morsomt å prate med noen man kanskje vet hvem er da;) hehe...

Skrevet

Ja vi får holde kontakten her inne fremover da ! Alltid moro med "Slemmestadfolk" især når vi flytter dit hehe ! Skal høre med han angående J :)

Er jeg helt på jordet her nå, eller stemmer du at du "spår" litt og sånn ?

Skrevet

ja, vi får holde kontakten... alltid hyggelig det;) nå har jeg egentlig flyttet over til 3 trimester... men er jo innom her for det jeg;) Du hadde termin i oktober? vært på ul enda eller? stemmer det at jeg spår...;)

Skrevet

Aaah så bra, da husket jeg rett gitt, sett mange "rope" på deg her inne !!! Jeg har termin ca 15 / 16 ende oktober hittil. Har ordinær ultralyd om 9 dager, og altså seriøst, jeg holder på å dø av nysgjerrighet. ALLE har jo en mening om kjønnet, mens jeg har absolutt ingen følelse.

Det kinesiske fødselskartet stemte på snuppa, og det sier gutt denne gang. Følger ikke bim sitt, men babyverden, da bim sitt skiller seg fra alle de andre man finner på nett. Så da har jeg konkludert med at de tar feil :P hehe

Vel, iallefall så er jeg bare så utrolig i tvil. Hodet mitt sier jente, da dette svangerskapet hittil har vært omtrent identisk med det forrige. Hypermesis og oppkast, bekkenløsning og rett og slett vært veldig tungt. Er mye bedre nå da, men de første 3 mnd var grusomme.

Første gangen var det liksom akkurat det samme hva det ble, var jo første gang og et sted må man jo "starte" hehe. Mens denne gangen avgjør det for alltid, da jeg ikke vil ha flere barn (slik det ser ut nå i allefall, sier aldri aldri). Jeg var ikke så nysgjerrig første gang, mens nå føler jeg virkelig at det tærer på meg, for jeg har jo virkelig ingen magefølelse. Bare en logisk forklaring at da det siste svangerskapet var som dette, blir det vel jente !

Så om du har en mening må du gjerne si hva du tror, jeg føler ALLE har en bestemt mening forutenom meg hehe !

Skrevet

Reine puslespillet dette her, men skjønte det til slutt.

Michael har jeg som venn på facebook, han gikk i parallellklassen min på ungdomskolen og kjenner også søsteren min godt.

Christine vet jeg også godt hvem er, og tror hun gikk i klasse med søsteren min.

Jørgen kjenner jeg ikke personlig, men vet godt hvem han er og han gikk en klasse over meg.

Skrevet

Da er spm, hvem er du ? Hehe !

Skrevet

Hehe.

Hvis du sier til Michael at mamma driver lampebutikken på Rortunet så tror jeg ikke han trenger noe mer info.

Skrevet

Ja det skal jeg gjøre :) Er jo litt ekkelt å navngi bare han her inne, men jeg håper og tror at ikke så mange andre går inn på denne tråden alene da den omhandler Slemmestad, så vi satser p at det går bra :)

Artig det da, kjentfolk har man faktisk overalt gitt ! Vi er så lei av å lete etter hus nå at vi kunne spydd. Er liksom ingen aktuelle hus der borte for tiden.

Skrevet

Går sikkert fint.

Ta deg en tur innnom Krogsveen kontoret vårt på Rortunet og si hva dere leter etter. ( type bolig, pris, beliggenhet osv )De har som regel en del boliger som kommer for salg senere, men som dere ikke finner på nett ennå.

Som du sikkert har skjønt nå så er jeg eiendomsmegler, men jobber ikke i Slemmestad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...