Gå til innhold

Er det bare meg, eller er dette litt mye av det "gode"?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner godt at det kan bli stusselig når ikke engang yoghurt er lov og det er absolutt ikke det jeg ønsker i vår bhg. Jeg skulle bare ønske det var et bittelite fokus på kosthold, fremfor kun å fokusere på den kosen det er i usunn mat. En mellomting ville vært supert!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke likt at mitt barn skulle på en slik utflukt. Det finnes så mye annet gøy å finne på og hvorfor må kos alltid forbindes med noe usunt å spise? Jeg mener også at barnehagen er hverdagen til barna og at en da bør spise så sunt og variert som mulig. Det blir nok pølser og kaker i bursdager på ettermiddager og helger. Men det er min mening...

Skrevet

Kan liksom ikke forestille meg at barnehagebarn synes det er morsomt å se hvordan sjokolade lages? Så det var min første reaksjon. Min andre reaksjon var at dere må sende med barna 100 kr på en slik dag. Det trodde jeg de fleste barnehager prøvde å unngå?!

Skrevet

kjøpe seg en sjokoladeplate til 30 kroner. Vittig!! Mac Donalds?? Er dette tull eller?? LOL

Skrevet

Jeg er sterk motstander av å fronte Mc.Donalds som noe som er gøy eller bra. Det er ikke bra på noen måte, de serverer søppel og hele konseptet stinker max.

Mine barn passerer daglig Mc.Donalds og har aldri spurt om bula engang, hvilket jeg håper fortsetter. Én ting er sjoko, men Mc Donalds og Mc.Donalds óg sjoko, smør på flesk kalles det.

Man blir forresten ikke happy av happymeal, ikke på noen måte.

Dagens Mc.Donaldshat fra meg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...