Elsker jenta si<3 Skrevet 4. mai 2009 #26 Skrevet 4. mai 2009 Jenta vår våknet også tidlig,men vi fant fort ut at det var pga at det var lyst ute og at det ble lyst på rommet..Når vi dekket til vinduene sov hun fort litt lenger:)
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 4. mai 2009 #27 Skrevet 4. mai 2009 Min våkner en gang mellom 04.30 og 05.00. Det har han holdt på med i ca 2 mnd nå (er 9,5 mnd). Jeg ANER IKKE hva jeg kan gjøre for å få ham til å sove lenger. Prøver å legge ham senere, men han blir bare overtrøtt og sover urolig hele natta. Han er våken og BLID kl 5 så det er vel bare slik at det er morgen for ham da. Jeg håper det blir bedre når han evt begynner i barnehage! Håper vi får plass bare.....
Maya_1 Skrevet 5. mai 2009 #28 Skrevet 5. mai 2009 Ah, jeg klikker snart!! Hvordan holder dere ut, blir jo aldri mer enn 2-3 timer søvn i døgnet på en selv. Sluttet helt å sovne igjen etter mat, blir liggende å kvitre en god time etter hvert måltid :@ Nå er det jo bekmørkt her også, likevel full aktivitet kl.3 på natta.
Maya_1 Skrevet 5. mai 2009 #29 Skrevet 5. mai 2009 Ah, jeg klikker snart!! Hvordan holder dere ut, blir jo aldri mer enn 2-3 timer søvn i døgnet på en selv. Sluttet helt å sovne igjen etter mat, blir liggende å kvitre en god time etter hvert måltid :@ Nå er det jo bekmørkt her også, likevel full aktivitet kl.3 på natta.
Trønder med to herlige Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #30 Skrevet 5. mai 2009 Huff ja, har håpet at h*n skulle begynne å gå tilbake til gode gamle dager, da h*n sov til 7.30. Men neida, i dag våknet h*n enda tidligere kl 5!!!!!!!!!!! I stedet for 6.... Synes det er litt for tidlig å starte dagen, den bllir jo så lang for oss begge. Hadde h*n sovet til 6.30-07.00, så hadde jeg blitt fornøyd! Er for godt vant med min forrige. H*n sov alltid fra 20 - 08, hver dag fra h*n var 4 mnd! Det var luksus det... :-) Alle barn er vel ikke like!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 5. mai 2009 #31 Skrevet 5. mai 2009 Her er løsningen at jeg må bli flinkere til å gå og legge meg tidligere på kvelden selv, rett og slett! Ikke noe fristende, men må man så må man;)
Lunita_ Skrevet 5. mai 2009 #32 Skrevet 5. mai 2009 gutten min sov lengre på mårran etter vi satte opp rullgardin..Våkner fort når det er lyst på rommet:) men nå har vi bytta rom med et større vindu,så rullgardina passer ikke der,så nå er det mårran kl 6 igjen! Så skal nok investere i en ny som passer.p
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 5. mai 2009 #33 Skrevet 5. mai 2009 Her er det morgen kl 06.30 selv med lystett rullgardin;)
SannaMor Skrevet 5. mai 2009 #34 Skrevet 5. mai 2009 Min våkner en eller anna gang mellom fem og seks. Og ammes to ganger på natta. Og jeg har slutta å klare å sovne kjapt igjen. Stønn, jeg er deppa....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå