Gå til innhold

Dere med 3 åringer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en som fyller 3 år nå snart.i går var vi ute å lekte alle 4. så skulle vi inn å spise litt... snuppa ville ikke inn ( hun hadde spist en time før). nabo jenten på 4.5 var ute å lekte så hun ville fortsette å leke med henne. vi lot døren stå åpen så så vi henne fra vinduet på kjøkkent.

vi bor i et borettslag i enden av en vei. har et stort tun utenfor som det er fint å leke på. så hun kommer nok til å få være ute alene en stund. i går gikk hun bare rundt på en plen å plukket løvetenner..kom løpende inn og sa hun måtte på do så var det ut igjen. hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Bor ved trafikkert vei. Og unger er kjappe...veldig kjappe.

Skrevet

Jeg lat de være på verandaen hvis jeg ikke er ute selv. Den har jeg overssikten over både fra stua og kjøkkenet og den er på 68 kvadrat så de har plass nok til å sykle, skli osv. der:-)

Skrevet

Har nå en 4åringen. I fjor så fløy hun inn og ut hele dagen både alene og med søsken.

Her vi bor er det stille og rolig, etter barnehagen er stengt. Så jeg har ingen problemer med at hun er ute og leker alene. Men jeg ser henne fra kjøkkenvinduet, om hun er bak huset og fra stua om hun er forran huset.

I år så går hun til nabo ungene alene (om hun spør og jeg sier ja)

Skrevet

Min er bare snart 2,5 år da. Men får selvfølgelig ikke lov til å være alene ute da.. og kommer ikke til å få lov til det når han er 3 eller 3 1/2 heller..

veien her er ganske trafikkert... ( det er de HERLIGE foreldrene som kjører barna sine på skolen i enden av gata her. de kjører jo som HELVETE!!!) også har vi en bekk 150 meter i fra her.. Bor i rekkehus også.. så det er ikke lett å "lukke" hele hagen..

Skulle virkelig ønske jeg bodde et slik sted så det ikke var farlig om han var litt ute alene etterhvert.. men men

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...