Gå til innhold

da har jeg forstørret brystene mine;))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har seg jo sånn at føre jeg ble gravid, så hadde jeg faste og fine pupper og de var hverken store eller små, de var det eneste jeg var kjempe stolt av.... Når jeg fødte og vi var på sykehuset i nesten 4 uker, så pumpet jeg jo melk hele tiden og de ble skikkelig slappe og ufine... :( Det er så tabu å se de nå... hehe

Jeg er bare nødt til å gjøre noe....

Ja er alene mye, og han veier jo ca 11 kg, så er ikke så lurt da nei...

Så bra at du har hjelp hele dagen da.. Men jobber du sånn egentlig?

Ååå jeg gleder meg så til jeg kan få større pupper igjen, altså nå skal jeg ikke ha stoooore pupper, men ha tilbake de fine jeg hadde....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener det er en gedigen forskjell å ta silikon noe man er i 18 års alderen, før barn, og kun for at gutta skal synes du er deilig. Kontra ta silikon når man er ferdig med barn og kommet over usikkerhetstadiet. Jeg er 33 år og har tre barn. Puppene mine ser ut som vrengte bukselommer. Ingenting av kjoler og topper sitter pent, føler at kroppen ikke er MEG idet hele tatt. Har mistet kvinneligheten min fullstendig. Dette går kun på min egen selvfølels, at jeg så absolutt ikke er komforabel med slik jeg har blitt seende ut. Har ikke noe med eksponeringsbehov å gjøre. Er ikke snakk om å få noen meloner av pupper, men kun slik at man ser ut som en kvinne igjen.. De glamour jentene det snakkes om over her, sliter like mye psykisk selvom de hadde fikset absolutt alt på sitt ytre.

Skrevet

Gratulerer med vekttap og nye pupper:-)) Så flink du har vært!!

Jeg gjorde det selv for 2 år siden, og er strålende fornøyd.

Gemini: Det med usikkerhet er en gammel myte som florerer i media, og som er en ypperlig knagg å henge gjerne misunnelse på.

Når du er flatbrystet, ikke får tak i bikinier, må kun ha runde halser på gensere, må sy om kjoler hos skredder hver gang du handler deg det.. Det er trist, og det går utover selvbildet.

Jeg la inn silikon, og kunne ikke vært mer fornøyd. Klær passer, jeg kan gå i kjoler, alt det jeg anså som problematisk er borte, og jeg har det så godt som noen kan få det tror jeg.

Ikke for det, jeg solte meg toppløs før også jeg, var som jeg var. Men, jeg ønsket meg kvinnelige former, og la inn innlegg i brystene. Og for å være ærlig, det er en fryd å ha perfekte pupper!!:-)

Hva glamourmodeller gjør gjenspeiler ikke alle de andre tusen damene som gjør det hvert år. At du velger å legge inn innlegg i brystene vil ikke si at du er traumatisert som liten og skal kompensere som eldre.. Hvor sneversynt er det egentlig mulig å bli???!

Skrevet

ja da skjønner jeg at du vil gjøre noe med det. syns kvinner skal ha lov til å føle seg like fin og struttende etter graviditet og amming, som før:)))

selv om det er helt normalt at kroppen forandrer seg veldig.

nei, jeg jobber ikke. går enda hjemme med vesla;))

av personlige grunner..:))

ville heller ikke ha stoooore pupper. bare par fine fyldige som hadde rett str til min kropp, og det fikk jeg:))

overdrivelse er mindre pent synes jeg da..

Skrevet

Twintipp, der falt argumentasjonen din igjennom gitt;, du sier jo selv at du gjorde det pga dårlig selvbilde, men benekter at det har med usikkerhet å gjøre...Dårlig selvbilde og usikkerhet ang egen kropp er jo ikke akkurat himmelvidt fra hverandre etter mine begreper.

Jeg sier heller ikke at alle gjør dette av samme årsak som glamourjentene, men det slo meg da jeg så det at de alle hadde dårlig selvbilde- og det var bakgrunnen deres. Selv om de fleste tror det ikke akkurat er lav selvtillit som plager dem.

Det er ikke slik at det å ta brystforstørring IKKe har noe med usikkerhet å gjøre. Det er nok ikke bare et medieskapt bilde. Det faktum at forskning viser at kvinner med silikoninnlegg er overrepresentert på selvmordsstatistikken sier jo sitt om at dette ofte har noe med usikkert selvbilde å gjøre. jeg skriver ikke det for å disse noen, mange av dere har sikkert helt fint selvbilde, men det er nå i det store og hele et faktum at mange kvinner som opererer utseendet sitt sliter veldig med seg selv. Jeg kjenner ikke dere og sier ikke at det gjelder dere, jeg snakker bare generelt om fakta.

Skrevet

tusen tusen takk:))

jeg er faktisk kjempestolt av meg selv:))

så flott at du er fornøyd;) ingenting er bedre en det;))

signere en del av resten du skriver her ja.. flate pupper, aldri bikini elr kjole, runde halser++.. NO MORE;)))

gleder meg så til begynnelsen av juni, da skal jeg bytte ut kleskapet mitt, spesiellt bhene mine med innlegg;))

Skrevet

om det er dårlig selvbilde, dårlig selvtillit...... uansett om det er det el ei, hvis folk føler seg bedre etter å lagt inn silikon så er det jo bare bra:-)

og ja, det er forferdelig dumt av verden er blitt sånn, men det er faktisk realiteten.

men jeg tror vi som er voksne mammaer, som har gått gjennom en el flere graviditeter, ikke legger inn silikon for å bli glamourpiker akkurat. bare føle oss litt fjongere. ikke så mye for mannen heller tror jeg selv om det er et stort +, men for å se i speilet, være fornøyd, elske seg selv kroppsmessig:-)

jeg personlig gleder meg til "puppekontoen" min er stor nok til at jeg kan legge inn, selv om det tar noen år;-)

få se meg selv i speilet uten å se ut som jeg er 100 år akkurat i brystområdet;-)

Skrevet

ja men det har du jo helt rett i.. er man fornøyd med seg selv, endrer man jo ikke på noe heller da:))

så ligger jo noe mere bak..

jeg som sagt gjorde dette siden jeg ikke følte meg kvinnelig rett og slett.. trodde at vekt tap og røyke slutt skulle få meg til å bli fornøyd med meg selv.. men nei, puppene mine var fremdeles flat, og var de som var problemet hele tiden.

og nå, 4 dager etter inngrepet.. føler jeg meg helt fantastisk. kvinnelig fra topp til tå;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...