Gå til innhold

da har jeg forstørret brystene mine;))

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 dager siden nå. har ingen smerter, og har heller ikke hatt noe særlig med smerter...:)) føler jeg er heldig?!

la inn 350cc, var helt flat fra før, så tror jeg er en stor b, liten c nå?! aner faktisk ikke..

fikk se puppene mine for første gang i dag, da jeg dusjet... for et fantastisk syn.. hehe.. for første gang i hele mitt liv føler jeg meg kvinnelig. er en så utrolig deilig følelse.

ville bare fortelle hvordan det gikk;)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!! =)

Må si jeg er en anelse misunnelig....! Hvor gjorde du det og hva betalte du?

Skrevet

tusen takk:)))

jeg gjorde det på Stokkan klinikken i Tromsø. er utrolig fornøyd med både personalet og resultatet.. de er fantastisk flinke der. var veldig nervøs og redd før operasjonen, men alt forsvant så fort jeg traff kirurgen og resten av operasjons teamet;)))

betalte 29.000kr.

Skrevet

Så bra det gikk fint og ble bra!! Jeg vurderer å gjøre det selv nå snart:) Skal ringe å bestille time til konsultasjon til uken. Har vurdert det i flere år nå. Er helt ferdig med barn, så nå er jeg klar! Så utrolig heldig du er som ikke har vondt!! Håper jeg er like heldig....

Skrevet

sukk, har også lyst. men har ikke råd. til dere som har råd. hvordan får dere råd. sparer dere lenge eller?

Skrevet

Bør vel nesten ikke si det høyt, men jeg har tenkt å ta forbrukslån for å betale for silikoninnlegg til neste år. Har betalt ned på et forbrukslån på 30000 fra før (er snart ferdig). Har betalt ca 700 kr i måneden, og det har vært helt greit, kan godt gjøre det i 5 år til for nye pupper, hehe..

Skrevet

Jeg synes det er ufattelig trist at helt normale kvinner må gå til det skritt å operere seg for å få en ok selvfølelse. Mener det er noe rav ruskende galt med verden når ting har gått så langt.. Når ble det normale så frastøtende at man ikke kan leve med det? Bare trist..

Skrevet

Lille:

åi. spennende..:))håper alt går ordner seg for deg og;))

har selv vurdert dette i flere år nå. er bare 20, men ikke vokst en mm siden jeg var 12. og ble veldig tildig "voksen".

slet med 40 kg for mye i mange år, og helt flate bryst. så veldig rart ut. hehe. men nå er de 40 kg borte, og brystene på plass. tihi.. er veldig fornøyd;))

masse masse lykke til til deg;))

Skrevet

frk.velandre:

mamma betalte faktisk mine.. dette er av personlige grunner.

men neste operasjon sparer jeg til (hvis jeg må bytte proteser).

håper det ordner seg for deg å;)))

Skrevet

Har vurdert dette selv, men skal nok gjøre meg ferdig med barn først (så jeg ikke sår ennda mer hengiser etter evt inngrep.

Synes forresten d ikke er noe trist.... (Ikke for å skryte men) gikk fra to ganske så perfekte fordeler ( 75/80 C runde og fine og ingen heng og naturlige) så jeg var veldig førnøyde med men nå etter et svangerskap, er d nesten bare skrukket rosinhud igjen, ser akkurat ut som en 80åring.... ingen Bh passer, enten for stor eller for liten, og huden er så slapp at de "velter" ut av bh uannsett hva jeg gjør. Må hele tiden passe på hva jeg har på meg.... Så jeg skjønner godt at folk fikser litt før å føle seg bedre.

Gratulere med nye pupper :D

Skrevet

Gemini7:

jeg ser hva du mener, og ja, det er trist.

men bare for å ha det sagt, så er dette noe JEG har gjort for MIN del. det at verden er snudd opp ned når det gjelder kropp har lite å si på min avgjørelse. før jeg viste at det var noe som het silikon protese var jeg knust av selvbildet mitt, og ønsket men bryster!!

men som sagt.. det er trist!!

Skrevet

tusen takk :D

håper du får tilbake dine to perfekte fordeler;)) skjønner deg godt, og lykke til når den tid kommer:)))

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Gratulerer, struttepupp ! ;-)

Skrevet

jeg synes det er flott at det går ann å gjøre noe. å gratulere til alle som har fått det gjort å er fornøyd.da skal jeg begynne å spare jeg. trenger å få litt fyll i mine to skinn :/

Skrevet

Så bra du er fornøyd.

Og så flink som har gått ned 40 kg.

Jeg har gått ned 14 siden januar og skal ned 12 til.

Kan tenke meg du føler deg klar for sommeren nå ja.

Skrevet

Tric:

Hihi.. tusen takk;))

Skrevet

giggsi:

takk:)

ja er veldig stolt av meg selv, som har klar å gått ned 40 kg. veide vel en plass mellom 105 og 110 kg før.. nå ligger jeg på en plass mellom 64 og 66 kg:)) er 178 cm høy da:))

ja, denne sommeren er min første som skal tilbringes på stranden i bikini :D

så flink du er:)) 14 kg siden januar er veldig mye;)) håper de 12 kg renner av deg. lykke til i allefall:))

Skrevet

gratulerer med nye fordeler;-)

holder på å spare jeg og:-)

kan jeg spørre om noe?

hvordan er det med bæring etterpå. når kan man løfte ungene sine liksom?

jeg skal på stokkan klinikken i trheim jeg da:-)

fikk du narkose el lokalbedøvelse?

Gjest noebekymret
Skrevet

Det er en ting jeg aldri har vært i tvil om, om det er at de som gidder å forstørre brystene sine må være folk med enormt stort eksponeringsbehov. Bare dette innlegget bevitner jo det til de grader...

Skrevet

Herregud, "noebekymret".... Hold deg for god for slike innlegg.. Sier veldig mye om deg når du klarer å svare sånn.. Lykke til videre i livet!

Skrevet

tusen takk:))

når det gjelder bæring av ungene sine er det helt utelukket den første mnd, i allefall.

har ei tulle på 14 mnd og jeg kan ikke løfte henne før det er gått 6-8 uker. men leke rolig kan vi, og klemme henne gjør jeg ganske ofte, slik at hun ikke skal tro noe er galt;))

jeg ble lagt i narkose med en dose lokalbedøvelse;))

var utrolig redd den narkosen før operasjon, men gikk bare supert;))

får håpe de i trheim er like gode og hyggelige som Tromsø da;)) er de sikkert;) masse masse lykke til til deg..

Skrevet

hihi..dette var da et liten snev av tåpelig kanskje?!;))

Skrevet

Gratulerer med nye pupper!! Jeg skal også gjøre dette, men vil se om det blir fler barn eller hva som skjer.. Nå er babyen min straks 10 mnd og jeg føler det kanskje er litt tidlig ennå, siden jeg må sikkert bære han og sånn ennå, pappan jobber mye skift, så det er vel best å vente litt til....

Til hun over her, hun er jo bare misunnelig!!! hihi

Vær stolt av puppene dine du!!

Skrevet

takker;))

ja jeg er stolt av puppene mine, uansett hva noen sier;))

når du er mye alene med en baby på 10 mnd er det bra å vente litt ja;)) man kan bare løfte 1 kg den første uken, og 2 den andre uken. så hadde kanskje ikke gått så bra.. jeg er heldig som har hjelp hele dagen;))

men håper du får et flott resultat når den tid kommer;)

Skrevet

Noebekymret: Jeg er ikke så sikker på at det er eksponeringsbehovet som gjør at folk opererer seg, selv om jeg personlig mener at silikonpupper er et trist faktum i dagens verden. Jeg tror det handler mer om kvinnelig usikkerhet, mangel på selvtillit, følelsen av å være ubetydelig og ønsket om å bli sett- men jeg tror ikke det er pga stor-selvtillit-eksp.behov, men pga ubetydelighetsfølelse (ofte da, ikke alltid). Forresten; har dere sett galmourjentene- alle har jo den samme bakgrunnen; følt seg oversett og utenfor som små, og så kompenserer de ved å vise seg fem som voksne, aller helst m operert kropp fordi de føler de selv ikke er bra nok som de er. Det er det triste faktum

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...