Gå til innhold

Dere som har bare har ett barn:

Anbefalte innlegg

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Har en på 19 mnd. Tror ikke det blir flere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ett barn, og nr 2 på vei. Har vel egentlig lyst på nr 3 også, men ser for meg at vi stopper nå. Er så mye mer som må ordnes om vi skal ha enda en, da må vi ha større bil og større hus ++ . I tillegg har jeg vært mye dårligere i dette svangerskapet og det frister ikke til gjentakelse selv om jeg ønsker et barn til.

Skrevet

jeg vil ha flere barn. til tider seg jeg for meg en hage full av barn... hehe.. men sånn blir det jo ikke. men jeg har ikke bestemt noe når neste skal komme rett og slett fordi jeg er alenemamma... men tror jeg skal ta ferdig skolen først uansett. så da blir det minimum 3 år til.

Skrevet

Jeg har alt to, men vi har akkurat tatt steget til nr 3 og nr 4 (tvillinger var ikke planlagt).

Førstemann var en oooops, men vi bestemte oss for å prøve på nytt da førsteman var rundt 1 år. Vi hadde jo alltid snakket om barn, og enten var det å vente til etter en lang utdannelse eller få to barn på lik alder. At vi ønske to barn når vi først fikk barn var naturlig siden vi begge to setter pris på søsken.

Ønske om nr 3 (og nr 4) oppstod vel ikke før minsten var 3,5. Vi bestemte oss for å se hvordan det gikk med to barn og om det var noe vi "lykkes" med og hadde overskudd til. Jeg har vel ikke troen på å planlegge antall barn, men se litt an hvordan det går. Vi var liksom ikke helt ferdig:) Mannen min skal steriliseres, men nå fabler han plutselig om nr 5..he, he.

Skrevet

Vi har ei jente på 9 år og en gutt på 3. Noen dager har jeg lyst på en til hehe, så vi får se.

Jeg vil gjerne bli ferdig med skolen først. Men jeg er bare 25 så har noen år på meg:)

Skrevet

Jeg vil veldig gjerne ha en til.. Slik at snuppa får søsken, ihvertfall halvsøsken da.. Men er 33 nå så det begynner å haste å finne seg en mann.. hihi..

Skrevet

Jeg har egentlig lyst på 2 til, men mannen har bare lyst på en til, og dessuten begynner å bli "gammel" så blir nok bare en til

Skrevet

Vi har en jente på to år. Vi har begynt å snakke om å få en liten en til neste år! Hadde vært kjempekoselig :) Føler kanskje jeg burde vært litt eldre når jeg får andre mann, men har ikke lyst til at det skal bli alt for stort mellomrom på barna våre heller ! Vi har snakket om å få 3 barn, men det får tiden vise ;)

Skrevet

Det blir dessvere bare ett på oss - har ikke noe dødsønske og dattern vår skal ha en levende mor....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...