Gå til innhold

Dere som har bare har ett barn:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil dere ha flere? I så fall, hvor mange? Har dere bestemt dere på forhånd om tidsrommet, eller tar dere det som det kommer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsket oss 3 barn da vi begynte å prøve for 4 år siden, men har bare lyktes med å få ett(på 17 mnd), så planen om 3 tette gikk i vasken. Blir visst ikke 2 tette heller, men håper å være så heldig å få ett barn til. blir veldig dårlig når jeg er gravid, så blir uansett bare 2!

Skrevet

Me vil ha fleire. Skal ha ein til no, og to til om nokre år.

Håper på fire til sammen.

Skrevet

Spørs om jeg treffer en mann -vil han ha barn, evt flere barn? Hans ønske kommer nok til å ligge til grunn her, treffer jeg en mann som virklig vil ha barn så er jeg klar for det!

Treffer jeg IKKE en mann, ser jeg for meg at jeg kommer til å vurdere Danmark. Men det er ikke et must, tar en utdannelse nå som egentlig er vannsklig å kombinere med små barn, så kansje jeg finner ut at jeg vil sats på "karriere" istedenfor.

Satt forresten karriere i " " da jeg utdanner meg innen bistand og hummanitært arbeid, så ikke karriere i den vanlige forstand ;)

Så, til svaret ditt -jeg aner ikke per dd!!

Skrevet

Vi har en.. Nr 2 er vel på vei snart..

Har alltid sagt maks 5 år mellom de, så vi klarer forhåpentligvis det =)

Skrevet

Jeg ønsker ett barn til, men min mann sier nei.. så pr. dags dato ser det ut som det kun blir ett barn her.

Skrevet

Vi ønsker oss begge ett barn til, men når det blir er enda usikkert. Jeg kan liksom ikke se for meg å ha TRE barn! hehe. Men hvem vet. Kanskje jeg sitter med fem til slutt :)

Skrevet

vi har en på 15 mnd. og har så smått begynt å prate om en til. må se litt an studier og støtte før vi bestemmer oss for tidspunkt, men slik det er nå ser det ut til at vi blir å forsøke til høsten en gang.. da er mini knappe 2,5 år, jeg er 26 og sambo 29 - så da kan vi fint rekke to barn til med tiden (jeg ønsker meg fire..)

Skrevet

har en på ett år, begynner å få lyst på en til, men har ikke bestemt når. Tror det blir med de to isåfall :)

Skrevet

Vi har ei på snart 2 år, og har nå begynt å prøve på nestemann. Regner med vi får en attpåklatt om noen år også :)

Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt et barn til nå.. Men fortsetter utdannelsen på sykepleien til høsten, å da kunne det vært lurt å vente til jeg er ferdig... Da er Synnøve 5 år... :s

Skrevet

Vi har en på 18 mnd, og forhåpentligvis klaffer det med nr to iløpet av sommeren. Mulig det blir en nr tre også, vi får se.

Skrevet

Har bare ei, som snart blir tre.

Vil ha en drøss, men han som skal bli faren må vel også være med. Han mener enda han er for ung (20), og jeg er jo litt enig, selv om jeg ikke er så ung. Den lille må jo få søsken:)

Skrevet

Vil dere ha flere?

Ja, vi vil gjerne ha flere...men kan ikke.

I så fall, hvor mange?

Hadde et ønske om 2 eller 3 barn.

Har dere bestemt dere på forhånd om tidsrommet, eller tar dere det som det kommer?

Hadde en plan om ca 2 års mellomrom

Vil bare nevne at det ikke er alltid ting går slik man planlegger/ønsker. Vårt barn blir ufrivillig enebarn fordi vi etter første svangerskap ikke kan få flere.

Skrevet

Blir ikke enig med meg selv, og lar det være opp til fremtiden å bestemme.

Først ønsker jeg meg en leilighet som er stor nok til å huse disse barna. Nå rekker det til meg og arvingen.

Jeg startet på master deltid ved siden av full jobb til høsten, og som alenemor så tror jeg barneplanene må ligge frem til jeg er ferdig med masteren. (..forutsatt at jeg klarer dèt) Jeg synes det blir knapt å ha to barn å forsørge på en førskolelærerlønn.

Siden jeg må til Storken for å få det til, har jeg litt tid til å planlegge, og vurdere når jeg føler meg klar.. eller har et ønske om dèt.

Om jeg mot fordmodning ikke skulle få meg en kjæreste, og hun hadde et ønske om å gå gravid. Og få barn.

Ingen vet hvor haren hopper - eller hva fremtiden bringer.

Skrevet

Vi har en liten gutt på snart 1 år. Venter en gutt til, blir 15,5 mnd mellom. Jeg har allerede begynt å hinte frempå om en tredje (hadde vært litt kos med ei jente også...). Men samboeren min smiler bare foreløpig og sier vi får ta det opp igjen etter den fødselen som står foran meg :) Han kjenner meg såpass at han vet at da vil jeg nok være stille en stund til... :)

Så vi får se hva det blir til!

Skrevet

Denne tråden er jo faktisk hysterisk morsom nå i ettertid...

Gjest Sauen er høygravid :-)
Skrevet

Vi har nummer 2 på vei, og da tror jeg egentlig det er stopp. Men vi er unge, og skal aldri si aldri=) Litt godt å tenke på at når jeg er 30 er barna mine 10 og 8 år. Når man er 30 har jo livet såvidt begynt=)

Skrevet

Vi har en og jeg er gravid. Ville egentlig ha ca 2 år mellom barna men nå blir det nesten 4 fordi vi brukte lang tid på å bli gravide.

Vi ønsker oss to eller tre barn.

Skrevet

Jeg er ung enda, men ja jeg vil definitivt ha søsken til lilleknupp :) Hvertfall 2 søsken til, nå ønsker jeg meg også gutter da :P Hadde vært så koselig med en lillebror.. Men hun er bare 3 mnd så det får vi ta som det kommer. Er fortsatt under utdanning egentlig, så skal ihvertfall fullføre utdanninga og kanskje jobbe et par år før vi får en til en.. Så det blir sikkert hvertfall 4 år til *sukk*

Gjest Tale30
Skrevet

Bolledeig:

Skrev du denne tråden før du fant ut at du var gravid? I så fall har nok underbevisstheten din vært klar over det.. hehe :)

Skrevet

Ja, jeg gjorde det! Helt hysterisk, faktisk. hehe.

Skrevet

Vi har ei jente som blir 2,5 når lillebror/søster kommer. Det holder nok med de to :-) Tok det som det kom, men jeg var ganske bestemt på at jeg ikke ville ha stort mer enn 3 år mellom de (er 35, så klokka tikker ;-)

Skrevet

har ett barn med eksen - sønnen min er nå 3 år. Har ny mann, og håper ikke det blir altfor lenge til nestemann. Jeg kan tenkte meg en til, men mannen vil gjerne ha to "egne", men det får vi ta som det kommer. er allerede 30 år, og sier foreløpig at jeg ikke skal ha flere etter fylte 35.

Skrevet

vi har en gutt på seks måneder, og ønsker oss en eller to til. men med nestemann vil vi gjerne vente til vi er ferdig med utdannelsen og begge er i fast jobb. begge er ferdige med studiene om ett år. tipper det tar et par-tre år til neste kommer. hvis vi får bestemme selv da :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...