MathildeC Skrevet 6. mai 2009 #26 Skrevet 6. mai 2009 Vi begynte å prøve da jenta vår var 11 mnd, men som første gang så tok det litt tid før jeg ble gravid, ca 7 mnd. Nå venter vi barn i begynnelsen av oktober, og det blir 2 år og 3 mnd mellom de. Gleder meg veldig men er også litt nervøs for hva den nye familiesituasjonen vil innebære.. blir jo ikke like "fri" som ved første svangerskap, men jeg håper storesøster fort blir glad i lillegull. Som jeg ikke vet ennå om er gutt eller jente. Lykke til alle dere andre gravide og blir-snart-gravide!
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 6. mai 2009 #27 Skrevet 6. mai 2009 Så gøy å se at vi er så mange som er/ begynner å bli klare for familieforøkelse. Har akkurat startet å prøve på nr 2, håper det går relativt kjappt deene gangen også.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #28 Skrevet 10. mai 2009 Vi skal gifte oss i August så er det full prøving rett etterpå.. Jenta vår blir 2 år 13 August,har og en sønn på snart 10 fra før..dette blir veldig spennendes:)
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #29 Skrevet 11. mai 2009 Har akkurat testet positivt etter å prøvd ett år på søsken! Blir drøyt 2 år mellom dem da.
kajfla Skrevet 12. mai 2009 #30 Skrevet 12. mai 2009 Jeg er gravid. I følge termin så blir det temmelig nøyaktig 16mnd mellom de to ;-) gru gleeder oss hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå