Gå til innhold

Noen andre som planlegger å bli gravid snart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke å tenke på noe annet om dagene, det er jo så spennende!! Har ikke begynt å prøve enda, men begynner i slutten av mai:) Er så spent når det kommer til å klaffe!! Snuppa vår er 18mnd snart... gleder meg til å bli gravid igjen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

VI!! :)

Når vi har kommet oss over i nytt hus/leilighet i juli, så skal vi prøve på nr 2. Mini er da rundt 16 mnd.

Grue-gleder meg til å gå gravid igjen, tidlig og mye plaget med bekkenet forrige gang. Og full av vann.. Men hva gjør man ikke for å bli mamma igjen! :)

Skrevet

Jepp!! Gleder meg som bare det, men pga en større utenlandsreise i påska neste år, og pga flyreise som gravide etter uke 36 ikke kan gjennomføre, må jeg vente helt til slutten av august før vi kan begynne å prøve igjen... Skrekken er jo at det ikke skal gå med det første. Har gutt fra før og håper på jente denne gangen, så skal prøve metoden med sex tett opptil eggløsningsdagen men ikke de tre siste dagene... Har rimelig stålkontroll på syklusen min vd hjelp av EL tester...hihi... spennende spennende!!

Skrevet

Vi har prøvd i snart 3 mnd, men ingen suksess enda..... =(

Gutten vår er snart 21 mnd, så håper det skjer noe snart!

Hadde en liten hyrdestund i går kveld, så kanskje det hjalp....! Hihi!!

Skrevet

Har tenkt på det, lurte på to tette. Men tror vi drøyern litt. Ser ut som om det blir hus på oss til sommern, og da er det dumt å ikke kunne gjøre noe som helst av bæring, maling osv. I tillegg får jeg nye arbeidsoppgaver på jobb til høsten. Så vi venter et år til og satser på at det blir litt under 3 år mellom snuppa og nestemann. hadde vi gått for en nå hadde det blitt under 2. Kanskje litt tett for kroppen, og snuppa trenger kanskje mer tid alene. Har ikke bestemt oss helt, men tror det blir slik.

Skrevet

jeg lurer på om jeg allerede ER gravid... skulle hatt mensen den 17, og har tatt noen neg tester for 5 dager siden... skal prøve igjen nå.

mini er 18 mnd.

Skrevet

Har det AKKURAT sånn som deg!

Snuppa er snart 18 mnd og i slutten av mai beg. vi å prøve igjen!!!! (Vi skal gifte oss i slutten av mai, og vil vente med å beg. til etter bryllupet!)

og JA, det er såååå spennende!

Skrevet

jeg er gravid :D begynte å prøve da mini var 16mnd, å to mnd etter var spira i boks :D

så vi får en til liten tass i november :) da er mini 2år og 2mnd :D

Skrevet

vi prøver.. her er datteren vår 20mnd å jeg sluttet på pillen rundt januar, emn vi har ikke vært veldig prøvere da.. vi har ikke tenkt på det å har bare sett hva som har sjedd.. om ikke spiren sitter innen juli må vi stoppe opp en periode pga noe ting neste år, men da startet vi for fullt igjen etter det..

Skrevet

Ja, vi prøver å bli gravide!!:) Jenta vår er 13 mnd nå, håper på å få neste barn våren 2010. Har aldri startet med prevensjon, men vært forsiktige frem til april. Da begynte vi å "kjøre på" igjen!;) Spennende å se om vi blir like raskt gravide som sist, da satt det på første forsøk! Er forberedt på at det kan ta lenger tid denne gang, derfor vi begynte litt tidlig også da.

Lykke til dere andre som også prøver!!:)

Skrevet

Vi prøver igjen :) Har tatt ut spiralen og starter nå på 1 pp :) Wiii!

Skrevet

Jeg kjenner at lysten begynner å komme ja!

MEN .. ting må ordne seg med jobb først :(

Håper på å kunne begynne å prøve i høst - senest november!

Wiii...

Skrevet

Vi skal begynne å prøve veldig snart. Slutter med pilla neste uke, da det er slutt på brettet. Gutten min er 20mnd og forhåpentligvis vil han være nesten 3år når han blir storebror. Gleder meg til å gå gravid igjen jeg også. Har hatt lyst på en til siden sønnen min var rundt 6mnd, men valgte å vente pga div årsaker.

Skrevet

Å, jeg misunner dere litt som har slikt "pågangsmot". Vi er enige om at vi vil ha to barn, men føler liksom at vi har nok å gjøre med vår ene 1, 5 år gamle tullemor... Og alle sier jo at "en er som ingen, to er som ti".

Håper jeg snart får lyst til å bli gravid igjen jeg også.... unnskyld, vi også....

Skrevet

Jippi!!!

Jeg er en av de anomyme over her, og jeg tok en positiv test i dag!!!!

Antatt termindato blir ca 6. januar!

Skrevet

Jepp, 1 pp blir i mai! :) Prinsen er 15 mnd. ;)

Skrevet

Nei tror ikke det blir enda.

Snuppa blir 1år 15mai i år..

Vil også bo i "eget hus" til neste kommer.

Vi leier et rekkehus nå,kjenner det blir litt lite med 2 barn+ at det ikke er vårt.

Jeg er lei å gå hjemme nå,må være hjemme til August.

Så orker ikke å bare jobbe litt å så ut i permisjon igjen. Ble tidlig sykemeldt pga bekkenet å hadde en masse vann i kroppen,fikk såvidt ikke på meg Crocs..

Nei blir nok ikke noe tette barn her nei..

Hadde en tøff periode med kiss og kolikk fra hun var noen uker til hun var 4,5mnd også,så ikke noe "gull start" på den førstefødte babyen,men har jo seff. lyst på flere barn for det om.

Skrevet

Testet positivt på torsdag :) spiren satt 1 PP, utrolig nok (tok over 2 år før jeg ble gravid første gang). Hadde en SA i januar, da var graviditeten ikke planlagt, men håper den klamrer seg fast denne gangen :)

Skrevet

Jepp, har vært å tatt ut spiralen i dag, så når samboeren kommer hjem fra jobbreise i slutten av mai blir det prøving for fullt på oss :) :) :)

Skrevet

Da var jeg også gravid igjen!!:) Fant ut det i dag, men har hatt mistanke i en ukes tid. Vi ble faktisk gravide på "første forsøk" igjen, føler meg kjempepriviligert jeg! Da blir det vel januarbarn da..:)

Skrevet

Jeg er også nylig gravid! Fant det ut på bursdagen til mannen min, skal si det var en fin presang til han,, så her blir det ogå januarbarn!

Vi begynte å prøve for ca. 4 uker siden, og jeg har hatt veldig mange symptomer på graviditet, så her gikk det unna! er veldig veldig takknemlig for at det gikk så fort, setter pris på det. Har ei venninne som prøvde i over ett år, så vi er heldige..!

Skrevet

Begynner virkelig å bli klar for å prøve igjen.

Kan passe fint å få tidlig neste sommer/sen vår, så tror vi dropper prevensjon fra august :)

Skrevet

Da spørs det om vi ble gravide ganske samtidig da BareTulla!:) Jeg tror jeg kan være i uke 6 nå, (barnets uke 4), men er ikke helt sikker.. Begynte å prøve i påsken, rett etter jeg fikk mens mot den første helgen i påsken.

Det er nesten litt rart å være gravid igjen, det har ikke helt gått opp for meg. Men fikk det jo bekreftet i dag da så... Vi er heldige ja!!:D

Lykke til videre i svangerskapet da!:)

Skrevet

Ja, vi prøver, men har ikke klaffet enda..

Har prøvd siden januar, men har vel egentlig bare truffet 100% på eggløsning én gang pga reising med jobb (og har dessuten hoppet over noen pp). Men nå framover skal vi satse for fullt :)))

Hååååper på februarbarn, eller vårbarn :))

Gutten vår er 16 mnd nå.

Skrevet

Ja, jeg har et p-pille brett igjen, så begynner vi å prøve for fullt fra juli/august tenker jeg. Lilletulla er 18 mndr nå, så 2,5-3år mellom er drømmen!

Grugleder meg til nr. to. Håper vi slipper kolikk da ja... Og litt mer søvn hadde gjort seg først. Men vil gjerne at søsknene skal ha glede av hverandre også da. :)

Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...