MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 30. april 2009 #26 Skrevet 30. april 2009 Melk, sjokomelk og grøt:-D
ifie Skrevet 30. april 2009 #27 Skrevet 30. april 2009 SPI: Jeg har ikke akkurat "dilla", men vannmelon og saftis er virkelig favoritter for tia! Saftisen begynte jeg med først i dag. Er 22+6
Neetamor-mednyspire Skrevet 30. april 2009 #28 Skrevet 30. april 2009 med første var det leverpostei og salt lakris. med nummer to var d jordbær,appelsin og grønne epler - klarte ikke lukten av noe gjennom svangerskapet. sambo fikk ikke puste på meg etter å ha spist eller drukket noe,kun når han nettopp hadde pussa tenna. klarte ikke lukten av tomatsaus eller middag.. denne gangen er det grillet nakkekotteletter og kinamat..samt ferske rundstykker og saft.. luktesansen er nok på topp denne gangen også.. barna må pusse tenna ekstra godt og sambo har forbud mot å spise enkelte ting- dersom han skal sove sammen med meg:P
Lykkelig g~g~j Skrevet 30. april 2009 #29 Skrevet 30. april 2009 ikke noe spiselig.. men lukt!!! hehe... Jif blåspray..!! samme som sist svangerskap!!! må være den ekte ... lukter helt fantastisk når man sprayer den ned i vasken sammen med iskaldt rennende vann!! jepp! jeg er galen... mmm frisk og herlig lukt!!! :-P
Gjest Skrevet 1. mai 2009 #30 Skrevet 1. mai 2009 her går det i både lukt og smak! Igår merket jeg at jeg ELSKER lukten av papir når jeg var på Europris. Gikk ekstra sent forbi de skrivebøkene kan en si! Ellers så har jeg ikke noe matlyst, men ELSKER rømme og salt/pepper chips... Og surt snop, men får surt oppstøt av det etterhvert. Så jeg har sånn lett blanding hehe
Mammsn er klar<3 Skrevet 1. mai 2009 #31 Skrevet 1. mai 2009 Jeg er blitt litt hekta på is og blodpølse i det siste! Alltid vært glad i begge deler, men nå spiser jeg det hver dag! hehe;) Og er jeg deppa, som jeg ofte er for tida(!!), så hjelper det om jeg lukter på en god parfyme, shampo eller noe annen god lukt! rart:)
Sandra1986 Skrevet 2. mai 2009 #32 Skrevet 2. mai 2009 Jeg har fått fullstendig hekta på boller:) Vanlige med rosiner, sjokolade eller solskinnsboller med masse eggekrem. Er ikke akkuratt sunt da........
Trultetryne Skrevet 2. mai 2009 #33 Skrevet 2. mai 2009 Smoothie.. nam nam :-) jeg elsker egentlig pepsi max, men nå klarer jeg nesten ikke tanken på det.. er vel eggentlig bare bra.. nonstop og annen mørk sjokolade er også veldig godt akkurat nå :-)
cakes Skrevet 2. mai 2009 #34 Skrevet 2. mai 2009 får ikke dilla på noe jeg.. har ikke fått det med de to første svangerskapene heller. blir bare utrolig selektiv i mat og drikke, blir så kvalm av lukten eller synet av forskjellige ting, så da går det jo mye av det lille utvalget som er igjen da:) isvann f.eks.. hehe. eller så får jeg sånne forbigående kick, bare må ha smoohie nå!! eller cola eller kyllingbaguette.. men det går jo over, og varierer fra gang til gang. er to uker mellom hvert kick sånn ca.. litt rar jeg kanskje:)
MammaTilTuppen&Lillemor Skrevet 2. mai 2009 #35 Skrevet 2. mai 2009 Har akkurat de samme "dillene" som i forrige svangerskap: salt lakris, melk, bacon, oliven og ostepop, men sender ikke ut sambo for å handle midt på natten. Har et lite lager. :-) Har veeeldig lyst på hvitløksmarinerte oliven fylt med fetaost - de lager fest i munnen, men er skeptisk til importert fetaost ... Ellers har jeg ikke lyst på sjokolade, smågodt eller kaker, og jeg som er en riktig søtmoms ellers. :-)
Irene Adler Skrevet 2. mai 2009 #36 Skrevet 2. mai 2009 Ganske sensitiv smakssans for tiden, har akkurat lagt bak meg en lang periode med kvalme. Har varierende kortvarige diller:) Har siste uken hatt dilla på BurgerKing Whopper Cheese meal og McDonalds QuarterPounder meny. Har spist det ca 6 dager i løpet av siste halvannen uke, men etter siste meal kjente jeg at nå var det nok. Ikke særlig sunn dille nei, og den merkes på vekta Før spiste jeg fisk 4-5 ganger i uken, men nå vrenger magen seg bare jeg tenker på fisk eller ser disse fiskeannonsene som eksportrådet for fisk (?) har hatt i avisen den siste tiden. Av søtsaker er jeg opptatt av Haribo piratos for tiden og det fant jeg på Europris etterlang tids leting
Nr. 5? Skrevet 2. mai 2009 #37 Skrevet 2. mai 2009 rød ryvita med skinkeost på. må spis det til frokost, lunch og kvelds. Har ikke spist brødskiver på mnder
tiny_me Skrevet 2. mai 2009 #38 Skrevet 2. mai 2009 prøver desperat å fa tak i en spesiel type kjærlighet, men finner den ikke =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå