Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

selv har jeg dilla på stepop, spiser e hel pose hver kveld!!! håper det gir seg snart!!!

også appelsiner...men får sure oppstøt av de:( så prøver å begrense meg til max 2 om dagen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke fått spesiell dilla på noe.. Men godis frister meg overhodet ikke lenger,men friske ting som vannmelon og druer kunne jeg sikkert spist hver dag :) Men kan ikke si jeg har dilla på det..

Skrevet

Har hatt dilla på appelsiner(flere om dagen, men ikke noen sure oppstöt), men det har dabbet av :) nå trur jeg det er gule epler som gjelder.

Skrevet

Dette er jo vanlige ting der har dilla på. Heldig dere....

Jeg har som i de to første svangerskapene fått vedig dilla på lukter og da spesielt lukter fra bøker og post-its.... Det er litt irriterende. Det er som om jeg bare MÅ lukte i bøkene ljeg leser. Mannen holder på å le seg skakk. For hver side jeg blar i boken tar jeg et godt drag og leser visere, når siden er ferdiglest, så er det på nytt et nytt drag før jeg snur til neste side...... Dette begynner å bli litt vel irriterende. >trodde faktisk ikke jeg vill få det denne gangen, men den gang ei.. Det som er bra er at det går over samme dag ungen blir født!!!!

Skrevet

Ha ha ha ha det er mye rart vi skal få dilla på.....lukte på post-its.....syntes jeg ser deg! Kan skjønne at mannen din syntes det er festlig:-) Mennene må jo tro vi blir litt små gale når vi går gravide. Så mye rart vi lukter som dem ikke lukter og smaker osv.

Jeg har fått dilla på Lakris og agurk.

Ny stekte rundtstykker med leverpostei og agurk....nam nam nam!!

Skrevet

Kan ikke si at jeg har fått dilla på noe som helst egentlig- lukter kanskje litt ekstra etter når samboer åpner seg en øl. Men trur det er kun fordi jeg savner det no sykt! :)

Skrevet

vel, kan legge til at lukten v fårepølse er nam! har SÅ LYST PÅ DET, men kan jo ikke:( rart, for i begynnelsen taklet jeg ikke den lukta.... ble bannlyst her hjemme, pga ble så dårlig;p

hehe, må le litt av bildet at post it snifferen;p ser det for meg;p hehehe

du får bli med på hemmelig venn og ønske deg ferske bøker og post it lapper:p

Skrevet

Melk! Må ha det, bare må ha det! Det har begynt å dabbe av litt no, men i begynnelsen drakk eg melk heile døgnet.

Har òg veldi lyst på lakris for tida, noko eg vanligvis ikkje bryr meg særlig om. Men har foreløpig klart å la vere å kjøpe. Er redd eg får heilt dilla og må ha lakris heile tida om eg først gir etter... Hehe...

I første svangerskap var det i grunnen ganske likt: Melk, laksis og banan.

Fantastisk med dilla på post-it-lukt! Sikkert veldig irriterande, men håper du klarer å sjå det morsomme i det :-) Blir ei god historie om ikkje anna!!

Lykke til vidare med dilla, folkens!

Skrevet

Lobnobs! De crabsticksene som er hummervarianten :D Kjøpte 10 pakker for to dager siden,har 3 igjen.... Og kjøpte 9 pakker i helgen,vips borte. Sitter med en tube majones og tar en liten dæsj på hver og hiver innpå. Brød er for pyser ;P Ellers går det mye i druer. Heldigvis ikke så mye i snop.

En annen ting med meg er at jeg er toskete luktsensitiv... Samme som forrige svangerskap... Tåler ikke lukten av middagen når jeg er ferdig med å spise ( Sambo må bære ut maten fort og gjerne skylle av alt). Og tåler ikke røykelukt,- lukten av kålrot (fant jeg ut i går i butikken,- æææsj!) , mange slike ting. Får helt spader.... Men elsker lukten av enkelte ting.. Rødvin,- mmmmm... I forrige svangerskap fikk jeg ikke nok av lukten av sorte søppelsekker når de ble rullet ut fra en ny rull... Mmmm!

Helt normal jeg ja... Skjønner godt den derre med postit-lappene, jeg ;P

Skrevet

Er svak for vannmelon om dagen, men vet ikke om jeg kan si det er dilla liksom, for jeg har bare lyst på, ikke sånn MÅ HA liksom.. hehe..

Luktesensiviteten er ekstrem ja.... Lukta av svette gamle sure menn kan jeg spy av.. Men det kan jeg til vanlig også, men takler nesten ikke å ta toget eller gå på butikken, for får angst av å møte på vonde lukter.. hehe... Men i forrige svangerskap hadde jeg dilla på lukta av kjeller og loft.. Det var DIGG det... kunne gå på loftet eller i jelleren opp til flere ganger om dagen bare for å lukte...

Skrevet

Har lyst på saftis hele tiden!!!!!

Skrevet

jeg har fått litt dilla på kiwi.. men ikke sånn at jeg bare må ha det hver dag, men ganske ofte og så kan jeg fort spise 4 stk.. :P

gla det ikke er snopp jeg har dilla på hvertfald :D

Skrevet

jeg er veldig glad i melk omdagen, hadder det sist gang også, sist så hadde jeg dilla på å lukte på bensin, det var veldig venskelig kan man si,

Skrevet

dilla og dilla.. men er over middels opptatt av grønn steinfrie kalde druer for tida.

Akkurat nå er jeg inne i en periode med lite matlyst. Orker ingenting nesten.

Skrevet

hihi, liker ordleggingen din :) "Over middels opptatt av grønne steinfrie druer for tida" :D Nøyaktig samme her hos meg. Men jeg kan kose meg med blå også ;)

Skrevet

Hehe, likte det bedre selv enn "dilla":)

Jeg kan ikke tåle de blå durene jeg da. Syns skallet på de er sååå bittert.

Og lukter alt forresten på mils avstand. At kaffe lages i etasjen under før trakteren er satt på f.eks. Mannen min syns det er litt sykt. Men han er jo vant med at jeg alltid har god luktesans da, bare ikke så ekstremt god som nå.

Skrevet

Melk:-D NAM!!!

Skrevet

jeg har fått dilla på grønne epler. kan spise maange hver dag:)

Skrevet

Først frukt da jeg var kvalm; epler og nektariner til den store gullmedaljen.

Nå melkeprodukter - milkshake og pannekaker og rømmegrøt og you name it, ting jeg bortimot aldri spiser ellers. Likte bedre sunnhetsgehaltet i den første perioden med cravings. =)

Skrevet

hehe, ja,nesen min er helt skrullete for tiden :) Lukter jo alt!

Vi hadde en kompis av oss på besøk,boende hos oss i noen dager. Så skulle vi ut,- og jeg syns han luktet så til de grader svette... Jeg hvisket til gubben om ikke han kunne lukte litt ekstra på ham og evt kanskje nevne det diskret at det kunne være en ide å skifte genser....

Han luktet og etter en stund ga han meg tilbakemelding om at nesen min var helt toskete,- han kjente ikke en tøddel med svettelukt han :D

Jeg slite også med å kysse sambo, jeg syns han har så dårlig ånde. Hvilket han helt sikkert ikke har, men nesen min er helt tussete nå :)

Skrevet

hehe, ja,nesen min er helt skrullete for tiden :) Lukter jo alt!

Vi hadde en kompis av oss på besøk,boende hos oss i noen dager. Så skulle vi ut,- og jeg syns han luktet så til de grader svette... Jeg hvisket til gubben om ikke han kunne lukte litt ekstra på ham og evt kanskje nevne det diskret at det kunne være en ide å skifte genser....

Han luktet og etter en stund ga han meg tilbakemelding om at nesen min var helt toskete,- han kjente ikke en tøddel med svettelukt han :D

Jeg slite også med å kysse sambo, jeg syns han har så dårlig ånde. Hvilket han helt sikkert ikke har, men nesen min er helt tussete nå :)

Skrevet

har ikke fått dilla på noe enda, men forrige gang hadde jeg dilla på grønnedruer og sure fjes (smågodt)

Skrevet

hadde dilla på appelsiner helt i begynnelsen av svangerskapet, det hadde jeg forrige gang også. spiser nesten aldri appelsiner ellers :P

men akkurat nå er det ingenting spesielt..

sist gang var det hårspray, tannkrem, asfaltstøv, eksos osv.. spiste det ikke da, bare hadde lyst :P haha.. ja og sjokolade..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...