Gå til innhold

Flere som har opplevd dette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du sover ligger du i samme stilling i flere timer, dette fører til at baby noen ganger ligger på hovedpulspren vår eller at nerver kommer i klem, noen ganger kan man bli svimmel og uvel, noen kaldsvetter, noen spyr, mange får synsforstyrrelser og mange får lammelser/blir nummen eller får senestrekk i bena/fotbladet/leggene, hodepinen kommer ofte i etterkant av dette (en liten time/halvtime etter), da det over tid har ligget i klem (nerver eller blodårer). Dette bruker å gi seg etter en til to dager når blodårene sender riktig mengde blod ut i kroppen jenn og når nervene har fått sendt signaler gjennom "rette" nervetråder. Jeg hadde villet vært obs på dette å det er helt riktig at du har kontaktet lege, MEN ville bare fortelle dette som jeg vet..... Jeg kan nesten ikke ligge på ryggen i d heletatt..... rommet går rundt meg tilslutt!! Det er egentlig ikke anbefalt å sove på ryggen heller, men vi er ikke alle helt like, så det er ikke alle som har nervetråder og pulsåre og baby på akkurat samme sted!! Men at de ligger i klem noe innimellom er HELT sikkert!! AHAH Noen har jo bedre plass en andre også!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har pratet med jordmora og hun sa akkurat det samme som det du skriver Briane......så mest sannsynlig er det vel dette kanskje=)

Jeg er bra igjen i dag,bare merket så vidt det var tegn til vondt i hodet da jeg stod opp,men det gikk over=)

Jeg tåler heller ikke ligge på ryggen mer enn toppen 2 minutter,da blir jeg kvlam,klam og ekkel....og får vondt i hodet!!!

Det spørs om jeg har ligget på ryggen en stund gjennom natta uten at jeg har vært klar over det selv kanskje.......

Tusen takk for svar=)

Skrevet

Er nok at du har ligget på rygg ja. man skal jo ikke gjøre det når man er gravid,men det er lett at du bare havner dær når du sover :)

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...