mamma`n til nurk Skrevet 21. april 2009 #26 Skrevet 21. april 2009 Var borte fra jenta mi 2 netter rett før hun fylte 1 år. Hun var da hos mormor, og hadde det topp:)
Vinden blåser Skrevet 21. april 2009 #27 Skrevet 21. april 2009 Ang bekrymringene dine... Om flyet deres krasjer..er det ikke godt at han ikke er ombord da? Greit så må han vokse opp uten dere,men han har besteforeldre og annen slekt som bryr seg... Om toget brenner eller taxien kolliderer..samme som ovenfor.. Om dere skulle havne i en ulykke så må det jo være en positiv ting at han slipper å være del av ulykken...
Sånn kan det gå Skrevet 21. april 2009 #28 Skrevet 21. april 2009 På de snart 18 årene siden vi fikk førstemann har vi kun vært borte fra alle barna 1 natt, da mannen min ble hos meg ei natt jeg lå på sykehuset til observasjon like før nr. 8 ble født. Vi var også borte fra de fleste ei annen natt da vi ble værfaste borte hjemmefra. Hadde da en av ungene med. Ellers har vi aldri vært borte begge to over natta.
Fire småtroll Skrevet 21. april 2009 #29 Skrevet 21. april 2009 Eldste var vi borte fra i 5 dager da han var nærmere 2,5 år (ferie til Italia) Mellomste var vi borte fra tre netter da han var 2 år. Nest yngste har jeg ikke vært borte fra lenger enn hun er i barnehagen, hun har aldri overnattet uten meg. Minste på 2 mnd har jeg naturlig nok ikke vært borte fra mer enn en times tid.. Kan ikke se at vi skal være borte fra noen av dem i nærmeste fremtid, ikke så lett med barnevakt lenger når en har 4 unger
Raych Skrevet 21. april 2009 #30 Skrevet 21. april 2009 Jeg har vært borte fra eldstejenta 1 mnd, da hun akkurat hadde fylt 2 år. Pappa' n har også vært borte omtrent samme tid. Begge har vært borte samtidig i 3 døgn. Tenker kanskje å ta ei uke i syden bare vi to i høst. Da er ungene 5 og 2:)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 21. april 2009 #31 Skrevet 21. april 2009 Et døgn ca da var han rett før ett år. Sambo mener vi kan levere han bort en helg nå- men jeg er ikke kalr for kommer til å savne han sann!!
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 21. april 2009 #32 Skrevet 21. april 2009 Det lengste jeg har vært borte fra henne var i 2 døgn når hun var 15 mnd. Det var kjipt egentlig, men både jeg og mannen lå med spysyken fra helvete, så vi fant ut at hun hadde det bedre hos farmor og farfar enn hjemme med oss... Får håpe hun ikke får senskader av det...=P
Ranveig R Skrevet 21. april 2009 #33 Skrevet 21. april 2009 Eldste var 21 mnd første gong han var vekke frå begge foreldra meir enn ei natt. Då var han med mormor og besten på camping ei helg. Knappe to mnd seinare var han med mormor/besten og tante på ferie i 11(!) dagar. Han og tante tok fly til Strasbourg (Frankrike), møtte mormor og besten der, og kjørte heim med campingbussen. Syntes det var frykteleg skummelt å sende han av gårde, man visste at han kjente alle dei involverte godt og ville ha det strålande. Dessutan skulle mannen min jobbe og eg var 7 mnd gravid og ikkje i god form. Lille er snart 18 mnd og har overnatta hos mormor og besten ei natt. Kjem ikkje til å sende ho på 11 dagars ferie i år, for å seie det sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå