Let's hear it for the boys! Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Hvor gammel var barnet første gang begge foreldrene dro vekk? Tenker på en liten ferie, f.eks. Vi skal en liten tur til sommeren, men det kan se ut som vi må bli i fem dager... Vet ikke om jeg klarer det, rett og slett. Han kommer til å ha det helt supert her hjemme med mormor og tante, men hva om flyet vårt krasjer? Toget begynner å brenne? Taxien kolliderer? Jeg har aldri vært borte lenger enn 23 timer, sambo har vært borte i en uke.
cherry coke Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Har vært borte fra henne fra fre-søn en gang. Da var hyn rundt 2 år.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 Jeg har vært borte fra henne i 6 dager, da var hun 1,5 år. Bf i 3 mnd. Vi har aldri vært borte fra henne samtidig.
Gjest Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Eldste var over 3år før hun var hos mormor og morfar på overnatting ei hel helg. Hun var 6år før hun var borte fra oss noe lenger. Da ble hun med de til syden.
Gjest Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 2-3 dager og nettene i mellom. Noen ganger. De har vært over 1 år alle før dette. Eldstemann er nå 6,5 år og kunne nok klart seg uten oss litt lenger, men hadde nok savnet ham fort om det ble mer ja :-)
MegOgAlleMine Skrevet 21. april 2009 #6 Skrevet 21. april 2009 7 åringen: 4dager snart 4åringen: nesten et døgn 1åringen:2 døgn(men hun var da hjemme med pappan mens jeg var på tur med de to eldste)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 21. april 2009 #7 Skrevet 21. april 2009 Det lengste jeg har vært borte fra snuppa på 3,5år er fredag ettermiddag-søndag formiddag, og det lengste jeg har vært uten knøttet på 8mnd er 1,5time... Mannen har vært 2 uker borte fra snuppa.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 21. april 2009 #8 Skrevet 21. april 2009 Første gang vi var lenge borte fra han var på bryllupsreisa, da var han nesten 2 år.. Vi leverte han på onsdag, og henta han fredag.. Så nå i februar var vi borte fra onsdag kveld til lørdag ettermiddag.. Sommerferie kunne jeg aldri tenkt meg å dratt noe sted uten han, sommerferie er for familien =) Men du kan jo rett og slett ikke tenke sånn.. Ting kan skje her hjemme også..
Silvia Skrevet 21. april 2009 #9 Skrevet 21. april 2009 Har vært borte fra barna mine to helger. Var borte fra snuppene mine fra fredag til søndag da de var 6 mnd (uttdrikkingslag i annen by) og fredag til søndag da de var 11 mnd (hyttetur med venninner). Syntes det var superdelig begge gangene, og siste gang førte til at vi slutta med amming. Det virka som om jentene rett og slett hadde glemt hva pupp var da jeg kom hjem, og da benytta jeg sjansen gitt. Det tok litt på å amme tvillinger i 11 mnd. Nå er jentene 14 mnd, jeg har begynt i jobb og de i bhg. Så nå er vi jo borte fra hverandre hver dag. Men har ikke overnatta borte fra dem andre ganger enn de nevt over.
Bare jeg er meg :o) Skrevet 21. april 2009 #10 Skrevet 21. april 2009 Lengste jeg har vært borte fra ungene er 8 dager. Var på ferie med venninner. Pappan var hjemme. Lengste vi har hatt barnevakt er 6 dager. Da var vi på bryllupsreise.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 21. april 2009 #11 Skrevet 21. april 2009 meg å sambo var borte i 2 døgn tror jeg det var, da var hun rundt 11mnd om jeg ikke husker feil.. ellers har sambo vært borte 1 døgn her å 2døgn her.... så var jeg vekke lørdags mornig til søndags kveld når hun var 17mnd..men nå som hun er nesten 20mnd er sambo i usa, skal være vekke i 2uker.. han har vært vekke nesten 1 uke å jeg merker veslejenten vår begynner å savne han.. forstår nok ikke helt hvor han er.. går rundt å leter å sier pappa pappa pappa.. jeg kommer nok ikke til å klare å være vekk noe lenge fra henne enda, er ikke helt klar for det.. syntes det 1 1/2døgne sist var nok jeg:P
erteposen + 4 Skrevet 21. april 2009 #12 Skrevet 21. april 2009 Tors-søndag, og da var minstemann 2,5 år. I sommer da minsten var 4 år var vi borte i 9 dager i et bryllupsmaraton.
MintCondition Skrevet 21. april 2009 #13 Skrevet 21. april 2009 Jeg har vært borte fra eldste i 9 dager, da var hun 2 1/2 og var hjemme med faren sin. Ellers har hun vært på overnatting hos besteforeldre lør-søn uten oss noen ganger, og jeg har vært på et par helgeturer. Pappaen har også vært borte noen ganger, i jobb-sammenheng. Lillemann på snart 4 mnd har ikke vært borte på slikt enda, naturlig nok
Silvia Skrevet 21. april 2009 #14 Skrevet 21. april 2009 Jentene var hjemme med pappan begge gangene, det glemte jeg å si i stad
MintCondition Skrevet 21. april 2009 #15 Skrevet 21. april 2009 AH, du spurte om da BEGGE foreldrene var borte; vel, da teller i grunnen overnattinger bare her i huset, første gangen lillemor lå over hos besteforeldrene var hun 15 mnd, og det var én natt bare.
Let's hear it for the boys! Skrevet 21. april 2009 Forfatter #16 Skrevet 21. april 2009 Han vil være 18 mnd når vi skal dra. Grunnen til at vi føler det vil være "best" å ikke ta ham med, er at vi skal på konsert den ene dagen. Så tar vi toget til Paris, hvor det gjerne er fryktelig varmt osv. I tillegg har Norwegian kuttet ned til kun en flight om dagen i sommer, som begge er satt til sent på kvelden. Det er ikke snakk om en sydenferie med strand og basseng, men storbyferie med to store, europeiske byer samtidig. Jeg vet at det ikke nytter å tenke sånn, men jeg klarer ikke å la være. Sambo har faktisk satt som "krav" at vi først skal bestemme hvem som skal ta vare på sønnen vår om det skulle skje noe med oss, som selvsagt ikke gjør samvittigheten min noen tjenester... :/
Blind Gudinne Skrevet 21. april 2009 #17 Skrevet 21. april 2009 Det lengste Lillefjert har vært borte fra oss var i fjor sommer. Da var han nesten 3 år, var borte i 2,5 uke. Var hos min mamma og pappa i trøndelag- vi bor i Oslo. Lillesnupp har vi enda ikke vært borte fra mer enn noen timer her og der ( hun er 7 mnd).
Blind Gudinne Skrevet 21. april 2009 #18 Skrevet 21. april 2009 Første gang han var borte fra oss var han vel litt over året. Da også hos mormor og bestefar- var vel en ukes tid tror jeg.
2flottebarn;) Skrevet 21. april 2009 #19 Skrevet 21. april 2009 Vår var 1 1/2 da vi var en uke borte, gikk veldig fint!
Alba44 Skrevet 21. april 2009 #20 Skrevet 21. april 2009 1 døgn er det lengste jeg har vært borte fra han. Det er maks av hva jeg klarer.. Han var da hjemme hos pappan. Det lengste mannen har vært borte fra han er 2 døgn. Lillegutt og jeg var da hos mine foreldre. Min lille er 22 mnd.
Moi 32 Skrevet 21. april 2009 #21 Skrevet 21. april 2009 Fram til for fire uker siden var det lengste jeg hadde vært borte fra sønnen min på 21mnd litt over ett døgn. For fire uker siden var jeg på føden i to døgn..
Gjest Skrevet 21. april 2009 #22 Skrevet 21. april 2009 To døgn er det lengste jeg har vært borte fra han. Det har skjedd 4 ganger, han er straks 3 1/2 år. Jeg er den eneste foreldren.
månestråle32 Skrevet 21. april 2009 #23 Skrevet 21. april 2009 Jenta vår var 2 uker da pappaen var borte i en uke og siden har det vært mange uker hvor han har vært borte, dette pga jobbsituasjon Hun var 8 mnd da jeg var borte fra henne i 3 dager, og pappaen hadde henne. jenta vår var 11 mnd da hun var på overnatting hos farmor og farfar for føsrte gang en hel helg og begge var borte. Da hun var 16 mnd var hun hos farmor og farfar i 12 dager i strekk uten noen av oss da vi skulle få vår neste baby(og det drøyde og drøyde....) da hun var ca 17-18 mnd var hun 5-6 dager hos de samme og uten noen av oss. Til farmor og farfar så er det 25 mil, så det er ikke bare bare å dra opp og ned og fram og tilbake Men det har gått helt fint og hun er veldig trygg hos dem- ikke noe problem og bare flott å se den kontakten de har fått!! Jeg synes det er viktig at vi jobber litt med oss selv og "fornuftig savning". Du hadde jo ikke tenkt muligheten å la han være hos ,mormor og tante om du ikke følte deg trygg på dem, OG du sier at han vil ha det supert. Da mener jeg det ikke er noen grunn tila t du skal ødelegge ferien med å måtte ringe 14 ganger for dag og være trist fordi du savner han! Jeg ville synes det var bortkastet tid å dra bort da. Ikke det at jeg ikke savner mine, men jeg prøver å være litt rasjonell oppe i det hele og nyte tiden borte når jeg først drar. Det er deilig å ha noen å savne, tenker jeg Nei, dra og nyyyt tiden borte, bygg overskudd til å bruke når dere kommer sammen igjen! Og dessuten er det ganske lenge til sommeren og han har blitt ennå større, og det kan være alt ser annerledes ut da
Tøysetipp Skrevet 21. april 2009 #24 Skrevet 21. april 2009 To uker, da var hun 3 1/2. Hun var med faren å ferie til Danmark og jeg var på kjærlighetsferie i karibien. Hun har et like godt forhold til sin far, som til meg.
Vinden blåser Skrevet 21. april 2009 #25 Skrevet 21. april 2009 Oj.... Skal vi se... Gutten vår var 3 år når han var på ferie med besteforeldrene sine i 3 uker.. Første gang han var alene med dem over natta var vel rundt 1 år tror jeg??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå