Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #26 Skrevet 22. april 2009 "Det er da verre å spre drit om en annen minoritet på den måten, enn å spre kurante hverdagsting om segselv?" (Kremt.) "Minoritet"? "Spre kurante hverdagsting"?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #27 Skrevet 22. april 2009 Minoritet som i bloggere. Kurante hverdagsting som i det bloggene omhandler. Hva er det du ikke forstår?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #28 Skrevet 22. april 2009 Hoho, skal si hormonene til bloggdamene har løpt totalt løpsk i dag!!! Men for å ta et par av tilbakemeldingene; ja- jeg er jo såååå misunnelig på de som gidder å ta bilde av seg selv mens de gjør seg til i speilet, og så legger ut middagsoppskriften sin på bloggen!!!!!!! Jeeez, så genialt!!! At jeg ikke har tenkt på det, sikkert kjempesepennende for sååå mange! Nei du, jeg kan garantere at er det en emosjon som IKKE farer gjennom meg i møtet med disse bloggene så er det misunnelse.. Irritasjon, ja, oppgitthet, ja, vantro- ja, så definitivt! Nøyaktig hva er det som skulle misunne meg i så fall??? Det kan jeg bare ikke se. Det med selvtillit henger sammen slik; det henspeiler på blogger der helt vanlig folk legger ut bilder der de forøksvis prøver å se "deilige" ut- uten å lykkes nevneverdig. DET er teit. Når du ser så helt gjennomsnittlig ut men fremstiller deg som så langt over snittet, virker det pinlig berørende på meg, og jeg trekker slutningen at vedkommende har overdimensjonert selvtillit som ikke er forankret i virkeligheten- gitt slike stunt... Akkurat som om de ikke ser sin begrensning. Ang utsagnet "håper du føder snart!!"- vel sorry mac, jeg har vært gjennom de fødslene jeg skal gjennomgå, og tilhører DiB, ikke BiM. Det er nettopp det som har gått opp for meg- at livet handler om så me mer enn slike middelmådigheter!! Du kan ikke uttale deg om mine barn siden du ikke kjenner meg, en ting er hva jeg oppdrar dem til, en annen er en utblåsning jeg har på anonymforum på dib. Vi har fått tilbakemelding både på skole og i barnehage om at våre barn er henholdsvis "inkluderende, rettferdige, omsorgsfulle og empatiske"- så langt fra en mobber du kan komme, så den biten trenger du ikke bekymre deg for. Videre: det er IKKE kun i mitt hode det er irriterende, les tråden da så ser du jo hva andre svarer- det er ikke bare meg som gremmes over hvor pinlig dette kan være. Om jeg er "for svak til å takle innholdet"- jaaaa, åh jeg har virkelig ikke den psykiske styrken som kreves til å fordøye denslags tungintellektuelt innhold. Herregud, give me a break! Jeg sier ikke at ALLE blogger er slik, siden jeg kun har visittert et begrenset utvalg, men de jeg ahr sett har vært slik. Finnes helt sikkert blogger med mye dybde og interessante betraktninger, men de har hittil ikke blitt meg bekjent. og de blir det neppe heller.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #29 Skrevet 22. april 2009 Så takk til deg og hold fra nå av kjeft.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #30 Skrevet 22. april 2009 Oi, ja se, noen er enige med deg , hi.. Tilogmed bloggere er da enig i noe av det du skriver, men poenget er at det er ikke vitsi å henge ut noen på den måten fordet. Oi, barna dine har gode skussmål.. Ja du er jo anonym og kan skrive hva du vil.. Men personligheten din skinner sannsynligvis gjennom for de og.. Om ikke nå, så senere i livet. Megger er og forblir megger. Virker som du er opptatt av bekreftelse iallefall. Du er ikke det spor bedre enn de du henger ut. Faktisk, en god del hakk verre.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #31 Skrevet 22. april 2009 Jeg sier nøyaktig hva jeg vil i min egen tråd. Men tror jeg har fått illustrert poenget mitt nå, så I rest my case. thanx for the attention:)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #32 Skrevet 22. april 2009 Ja, man får sine ideer om deg etter de "poengene" dine.. Lykke til videre.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #33 Skrevet 22. april 2009 Jeg er enig med HI! Men det er forskjell på bloggere også. De som har passordbeskyttet blogg for at familie og venner kan følge med er en helt annen ting, men bloggere som higer etter mangfoldige tusen lesere har et stort eksponeringsbehov, og ofte noe høye tanker om seg selv. Jeg leser også et par blogger, men kun til folk jeg faktisk kjenner. Interesserer meg null å lese bloggene til folk jeg ikke aner hvem er.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #34 Skrevet 22. april 2009 Tipper HI er misunnelig på alle de flotte tilbakemeldingene bloggerne får på sine innlegg og bilder. Det er hardt å være en over gjennomsnittet døll, bitter kjerring som absolutt ingen gidder å bry seg med... Du skal ha i det minste ha cred for at du ikke har blogg, så vi slipper ta del av det trasige livet du ser ut til å leve. god bedring.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #35 Skrevet 22. april 2009 Om man er enig med hi eller ikke, det er feil å rakke ned på andre på den (feige) måten hun gjør.. Dessuten er det vel samme om en blogger er stygg, pen el middels? Bra at det fins folk med middels utseende og god selvtillit! Hadde det kun vært bilder der ute av perfekte kropper, DA skulle nok de fleste av oss følt seg fine tenker jeg..! Dum tråd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå